Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

mart in de bocht

Gepost door bakfiets 
bakfiets 01 september 2018 12:10
[www.nporadio1.nl]

beetje laag van de mart, volgens mij hebben jose en karsten het best gezellig.
Sub Culture 01 september 2018 12:21
Kan hem alleen maar overschot van gelijk geven.
Dat hele Eurosport is een nare zender.
Als ik (noodgedwongen' naar Eurosport moet kijken voor de koers, dan vraag ik mij ook af wat de meerwaarde is van een top 5 van beste ludieke Roland Garros momenten in een reclameblok.
Reclameblokken zijn al erg genoeg maar er middenin nog eens 2 minuten in verspillen aan iets dat niet eens reclame is ten koste van live sport vind ik onbegrijpelijk.

Dat ze de Giro 'afgenomen' hebben doet nog altijd pijn.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/09/2018 12:27 door Sub Culture.
pauldob 01 september 2018 12:42
Ik vind José en Karsten een verademing in vergelijking met het gezemel van Mart's tijdgenoot Michel Wuyts dat niet meer gecompenseerd kan worden door de Cauwer.
Blueprint 01 september 2018 13:10
Mijn TV staat op Engels, dus heb ik altijd vakkundig commentaar bij de koers.
El Chaba 01 september 2018 14:38
Als het over wielrennen gaat, is Smeets totaal niet serieus (meer) te nemen.
Meneer 60% 01 september 2018 14:56
Kroon heeft echt geen probleem met Been, hoor. Juist leuke plagerijtjes over en weer. Ook nu weer. Meer chemie dan Ducrot of Dijkstra, denk ik. Ja, ze kan wat minder praten of iets minder luidruchtig doen. Graag. Maar bij Jack van Gelder op de radio vinden we dat allemaal geweldig, terwijl ik daarbij veel meer het idee heb dat het een kunstje is.
Adje Wijnands 01 september 2018 15:49
Blueprint Schreef:
-------------------------------------------------------
> Mijn TV staat op Engels, dus heb ik altijd
> vakkundig commentaar bij de koers.


Hahaha, grapjas! Het lijkt misschien vakkundig
maar de omzin die Carlton Kirby uitkraamt is
onovertroffen. Daarbij vergeleken lijkt zelfs Ducrot
een expert.
Bergvlakte 01 september 2018 17:32
Adje Wijnands Schreef:
-------------------------------------------------------
> Blueprint Schreef:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Mijn TV staat op Engels, dus heb ik altijd
> > vakkundig commentaar bij de koers.
>
>
> Hahaha, grapjas! Het lijkt misschien vakkundig
> maar de omzin die Carlton Kirby uitkraamt is
> onovertroffen. Daarbij vergeleken lijkt zelfs
> Ducrot
> een expert.


Kirby is tenminste lekker enthousiast over elke renner. Of die nou uit zijn "eigen" land komt of niet.
Cecchini 01 september 2018 18:31
Kristie Boogert laat me niet lachen, wat een ellende is dat met dat vreselijke stemmetje. De beste tenniscommentator, sowieso de beste sportcommentator van Nederland is Theo Bakker, een man met een mening, een kritische fan, en mooie verhalen.

Ik heb helemaal niks met José Been, maar om haar nu te pakken op haar adoratie voor Meintjes, komt wat vreemd uit mond van de grootste kontkruiper aller tijden, de heer Smeets met zijn voorliefde voor the ass van Lance Armstrong, en sowieso voor alles wat Amerikaans is/was. Als er zelfs al een Franse renner was die een Amerikaanse voornaam had, lag hij al in katzwijm.
El Chaba 01 september 2018 18:40
Nog slechter dan Ducrot lijkt mij echt onmogelijk..
Andere Peter 01 september 2018 19:08
Eens. Ik vind hen wel aangenaam.
diravi 01 september 2018 19:36
diravi 01 september 2018 19:39
Is één van de weinigen die onzin en wartaal afwisselt met fijne anekdotes én niet al te idolaat is.
diravi 01 september 2018 19:42
-



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/09/2018 19:42 door diravi.
Massimo 01 september 2018 19:55
Eigenlijk vormen jullie dus een elkaar perfect aanvullend duo: Smeets weet niets van koers, jij wel, jij weet verder helemaal niets, Smeets wel. Tevens delen jullie nog de hobby om zaken/meningen eindeloos te herhalen. Ik voorzie een droomhuwelijk. Helaas voor jou is Mart actief hetero.
Horsie is back 01 september 2018 20:46
Laat Mart nog maar lang in de bocht zijn, want eenmaal de bocht uitvliegend moet je maar afwachten waar je terecht komt.
Luijt 01 september 2018 21:43
Wat Mart betreft kan ik het met he eens zijn; deze Been is qua stem niet om aan te horen. En Kristie was als tennisster al geen McEnroe en is dat als commentator evenmin.
Luijt 01 september 2018 21:45
Ik vind het bij Jack van Gelder helemaal niet geweldig.
Luijt 01 september 2018 21:50
Been en Kroon nodigen niet echt uit tot het volgen van de koers. Als zij er zitten pak ik wel sneller zelf weer de fiets voor een rondje, dat is wel een voordeel aan dit duo.
Jammer dat ik dan die leuke onderlinge plagerijtjes mis.
Remko 01 september 2018 22:07
Jack is minstens zo vervelend als De Mart. Hoort zichzelf zo ontzettend graag, walgelijk.
Luijt 02 september 2018 09:07
Wel idolaat van de koers en een romanticus. Dat maakt m acceptabel.
Evenals Dijkstra. En ze vangen geen vliegen af.
nachtwacht 02 september 2018 12:50
Mee eens, het is of Wuyts en De Cauwer of Matthew Keenan and Robbie McEwen. Altijd erg vakkundig commentaar.
veluweracer 02 september 2018 16:53
Kroon verdient zijn geld makkelijk met weinig zeggen en als ie wat zegt dan is dat graag over zijn eigen leven. En zijn onverschilligheid mag wat minder van mij. Jeroen de Vlaming krijgt soms ook niet het gewenste gesprek met hem op gang. En Jeroen doet het naar mijn mening wel heel erg goed. Luisteren naar Been en Traksel is voor mij pure zelfkastijding. Been heeft bakvisneigingen en Bobbie is een ijdele dommerik. Nou, dat lucht wel even op. Lekker weer terug naar Joris en Maarten.
diravi 02 september 2018 21:57
smiling smiley, maar wie is Joris?
Tjappie2 02 september 2018 22:53
Joris van den Berg. Commentator bij de NOS, en (dat vind ik althans) het meest afschuwelijk om naar te moeten luisteren.
Massimo 02 september 2018 23:05
Voorkeuren verschillen. Persoonlijk hoor ik hem graag vanwege zijn uitgebreide kennis van wielerzaken.
Cecchini 02 september 2018 23:11
En enthousiast met een vleugje humor.
Luijt 02 september 2018 23:30
Op Eurosport is humor verboden, tenzij er een emoticon in beeld komt met een lachend hoofd. Dan is t lachen geblazen.
Tjappie2 02 september 2018 23:34
Ik vind zijn enthousiasme overdreven en daardoor irritant. Maar goed, Joris is er in geslaagd betaald naar wielerwedstrijden te mogen kijken terwijl ik niet verder kom dan onder een nickname te raaskallen op het wereldwijde web. Enige bescheidenheid past me dus.
veluweracer 03 september 2018 10:57
Bescheidenheid of beschetenheid. Ik geef de voorkeur ook aan Herbert ipv aan Joris. Maar schijnbaar te weinig kastelen in Hispanje.
Sjorsoll 03 september 2018 18:14
José Been zei laatst: ''Zometeen een verhaal uit Karsten's oude doos. Het zou raar zijn als iemand dat over mij zou zeggen, maar bij Karsten kan het''.

Vond ik komisch.
Sjorsoll 03 september 2018 18:18
Vind ik ook.

En zoals iemand hier al eens zei: hij verpestte de triomf van Poels in Luik doordat hij verwachtte dat die zou worden ingehaald voor de finish.
El Chaba 03 september 2018 19:16
Komisch en treurig tegelijk dat je hier keer op keer blijft bewijzen waarom je ook weer uit Cyclear bent geschopt.
Massimo 03 september 2018 19:19
El Chaba Schreef:
-------------------------------------------------------
> Komisch en treurig tegelijk dat je hier keer op
> keer blijft bewijzen waarom je ook weer uit
> Cyclear bent geschopt.

Over komisch en treurig gesproken.....
Luijt 04 september 2018 09:38
Slimmerd 04 september 2018 11:16
Ik sluit me bij je aan, wat een overdreven enthousiasme. Als die kennis er is, deel deze dan op een rustige, onderhoudende manier met je kijker
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen