Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Prikmavera as zaterdag

Gepost door Brieske 
Brieske 31 oktober 2018 07:00
Beste vriendjes,

As zaterdag is alweer de 12de Prikmavera als ik het goed heb. Een bijeenkomst voor jong en oud, Belg of Hollander, intellectueel of simpele boer, zolang je maar wielrennen door je aderen hebt stromen. Deze dag staat in teken van prikkers ontmoeten, een hoop lol en het delen van je wielerpassie, en natuurlijk een drankje en een hapje.

Om 14.00 uur trappen we af in café Samson in Nijmegen, en we zullen ons, tegen 15.00 uur, richting brouwerij d’n hemel begeven. Daar zullen we, in zijn voormalig woonplaats, een zucht laten en het glas heffen voor wijle PietvZ. We zullen daar zeker vertoeven tot zo’n 18.00 uur en in die tijd zullen we een Bierproeverij en een wielerquiz afronden. We zijn: Flay Plippah, Leon, Cyclad, Sijbriskie, El Chaba, Mathijske, Goozzer, Lucho Herrera, Tinustussengas, Le Duc, Königfan, Massimo, Rick, Armandis, Blueprint en Keuteberg.

Zin om aan te sluiten? Doen!

Verwacht dat we na 18.00 uur verkassen voor een simpele hap en daarna Nijmegen onveilig maken. Be there!

Groet



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31/10/2018 07:17 door Brieske.
Clavan 31 oktober 2018 07:49
Zoals gemeld zit ik dit weekend in Houffalize. Veel plezier en volgend jaar ben ik er gewoon weer niet bij.
Massimo 31 oktober 2018 08:51
Nu ben ik in Nijmegen ongeveer net zo bekend als op de Galapagos Eilanden, zijn er derhalve lieden die ook zo rond half twee op het station zijn? Dit om te voorkomen dat ik zeer vervroegd aan de Vierdaagse begin?
Brieske 31 oktober 2018 08:57
Bel maar zodra je er bent.

Groet
Tjappie2 31 oktober 2018 11:02
Café Samson is voor mij wel een reden om te komen. In hoeverre leidt een dergelijke bijeenkomst tot het opgeven van je anonimiteit op dit forum?

Of beter gezegd: stel ik kom langs, hoe groot is de kans dat ik de rest van m'n leven gestalkt wordt door lieden die van mening zijn dat ik te liberaal met der doping-frage omga of niet lief genoeg ben voor Wilco Kelderman? tongue sticking out smiley
Blueprint 31 oktober 2018 11:14
Gewoon komen, alle meningen zijn welkom!
Sub Culture 31 oktober 2018 12:32
Is oogcontact tijdens het circlejerk moment verplicht?
Wil niet beledigend zijn, maar kan een afknapper zijn in sommige gevallen.
Tjappie2 31 oktober 2018 12:55
Ik draag hoe dan ook mijn Guy Fawkes-masker.
Eindhovuh 31 oktober 2018 15:07
Ik zit me af te vragen hoe jij bij een, voor mij nieuwe, term als circlejerk komt.

Ontopic. Ik ben er niet bij.
Tjappie2 31 oktober 2018 15:46
Eindhovuh Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik zit me af te vragen hoe jij bij een, voor mij
> nieuwe, term als circlejerk komt.

Is een term uit het baanwielrennen.
lodjan 31 oktober 2018 19:19
Chaba én Massi?
Welke voorzorgsmaatregelen worden er genomen om de veiligheid van de overige bezoekers te garanderen?
valse trage 31 oktober 2018 19:47
Inderdaad, is een klootzak die vanaf het middenterrein de renners uitscheldt, teneinde ze beter te laten presteren. Schijnt te werken voor sommigen. Overgewaaid uit Engeland.
Luijt 31 oktober 2018 20:37
Café Samson, haha, groeten aan Christel dan....
Massimo 31 oktober 2018 23:36
Reeds de wereld uitgebonjourd, zaterdag drinken we een glas en doen dan elk afzonderlijk een plas.
lodjan 01 november 2018 09:51
Dat is goed nieuws! Misschien kom jullie zaterdag nog wel even knuffelen.
Slimmerd 01 november 2018 11:41
Nijmegen.... succes ermee!
Sjorsoll 01 november 2018 11:59
Sub Culture 01 november 2018 12:25
Ik zal niet aanwezig zijn omdat ik geen zin heb om naar fucking Nijmegen te gaan.
De jaren daarvoor zat ik doorgaans in het buitenland of schudde ik een of ander goedkoop excuus uit de mouw.
Wel van de partij als het eens wat dichter bij huis is.
ton duk 01 november 2018 12:38
Ik zou graag mee gaan,Lodjan maar ben zelf sportief bezig die middag smileys with beer

[www.bd.nl]

gr
Luijt 01 november 2018 12:48
Ik zie je daar Ton!
lodjan 01 november 2018 12:56
Knap dat je door de selectie gekomen bent Ton! Ik had er nog wel aan gedacht om je op te halen.
Massimo 01 november 2018 16:26
Is weleens gepoogd, de kliniek gaf echter geen toestemming voor een festijn binnen haar poorten.
Kuiperberg 01 november 2018 18:04
Succes allen, maak er een mooie middag en avond van. Ik zit in mijn eigen stamkroeg ergens in Twente. Goed goan.
Erik S. 04 november 2018 10:44
Is er al een uitslag bekend?
Lucho Herrera 04 november 2018 22:03
Tjappie2. Reed als Evenepoel zo weg van de rest.
Tjappie2 05 november 2018 13:55
Het verliezen van de quiz in combinatie met de tong van Mathijske in mn oor hakte d'r even(epoel) in. Voor de rest vermaakte ijk me prima, al heeft de term mongolenwaaier sinds zaterdag een geheel andere lading.eye popping smiley
Koppizoektwachtwoord 07 november 2018 20:49
Nooit was de Prikmavera zo dichtbij. Nijmegen zit bovendien in mijn genen en talloos veel familieleden wonen op kruipafstand. Maar als loonslaaf had ik helaas verplichtingen waar ik moeilijk onderuit kon. Volgend jaar graag in een oneven week.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen