Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

WK op de weg voor junioren vrouwen,mannen,beloften mannen

Gepost door rustdag 
rustdag 26 september 2018 16:16




Donderdag 27 september

WK op de weg voor junioren vrouwen 71,7 km

Profiel: [wielerflits-wpuypigxmvanblj7abke.stackpathdns.com]







WK op de weg voor junioren mannen 132,4 km

Profiel:[wielerflits-wpuypigxmvanblj7abke.stackpathdns.com]




Vrijdag 28 september

WK op de weg voor beloften mannen 179,9 km

Profiel: [wielerflits-wpuypigxmvanblj7abke.stackpathdns.com]



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>TV<<<<<<<<<<<<<<<<<<


Donderdag 27 september



Sporza wielrennen op één, 10u00

Met LIVE verslag van de wegrit vrouwen junioren. Commentaar: Michel Wuyts en José De Cauwer.



Sporza wielrennen op één, 14u30

Met LIVE verslag van de wegrit mannen junioren. Commentaar: Michel Wuyts en José De Cauwer.



Sporza wielrennen op Canvas, 18u00

Vervolg van het LIVE verslag van de wegrit mannen junioren. Commentaar: Michel Wuyts en José De Cauwer.




Vrijdag 28 september


Sporza wielrennen op één, 13u30

Met LIVE verslag van de wegrit bij de mannen beloften op het wereldkampioenschap
wielrennen in Innsbruck. Commentaar: Michel Wuyts en José De Cauwer.
Anony 26 september 2018 16:31
Hup Remco!
Hup Bjorg!
Sjorsoll 27 september 2018 01:02
Remco Evenepoel, wordt dat de beste eendagscoreur (Gilbert 2011 maar dan elk jaar, ofwel Gilbert 2 à 3.0) of kan hij zich ook ontwikkelen tot de beste ronderenner?
Anony 27 september 2018 02:06
Hij is in ieder geval zelf meer georiënteerd op het rondewerk dan op klassiekers.
Arsimo 27 september 2018 09:01
Hij kan nu fantastisch hard fietsen, maar zullen we eerst ff afwachten hoeveel groeimarge hij nog heeft? De kans dat hij te vroeg zijn top bereikt (heeft) is altijd nog groter dan dat hij een meervoudig Tour- en/of RVV-winnaar wordt.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/09/2018 09:02 door Arsimo.
Clavan 27 september 2018 09:17
Evenepoel is Eltink 2.0
Sjorsoll 27 september 2018 09:31
Nuance doen we niet aan bij Remco winking smiley



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/09/2018 09:33 door Sjorsoll.
rustdag 27 september 2018 10:15
Nog 36km voor de junioren vrouwen
Luijt 27 september 2018 10:41
Ach, die Theo, ik herinner me alleen dat dat zo'n aardige gast was, kwam bovendrijven in de ronde van de toekomst en zich opbrandde in z'n eerste Giro.

Was die ook zo goed in z'n jeugdjaren?
Arsimo 27 september 2018 10:50
Geen Nederlands eremetaal, da's al duidelijk. De Oranje vrouwenjuniores worden er simpelweg afgereden. Nog ~16km te gaan.
rustdag 27 september 2018 11:15
Stigger pakt het GOUD, was een mooie finale thumbs up
Horsie is back 27 september 2018 11:45
Arsimo Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hij kan nu fantastisch hard fietsen, maar zullen
> we eerst ff afwachten hoeveel groeimarge hij nog
> heeft? De kans dat hij te vroeg zijn top bereikt
> (heeft) is altijd nog groter dan dat hij een
> meervoudig Tour- en/of RVV-winnaar wordt.

Ale ie maar geen Sky is the Limit renner wordt, ze knuffelen hem misschien half dooooood.
Sub Culture 27 september 2018 11:51
Pas haar 2de wegwedstrijd blijkbaar.
El Chaba 27 september 2018 11:57
Die Boudewijn had een vooruitziende blik..
Horsie is back 27 september 2018 12:10
El Chaba Schreef:
-------------------------------------------------------
> Die Boudewijn had een vooruitziende blik..

Horsie is van "alle" muziekmarkten thuis. smiling smiley
Massimo 27 september 2018 13:23
Zolang Horsie geen Mr.Ed wordt vind ik het prima.
rustdag 27 september 2018 16:08
Remco Evenepoel heeft een tijd stilgestaan, na een valpartij. 2 Nederlanders stonden ook stil
rustdag 27 september 2018 16:11
Nog maar 1 Nederlander bij de eerste,maar die kan amper volgen
Slimmerd 27 september 2018 16:16
Groepje van een renner of 10 is het vooraan, Evenepoel zou op 1'30 rijden
rustdag 27 september 2018 16:16
Ze zijn bezig op een zeer lastige klim Evenepoel heeft 1.33 achterstand op de eerste. 1 Ned in de kopgroep geen belg
Slimmerd 27 september 2018 16:19
Van Uden is de Nederlander in de voorste groep, Italië met vier sterk vertegenwoordigd .

Evenepoel verkleint zijn achterstand al tot 1'02
Slimmerd 27 september 2018 16:26
Evenepoel zo goed als weer terug bij de groep, twee man vooruit (Piccolo en Mayrhofer)
Slimmerd 27 september 2018 16:26
Overigens, nog 60km
Anony 27 september 2018 16:26
Als Evenepoel nog eremetaal verovert kan men gewag maken van een huzarenstukje. Heeft drie minuten verloren, daar schiet nu nog een minuutje van over. Nagenoeg alles alleen opgelost, enkel nu wat steun van Van Der Beken in de vallei.
Meneer 60% 27 september 2018 16:27
Voor de spanning wel heel leuk. Voor Remco zelf een stuk minder.
Anony 27 september 2018 16:29
Hij sluit aan bij de eerste groep, die op een minuutje van de twee leiders zitten. Nu al fenomenaal achtervolgd!
rustdag 27 september 2018 16:31
Een 2de Nederlander sluit aan
Slimmerd 27 september 2018 16:32
Normaal rijdt hij iedereen op minuten, is het dan raar dat hij op een klim meer dan een minuut dichtrijdt?



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/09/2018 16:32 door Slimmerd.
Slimmerd 27 september 2018 16:33
Max 2 minuten verloren denk, zelf niet gevallen enkel materiaalpech
Slimmerd 27 september 2018 16:35
Piccolo en Mayrhofer hebben 52" op 53km, nog 2x flink klimmen op het menu
rustdag 27 september 2018 16:47
Zondag wordt echt een slagveld. ben echt benieuwd
rustdag 27 september 2018 16:51
De 2de Nedelander is trouwens Alex van der Tuuk
Slimmerd 27 september 2018 17:03
Geen Nederlander meer bij de eerste 15 in koers.

Evenepoel, Vacek en Mayrhofer komen als eerste boven, Piccolo en Benedetti zijn de Italiaanse achtervolgers op 15"
Slimmerd 27 september 2018 17:03
Slimmerd 27 september 2018 17:07
Evenepoel is er al vandoor in de afdaling, die gaat dus winnen met een minuut of 4.
Slimmerd 27 september 2018 17:07
Vacek lijkt te kort te komen door krampen
Slimmerd 27 september 2018 17:08
Mayrhofer is nog tot bij Evenepoel gekomen.

Ondertussen in de afdaling een flinke val van een Deen en Van Wilder
Slimmerd 27 september 2018 17:17
Evenepoel en Mayrhofer beginnen aan de laatste ronde, oftewel nog 24km
Slimmerd 27 september 2018 17:18
Benedetti en Tiberi volgen op 55".

Daarna een groepje van 9 renners op goed 1'30
Sjorsoll 27 september 2018 17:21
Ik wou net vragen hoe Benedetti en Tiberi vandaag presteren.
Slimmerd 27 september 2018 17:24
Haha, dat commentaar op Sporza, lachwekkend.

Alsof het raar is dat Evenepoel die Duitser lost
Tjappie2 27 september 2018 17:24
Daar gaat Remco en Wuyts kan aan het zuurstof.
Slimmerd 27 september 2018 17:25
Wuyts is Boonen zojuist vergeten
Tjappie2 27 september 2018 17:25
Slimmerd Schreef:
-------------------------------------------------------
> Haha, dat commentaar op Sporza, lachwekkend.

Ik denk dat Wuyts het zondag echt niet overleeft wanneer er zondag een Vlaming kampioen wordt.
Slimmerd 27 september 2018 17:27
Maar dat gaat dan ook nooit gebeuren
Tjappie2 27 september 2018 17:35
In principe niet, hoewel Wellens misschien vrij lang mee kan.
Anony 27 september 2018 17:37
Ik denk dat ik zoiets nog nooit live heb gezien. Zeker op een WK, ook al zijn het maar junioren.

Rustig en nuchter blijven is de boodschap, maar het zet toch wat aan tot dromen.
Slimmerd 27 september 2018 17:38
Froome gaf een ieder tijdens de Giro nog zo op zijn falie
Anony 27 september 2018 17:49
Niet na pech. En niet in een eendagskoers (met al de beste van de wereld in je generatie).

Ik nuanceerde zelf overigens al met de categorie te vernoemen. We moeten dit niet met profs vergelijken.
Slimmerd 27 september 2018 17:50
Voor Mayrhofer wordt het nog spannend of hij een medaille pakt, twee achtervolgers Balmer en een Italiaan komen rap dichter
Tinuz 27 september 2018 17:51
Leuk coureurke die Van Evenepoel.
De Belgen beginnen zich (logischerwijs) meer en meer openlijk rijk te rekenen. Gedreven door een enorme frustratie en opgekropt leed dat onder het oppervlak suddert. Het leed van Vlaanderen.
Slimmerd 27 september 2018 17:52
Of die generatie is niet zo veel, of Evenepoel is een speciale...

Lijkt me al.duidelijk wat het is en daarom snap ik de verbazing en totale hysterie op Sporza compleet niet
Slimmerd 27 september 2018 17:54
1. Evenepoel
2. Mayrhofer op slechts 1'24
3. Fancellu 1'38
4. Balmer 1'38
5. Wandahl 3'20



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/09/2018 17:58 door Slimmerd.
Meneer 60% 27 september 2018 17:57
We kunnen cynisch zijn. Ja, het zijn nog maar junioren. Maar dit is gewoon een fenomenaal talent. Wat een niveauverschil met de complete wereldtop die ook allemaal gepiekt hebben. Ongekend. Dit moet wel een grote gaan worden, anders gaat er iets heel erg mis.
Tjappie2 27 september 2018 17:59
Tinuz Schreef:
-------------------------------------------------------
> Het leed van Vlaanderen.

Is dat het vervolg op Het Verdriet van België?

Maar on topic, die Evenepoel is wel echt een onwaarschijnlijk fenomeen in z'n leeftijdsklasse. Maar goed, dat was al bekend natuurlijk. Heel benieuwd of dat in de komende jaren doorzet.
Sjorsoll 27 september 2018 18:02
Je doelt op het leed van niet meedoen in het AK neem ik aan. Ik begrijp dat hij naar Quick Step gaat... Dat is mss niet zo handig als Van Impe een opvolger moet hebben.
rustdag 27 september 2018 18:03
Feli Belgie met deze klasbak
Meneer 60% 27 september 2018 18:05
Slimmerd Schreef:
-------------------------------------------------------
> Of die generatie is niet zo veel, of Evenepoel is
> een speciale...
>
> Lijkt me al.duidelijk wat het is en daarom snap ik
> de verbazing en totale hysterie op Sporza compleet
> niet

Een hele generatie met duizenden wielrenners kan nooit alleen maar slecht zijn. Dus Evenepoel is een speciale. Natuurlijk was dat voor vandaag al bekend. Maar het op een WK laten zien, met deze overmacht, is wel iets heel anders dan in de wedstrijden die hij tot nu toe won. En nu zien ze het met eigen ogen. Dat maakt ook een verschil. Ik heb een hekel aan het chauvinisme van Wuyts, maar ik snap het dit keer wel.
rustdag 27 september 2018 18:07
van uden 34stesmileys with beer
Tjappie2 27 september 2018 18:18
Anony Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik nuanceerde zelf overigens al met de categorie
> te vernoemen. We moeten dit niet met profs
> vergelijken.

Het heeft denk ik vooral ook met de Vlaamse wielercultuur te maken.

Evenepoel rijdt op een lastig parcours de nummer 2 op een kleine 1,5 minuut en doet dit op de leeftijd van 18 jaar en 8 maanden.
Vorig jaar reed Julius Johansen de nummer 2 op een kleine minuut en deed dit op de leeftijd van 18 jaar en 10 dagen.

Nu heb ik verder geen idee of het zinvol is om een vergelijking te trekken (ander type renner, ander wedstrijdverloop, andere concurrenten, ander parcours), maar goed ik meld het maar even.
Sjorsoll 27 september 2018 18:18
Ik zat op het moment dat Evenepoel weg reed heel ff live te kijken. Indrukwekkend, strak uit het wiel.
Dit moet inderdaad wel wat worden zou je denken.
Sticker 27 september 2018 18:30
Tjappie2 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Het heeft denk ik vooral ook met de Vlaamse
> wielercultuur te maken.
>
> Evenepoel rijdt op een lastig parcours de nummer 2
> op een kleine 1,5 minuut en doet dit op de
> leeftijd van 18 jaar en 8 maanden.
> Vorig jaar reed Julius Johansen de nummer 2 op een
> kleine minuut en deed dit op de leeftijd van 18
> jaar en 10 dagen.
>
> Nu heb ik verder geen idee of het zinvol is om een
> vergelijking te trekken (ander type renner, ander
> wedstrijdverloop, andere concurrenten, ander
> parcours), maar goed ik meld het maar even.

Toch niet na pech en bijna 2 minuten achterstand...
Anony 27 september 2018 18:51
Het waren er inderdaad twee. Blijft straf!
Anony 27 september 2018 18:52
Exact, sticker winking smiley Je moet het complete plaatje bekijken.
Hij doet het ook al een heel jaar lang.
Anony 27 september 2018 18:56
Slimmerd Schreef:
-------------------------------------------------------
> Of die generatie is niet zo veel, of Evenepoel is
> een speciale...
>
> Lijkt me al.duidelijk wat het is en daarom snap ik
> de verbazing en totale hysterie op Sporza compleet
> niet


Zo kort door de bocht ben je nog maar zelden geweest.

De cijfers die hij laat optekenen zijn vaak al profwaardig. Als hij geen verzetrestricties had gehad eergisteren had hij mogelijkerwijs nog beter gedaan dan beloftewereldkampioen Bjerg, die ook alom geprezen wordt als fenomeen maar dat overigens enkel maar toont in een specifieke discipline.

Het is een bijzonder talent. Hem nu uitroepen tot 'volgende dit' of 'winnaar van dat' is ongelofelijke onzin, maar we mogen met recht een beetje dromen. In stilte, zonder de jongen te veel druk op te leggen. Ik ben gewoon oprecht benieuwd.
Tjappie2 27 september 2018 19:00
Hebben ze bij Quickstep al iets gezegd over z'n mogelijke programma volgend jaar?

Ik weet het, het is nog vroeg.
Eindhovuh 27 september 2018 19:00
Gewoon een extreem talent. Wordt een hele goede prof. Of hij een extreme wereldtopper zal worden moet de tijd uitwijzen. Ik hoop oprecht dat de wielergekke Vlamingen hem een beetje normaal behandelen, om niet een nieuwe VDB=god te krijgen.
Een Vlaamse klassementtopper lijkt me leuk!
Slimmerd 27 september 2018 19:02
Ik bedoel dus dat hij een speciale is, laat hij al een heel jaar zien. Elke plek onder 1 zou vandaag een falen zijn, daarom snap ik die overdreven euforie niet..

Ben nu erg benieuwd hoe hij het in een peloton gaat doen vol met klasbakken (en wat überhaupt zijn programma gaat wezen)
Orakel 27 september 2018 20:10
Er zijn grenzen aan het menselijk kunnen. Evenepoel zal die limieten ook snel opmerken. Hij is vroeg rijp, fietst alleen tegen leeftijdsgenoten. Straks als prof moet hij het opnemen tegen 10 generaties (en daar de besten van). López is afgeschreven, Bernal heeft de Tour nog niet gewonnen, Sosa heeft de Tour nog niet gereden.... Maar Evenepoel is alweer de volgende hype. Van der Poel en Mohoric laten zien hoe lang het duurt om die laatste stappen naar de subtop te zetten (nog niet eens de absolute wereldtop). Evenepoel is een toptalent. Of hij een Boonen, Gilbert of Nibali kan worden is hoogst twijfelachtig. De geschiedenis is een wijze raadgever.
Anony 27 september 2018 20:17
Ik hoop en verwacht een goeie mix van kleine rittenkoersen (weinig tot zelfs geen WorldTour) en stages. Gewoon rustig brengen. En niet à la Liquigas-Cannondale (tal van voorbeelden) meteen overal inzetten en opbranden. Zelfs als hij binnen vijf jaar nog geen wereldtopper is, is hij nog ongelofelijk jong.
merijntje mortirolo 27 september 2018 20:20
-
Ik las dat Evenepoel volgend voorjaar (februari) Colombia Oro y Paz gaat rijden.

[www.tuttobiciweb.it]
merijntje mortirolo 27 september 2018 20:22
-
Oh ennuh blijkbaar heb ik meer vertrouwen in dat menneke dan José, want ik twijfelde geen moment vandaag. Nee zelfs toen niet.

Vergeleken bij Evenepoel is Merckxs een pru

Fucking hell, wat een fenomeen!
Tjappie2 27 september 2018 20:26
Dat moet mooie beelden opleveren. De 42-jarige Oscar Sevilla die de 19-jarige Remco Evenepoel finaal uit het wiel rijdt winking smiley
Horsie is back 27 september 2018 21:13
Heb nog geen seconde gezien, maar afgaande op de deskundigen fluistert Horsie nu al: "Bestaat er ook niet zoiets als de Wet van de Remmende Voorsprong?

Kwam al een geinige twitterfoto tegen.
Een jonge Brailsford, die met Egan Bernal als angstig omkijkende vrouw aan de arm, omkijkt naar het glimlachende meisje in Rood.

Vrij naar de vileine Fransman: Is het nu le cannibale of de kannibaal of is laatste merknaam niet al geregistreerd?

Sinds de Senkrechtstart in New York van een Jamaicaan, die zich veelvuldig bezondigde aan het eten van chicklens, heb ik vele malen de regels voorbij zien komen, dat de opvolger al is gesignaleerd. Voorlopig staan ze nog niet met hem op een finishfoto, terwijl photoshopping toch zo gemakkelijk is.

Als er één groot verschil tussen topsport anno 2018 en anno 1968 bestaat, is dat anno 2018 bij leeftijd 12 al aan topsport wordt begonnen. Natuurlijk zijn er verhalen van vroeger bekend, waarbij kinderen al dan niet vrijwillig op zeg maar Oost-Duitse wijze gedrild werden.
Maar ik praat generaal. Kijk naar het Britse Olympisch Programma.
Ene Kef werd meer dan een decennium geleden niet goed genoeg geacht, want gemankeerd. Later werd dat zijn merknaam. de Manx. Hij heeft daarna zelfs de Kannibaal bedreigd, zij het alleen met het aantal overwinningen in de Grand Boucle.

Dus wat een topsporter tegenwoordig op zijn achttiende, negentiende of twintigste vermag is bij lange na niet datgene, wat je vergelijkenderwijs anno 1968 mocht verwachten. Van doping weten we dat het een snelkookpan methode voorstelt, dat echter als nadeel heeft, dat het ook kan overkoken. Dit was een vergelijking!

De knaap trapt al wel een akelig hoog wattage, maar dat doen Mikkel Bjerg en Thomas Pidcock toch ook of hebben beide laatstgenoemden het nadeel dat ze aan de verkeerde eind van het millennium zijn geboren? grinning smiley
Orakel 27 september 2018 21:50
Horsie, je vorm in stijgende. Piek je naar het WK én Lombardije?
Horsie is back 27 september 2018 21:59
Orakel Schreef:
-------------------------------------------------------
> Horsie, je vorm in stijgende. Piek je naar het WK
> én Lombardije?

Hoe weet je dat, Orakel? grinning smiley
Sinds ik van de lieve docteur mocht afkicken van 50 mg Metropo lol naar 25 mg Metropolol in combinatie met van 40 mg Furosemide naar 20 mg Furosemide voel ik me nog beter dan dat ik me al voelde. Heb het spectrum van mijn trainingsarbeid nog eens naar voren verplaatst.

Maar ja, de dopingcontrole, hè, met de Metropolol mag ik weliswaar zeg maar alleen niet biathlonneren, maar met een maskeringsmiddel kom ik niet ver. grinning smiley
Sub Culture 27 september 2018 22:05
Logische zege maar hij doet het toch maar weer.
Jammer dat Van Wilder pech kende, had zeker mee kunnen doen voor brons.
Meneer 60% 27 september 2018 22:09
Ian Thorpe werd als 15-jarige wereldkampioen zwemmen, Michael Phelps won op die leeftijd bijna een olympische medaille. De 17-jarige Ingebritsen is nu al één van de beste niet-Afrikanen is op de 1500 en 5000 meter atletiek. LeBron James sloeg college basketbal over en ging van de highschool meteen de NBA in. Sven Kramer reed een wereldrecord toen hij nog junior was.

Er zijn ook sporters die heel jong gehypet werden (door sponsoren ook) en die niet in de buurt kwamen bij de status die verwacht werd. Freddy Adu zou de nieuwe Pele worden, zeiden ze in de VS. Jaren later, op zijn 26-ste, was hij proef bij AZ waar ze hem niet eens goed genoeg voor de bank vonden.

En heel veel daartussenin.

Evenepoel lijkt mij een goede kop te hebben. Wel pit, maar niet te veel macho. Die gaat bij dat eerste groepje horen. Let maar op. Gaat volgend jaar al een leuke wedstrijd winnen (kaliber Brabantse Pijl of GP Walonië).
Horsie is back 27 september 2018 22:31
Evenepoel heeft nu nog een zodanig surplus, dat het niet uitmaakt of hij links of rechts, boven of onder passeert.
Maar hij zal in toenemende mate moeten leren dealen met andere grootheden, die hem het wielerleven veel langer zuur kunnen maken en zullen maken. het wegwielrennen is immers geen Koreaans curling, waarop ze maar de weg schoon blijven vegen. Dat zal veel substantie kosten en dus zal hij alleen nog maar veel kunnen (blijven) winnen als hij fysiek en fysiologisch "iedereen" voor blijft. Hij zal ook zijn hoofd moeten koel houden want elke niet verwachte nederlaag kan/zal op een gegeven moment ook als het begin van het einde worden aangekondigd.

Ian Thorpe en Michael Phelps zijn ook voorbeelden van "pubersterren", die uiteindelijk ook maar heel langzaam volwassen werden. Elk voordeel hep...
Kuiperberg 27 september 2018 22:46
Heel Vlaanderen is al in de ban van de nieuwe Merckx. Dat wordt een zware last voor Evenepoel. Een last die zijn voorgangers niet konden dragen; ik denk o.a. aan de Wolf, Willems en VandenBroucke. Ik hoop dat hij zich niet gek laat maken.. door de media en het Belgische wielervolk. .

Wat mij ook telkens weer verbaasd is de hekel die men heeft aan de Nederlandse wielrenners. Oranje heeft dit jaar een heel sterke selectie maar het werd pas aan het eind van Sporza even kort aangegeven. .Is dat nijd of afgunst ? Ik begrijp dat niet.
Sub Culture 27 september 2018 22:49
Waar ik mij dan over kan verbazen is op basis waarvan jij denkt dat hij een hekel heeft aan Nederlandse renners. Heb hem nog nooit op iets dergelijks kunnen betrappen.

Vind je het raar dat Belgische commentatoren niet zo bezig zijn met de Nederlandse of andere selecties en vooral met de eigen selectie?
Sjorsoll 27 september 2018 23:00
Denk dat Nederland normaal in de breedte de sterkste is op dit parcours, maar nu met een mindere Dumoulin (veronderstelling) en een mindere Mollema hebben ze (behalve misschien Poels) geen echte favoriet. Kruijswijk zal eroverheen zijn en Kelderman heeft het nog niet.
Ik denk dat Colombia en Frankrijk de te kloppen ploegen zijn voor zondag.
Remko 27 september 2018 23:17
In de breedte heeft NL een hele sterke selectie, echter geen enkele echte favoriet. Zie ook de bookmakers. Logisch dat ze daar op de Belg weinig aandacht aan besteden. Na zondag, als Poels eenmaal wereldkampioen is, zal dat wel anders zijn.
Slimmerd 27 september 2018 23:22
.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/09/2018 23:23 door Slimmerd.
Nelis! 27 september 2018 23:46
Die Evenepoel zal wellicht een grote coureur worden. Echt indrukwekkende uitslagen. Ik zou hem wel adviseren om weg te gaan uit België en ook voor een buitenlandse ploeg te gaan rijden. Weg van die Vlaamse hysterie, dat kan nooit goed zijn voor een mens.
Snorfietser 28 september 2018 09:31
Reed dacht ik goede uitslagen, maar de verwachtingen ontstonden vooral in de labtesten waar hij een extreem hoog wattage per kilogram kon trappen. Op de weg is dat er helaas nooit echt uitgekomen.
rustdag 28 september 2018 14:32
De renners hebben weer een mooie zonnetje

Nog 88.7 km te gaan
rustdag 28 september 2018 15:04
Nog 67.1km te gaan



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/09/2018 15:07 door rustdag.
Nomath 28 september 2018 15:07
Opvallend, al dat geschimp op Wuyts. Daar moet wel chauvinisme achter zitten!
Tjappie2 28 september 2018 15:13
Nomath Schreef:
-------------------------------------------------------
> Opvallend, al dat geschimp op Wuyts. Daar moet wel
> chauvinisme achter zitten!

Spijker op de kop.

José de Cauwer is immers een volbloed Nederlander en krijgt daarom complimenten.
Wuyts is geen volbloed Nederlander en wordt daarom afgezeken.
Sjorsoll 28 september 2018 15:47
Bij mij niet. Sportcommentatoren zijn vaak chauvinistisch en dat vind ik terecht, zo kijkt het overgrote deel van het publiek ook. Ik vind Wuyts een irritante commentator omdat hij zo eigenwijs is en overal doorheen kakelt. Ook nog met dat eigengereide toontje van hem.


That's it. Hij heeft geen dubbele moord gepleegd.
rustdag 28 september 2018 16:11
De nederlanders doen niet meer mee. Is het talent op.
Tjappie2 28 september 2018 16:15
Ik denk inderdaad dat het talent op is. Die Arensman, trouwens nog nooit van gehoord. Als ie volgend jaar bijvoorbeeld de Tour de l' Avenir zou mogen rijden kunnen we misschien zien wat ie internationaal gezien voorstelt.
Anony 28 september 2018 16:31
Slimmerd 28 september 2018 16:43
1. Hirschi
2. Lambrecht 15"
3. Hanninen
4. Mader 35"
5. Padun 37"

Het sterkste blok wint, knap afstand genomen in de afdaling.



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/09/2018 16:46 door Slimmerd.
Heisenberg 28 september 2018 16:47
Talenten zat bij Sunweb. Hopelijk zijn die talenten volgend jaar ook al in staat Dumoulin (en Oomen en Kelderman) te ondersteunen.
Sub Culture 28 september 2018 16:51
Sterke Zwitser.
5de medaille alweer voor ons.
In elk onderdeel bij de mannen een medaille gepakt tot nu toe, knap.
Benieuwd of daar zondag een zesde bij komt.
AK 28 september 2018 16:58
Ehm... Die jongen is pas 18 en was dit jaar 2e! in l'avenir....
Cecchini 28 september 2018 16:58
Ironie mag ik hopen.

Trouwens die Sosa,de verbeterde uitgave van Bernal, moest er vandaag ook al vroeg af.
Cecchini 28 september 2018 16:59
Hindley vandaag 11e en de beste knecht van Kelderman in de Vuelta.
Tjappie2 28 september 2018 17:00
AK Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ehm... Die jongen is pas 18 en was dit jaar 2e! in
> l'avenir....

grinning smiley
Het was een grapjethumbs up
Anony 28 september 2018 18:46
Een bepaalde logica gerespecteerd zou dat nog een bronzen moeten zijn.
Een logischere logica in acht genomen, vermoed ik dat het hier bij blijft. Maar sowieso al een prachtige week.
Slimmerd 28 september 2018 19:53
Die viel flink tegen inderdaad
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen