Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Bussi (komt zo) rijdt WUR

Gepost door Luijt 
Luijt 14 september 2018 12:22
Iets meer dan 48km gefietst in een uur.
Van harte. Mij interesseert het verder geen lor overigens maar ik ben de mensen (niet zijnde knollen) die deze tak van de wielersport wel een warm hart toedragen graag van dienst.
Graag neem ik de gelegenheid te baat om bij Spaak te pleiten voor een apart WUR-forum, zodat we het er hier niet meer over hoeven te hebben.
Horsie is back 14 september 2018 12:45
Luijt Schreef:
-------------------------------------------------------
> Iets meer dan 48km gefietst in een uur.
> Van harte. Mij interesseert het verder geen lor
> overigens maar ik ben de mensen (niet zijnde
> knollen) die deze tak van de wielersport wel een
> warm hart toedragen graag van dienst.
> Graag neem ik de gelegenheid te baat om bij Spaak
> te pleiten voor een apart WUR-forum, zodat we het
> er hier niet meer over hoeven te hebben.

Ik ben na 15 woorden gestopt met commentaar, want dan was Luijt k.o. gegaan. Kennelijk nog in de ban van dat schattige skippy veulentje in de lift. smiling smiley
En wat nu weer in me op komt. Forget it.

Apart WUR--forum? Als Horsie met zichzelf in gesprek gaat dan gaat ie wel voor de spiegel staan. hot smiley
Frederik D. 14 september 2018 13:09
Het WUR hoort bij het wielrennen en hoort dus op dit forum. Wie er niets over wil weten, slaat het onderwerp WUR gewoon over. En persoonlijke vetes met deze en gene zijn irrelevant. En daarom behoor jij niet aan zulke vetes te refereren als je een onderwerp dat op zich nobel is, onder de aandacht wil brengen.

Horsie is trouwens een aparte. Dus erger je niet aan hem. Laat hem. Bovendien is die in wezen grootmoedig.

Vriendelijke groet
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen