Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Talent van het jaar

Gepost door Heisenberg 
Heisenberg 26 oktober 2018 16:45
Peiling
Er zijn 111 stemmen ontvangen.
Alle bezoekers mogen stemmen.
Wie van deze renners maakte in 2018 de meeste indruk?




Wie is voor jullie het talent van het jaar? Ik heb gekeken naar renners jonger dan 24 jaar* die in de top-100 van CQ staan.

* Onder andere Lopez, Moscon, Benoot, Mohoric, Gaviria en Ewan zijn 24. Die gaan al te lang mee om nog als talent te betitelen (vind ik).
Sjorsoll 26 oktober 2018 16:47
merijntje mortirolo 26 oktober 2018 16:57
-
Eens.

#kwoudakVlamingwas
Massimo 26 oktober 2018 18:43
Er is een psychiatrisch crisis interventie team onderweg, en niets te vroeg zo te lezen.
El Chaba 26 oktober 2018 19:02
Eindhovuh 26 oktober 2018 20:55
Bernal was indrukwekkend in Romandie en Californie. Ook als knecht voor
Froome in de Tour heel sterk. Dat lijkt een wereldtopper voorde grote rondes te worden. Het blijft echter koffiedik kijken of het kopmanschap in een grote ronde hem
past, en hij echt doorstoot. We hebben vaker mensen jong hun plafond zien raken.

Mas daarentegen maakte zijn kopmanschap waar, 2de in de Vuelta! Die loopt voorlopig nog voor.
Curzio 27 oktober 2018 11:03
Voor mij gaat die redenering niet op. Er zijn meer renners op het podium geeindigd in de Vuelta die verder niks meer klaarmaakten. Bijvoorbeeld Peter Velits. Ik geloof zeker in de capaciteiten van Mas, maar ik vond Bernal nog overtuigender als toekomstig klassementstopper.
ton duk 27 oktober 2018 12:00
In mijn keuze voor Jakobsen boven mijn persoonlijke favoriet Oomen gaat het vooral om het winnen van Jakobsen en de (te) kleine stap die Oomen maakte in 2018
Nokere (vooral) en Scheldeprijs winnen in zijn debuutjaar maakten bij mij idd indruk , mede doordat de commentatoren het allemaal niet in de gaten hadden (en ik wel cool smiley terwijl Oomen zelfs een bietje onder mijn verwachtingen bleef...
gr



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/10/2018 12:00 door ton duk.
Arsimo 27 oktober 2018 12:47
Top 10 als debuut in een eindklassement van een grote ronde is onder de verwachting? Terwijl ook nog zijn kopman die 2de werd moest helpen. We zijn wel erg kritisch hoor.

(Sam Oomen reed vorig jaar Vuelta helaas niet uit, maar of hij toen ook op weg naar een top 10 zou er om gehangen hebben)
ton duk 27 oktober 2018 14:42
Ik had 'm gewoon rond die Giroplek ingeschaald..
In koersen als zijnde een Parijs-Nice komt ie telkens uit op de plek waar ik op reken en of iets minder (en dan ben ik meestal best voorzichtig) en maakt ie niet die meeste indruk waar deze poll naar vraagt....


Verder ben ik zelden kritisch op Oomen...gestage groei in kleine stapjes naar nu al een hoog niveau ..helemaal niks mis mee

gr
Luijt 27 oktober 2018 18:48
Och Menneke toch, busje rijdt wel ff door naar boven
Luijt 27 oktober 2018 18:51
Fijn Duk dat je Oomen tot persoonlijke favoriet bombardeert. Hij was in de Giro op zn best wat mij betreft, en aantal van de avondetappe wordt duidelijk waarom hij wel en Jakobsen niet onze persoonlijke favoriet is.
ton duk 28 oktober 2018 08:42
Hoewel ik in het weekend minder tijd heb om te reageren dan onder werktijd...ff CQ puntenranking mbt Oomen bekeken
185-336-471 en dit jaar 648 CQ-punten....de stijgende lijn ook duidelijk in cijfers
Maar geen overwinning in 2018, wel een smetje, vind ik


Als ik bij een renner GEEN fanclub verwacht, is het bij Oomen smiling smiley
gr
Sub Culture 28 oktober 2018 09:27
Ja, als jij je openlijk uit als fan lijken die kansen mij nog meer te slinken.
Orakel 28 oktober 2018 14:47
Mas uiteraard, op basis van uitslagen in met name Baskenland, Zwitserland en op z’n 23e podium Vuelta.
Bernal is 2 jaar jonger en wordt misschien ooit nog wel beter. Maar potentie telt niet mee in deze lijst m.i.
Luijt 30 oktober 2018 08:51
Intrinsiek ook mee oppassen.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen