Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

De ster van Remco Evenepoel is tanende

Gepost door Sub Culture 
Sub Culture 30 augustus 2018 15:26
In de openingsetappe van de prestigieuze Giro della Lunigiana wint hij niet solo maar moet hij zich helaas tevreden stellen met een sprintzege in een kopgroep van 5 man.
Ooit een veelbelovend talent, zo snel kan het gaan dus.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/08/2018 15:26 door Sub Culture.
lodjan 30 augustus 2018 15:30
Eindelijk is het tot hem doorgedrongen dat ie niet alleen hard moet rijden, maar ook moet leren koersen.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/08/2018 15:32 door lodjan.
JW 30 augustus 2018 15:31
Mooi. Het kan zijn redding worden dat het nu zo slecht gaat !
Veel te vroeg tot de nieuwe Eddy uitgeroepen, daarna kan het alleen maar tegenvallen. Niet de eerste die dit overkomt.
Volgende keer in de bus dus ?
Tinuz 30 augustus 2018 15:44
Remco van Evenepoel rijdt dit ganse seizoen als oudste in de juniorencategorie. Ondanks zijn geringe lengte is heeft hij al een volwassen lichaam vergeleken bij het gros van zijn tegenstanders.
De recente tweede plek in de Toekomstronde van de nagenoeg even oude Thymen Arensman lijkt me toch iets indrukwekkender.
Remko II 30 augustus 2018 16:07
Ik ben bang dat er op dit moment in Colombia zeker vijf Evenepoels rondrijden, maar dan nog een jaartje jonger....
Massimo 30 augustus 2018 16:53
Toch best droevig dat zoveel jaar na Dutroux het nog steeds over de ster van jonge Belgische jongens moet gaan.
Sub Culture 30 augustus 2018 16:57
Hoewel ik mij destijds wat graag vacant had willen stellen als toyboy van de Waalse bad boy had hij een voorkeur voor jonge meisjes.
Soit, laat deze kleine toevoeging je heerlijk originele opmerking niet bederven.
Tinuz 30 augustus 2018 19:51
Massimo Schreef:
-------------------------------------------------------
> Toch best droevig dat zoveel jaar na Dutroux het
> nog steeds over de ster van jonge Belgische
> jongens moet gaan.

Waar het hart vol van is loopt het toetsenbord van over, nietwaar.
Sub Culture 30 augustus 2018 19:53
Het gaat van kwaad naar erger...
Rit 1b verloren, ja, verloren, 2de, wat een loser.





1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/08/2018 19:53 door Sub Culture.
Tjappie2 30 augustus 2018 19:58
Kan ome Patrick nog onder dat contract uit?
Massimo 30 augustus 2018 20:00
Klopt, zo nu en dan kan ik mijn jarenlang onderdrukte perversiteiten niet meer de baas en verlies ik me in platvloerse obsceniteiten. Excuses.
Sub Culture 30 augustus 2018 20:02
Geen idee maar Patrick L is op dit moment dringend op zoek naar het nummer van ene Karel Vacek.
merijntje mortirolo 30 augustus 2018 23:06
-
kZal je een geheimpje verklappen: Mathias Vacek, het jongere broertje van, is pas écht de nieuwe Van Evenepoel. Die Remco kan wel inpakken.

Tsjek dezuh: [allievi.ciclismo.info]
veluweracer 30 augustus 2018 23:34
Ik hoop dat zo'n jongen nu goed opgevangen wordt. Er zijn er die hele rare dingen gingen doen als ze hun oude niveau niet meer haalden.
Arsimo 31 augustus 2018 04:41
Tjonge. Even-niet-epoel.

(vast niet orgineel)
Cyclad58 31 augustus 2018 14:24
Hoe indrukwekkend de prestatie van Arensman ook was, ik ben dat toch niet met je eens. Evenepoel maakt zijn leeftijdsgenoten bijna elke wedstrijd belachelijk. Het is natuurlijk de vraag wat hij volgende jaar kan, maar wat hij dit jaar doet is echt ongezien.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31/08/2018 14:25 door Cyclad58.
Blueprint 31 augustus 2018 17:41
Vormcrisis is over, vandaag weer een solozege.
Leon 31 augustus 2018 20:44
Ik kan me niet herinneren dat je die ooit jarenlang onderdrukt hebt...
Massimo 31 augustus 2018 22:01
Je zou je ook af kunnen vragen hoe het zou zijn geweest mocht ik mezelf niet, enigzins, weten te beheersen. Of beter: doe maar niet.
Sub Culture 01 september 2018 12:26
Voor de geïnteresseerden deze docu/reportage over de Giro della Lunigiana etappe 1.
[www.youtube.com]

Het eerste kwartiertje waarin jan en alleman verkondigen hoe ze het in hun broek doen voor Evenepoel best skippen.
In de rit zelf zje je Evenepoel al op kop van het peloton rijden met 5 landgenoten in zijn wiel, vreemd.
Daarna gaat hij in de aanval met 4 metgezellen in zijn wiel, hij lijkt zelf andermaal weer kilometers lang op kop te rijden, kansloos voor de etappezege denk je dan, maar die wint hij uiteindelijk toch nog met een sprint uit het zadel.

Ergens is het wel jammer voor Vervloesem en Van Wilder, twee andere getalenteerde jongens bij de Belgische juniores.
Beiden zijn Europese top bij de juniores, ze bevolken samen met Evenepoel zelfs de hele top 3 in het AK van deze prestigieuze rittenkoers en rijden al het hele seizoen erg sterk, maar er gaat niet of nauwelijks aandacht naar ze uit.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/09/2018 12:27 door Sub Culture.
lodjan 01 september 2018 12:57
Het lijkt me juist wel lekker om je in de shaduw van de nieuwe Merckx te kunnen ontwikkelen tot een goede renner.
Andere Peter 01 september 2018 19:11
Magnifiek hoe hij zich in de underdogrol positioneert.

Is een Belg zeker?
Sub Culture 01 september 2018 20:46
Vandaag in een zware bergrit pas derde na alweer Karel Vacek.
Tjappie2 01 september 2018 21:22
Verliezen van Karel de Grote is nu ook weer geen enorme schande.
El Chaba 02 september 2018 13:50
Remco Evenepoel heeft vandaag in de laatste etappe orde op zaken gesteld door de laatste etappe (met meer dan een minuut voorsprong) én dus ook het AK te winnen. Van Wilder tweede in het AK.
Cyclad58 02 september 2018 18:51
Niets aan de hand met Evenepoel. Ik zag net zijn rijtje uitslagen. Zeer indrukwekkend., Alleen zijn HD in Parijs-Roubaix detoneert.
De Nederlandse junioren lijken de wedstrijden waarin Evenepoel rijdt niet eens meer op te zoeken.
Dat pakt goed uit: talent Enzo Leijnse (anderhalf jaar jonger dan Evenepoel) wint de GP Ruebliland dankzij winst in de tijdrit. Dat is toch ook best een belangrijke junioren etappekoers.
Luijt 03 september 2018 14:01
En Enzo komt ook nog eens van WTC de Amstel.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen