Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Van Lerberghe rijdt Koppenbergcross op vrijgezellendag

Gepost door Anony 
Anony 01 november 2018 20:42
Het was een vreemd zicht, Bert Van Lerberghe aan de start van de Koppenbergcross in Oudenaarde. Dat was het orginele cadeau van zijn trainingsmakkers voor zijn ‘vrijgezellendag’.

Het cadeau kwam uit de fantasie van Melkerie-trainingsmakkers, een groep renners met onder meer Yves Lampaert, Tim Declercq en Jens Debusschere. Van Lerberghe dacht dat de uitstap naar Oudenaarde zich zou beperken tot een klassiek rondje drinken maar schrok zich een hoed toen hij een uur voor de start vernam dat hij effectief was ingeschreven voor de wedstrijd. Twee rondjes hield de Cofidis-renner het vol, daarna gaf hij zichtbaar vermoeid de pijp aan Maarten.

Van Lerberghe stapt in april van volgend jaar in het huwelijksbootje met zijn vriendin Sien, zijn vrijgezellendag was er alvast eentje om nooit te vergeten. Het koppel verwacht trouwens in december hun eerste kindje.

Bron: Het Nieuwsblad

Lelijk verschieten lijkt me smileys with beer

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/11/2018 20:43 door Anony.
Massimo 01 november 2018 20:59
Persoonlijk heb ik liever een taart waar een wulpse dame uitspringt, echter bovenstaand is ook om je te bescheuren van de lach.
Remko 01 november 2018 22:24
Valt me altijd op dat men dit soort dingen in Vlaanderen (of bij Sporza?) altijd prachtig vindt. Heb er zelf niets mee, net zoals interviews met de vrouw/vriendin/vader/moeder van renner x, zie je ook relatief vaak op de Belg. Verder snap ik ook nog steeds niet waarom het onverstaanbare gebrabbel van Lampaert altijd met luid applaus ontvangen wordt.....
Anony 01 november 2018 23:08
Remko Schreef:
-------------------------------------------------------
> Valt me altijd op dat men dit soort dingen in
> Vlaanderen (of bij Sporza?) altijd prachtig vindt.
> Heb er zelf niets mee, net zoals interviews met de
> vrouw/vriendin/vader/moeder van renner x, zie je
> ook relatief vaak op de Belg. Verder snap ik ook
> nog steeds niet waarom het onverstaanbare
> gebrabbel van Lampaert altijd met luid applaus
> ontvangen wordt.....

Dit is vertier, dialect is folklore. Dat zijn twee dingen die men niet mag verwaarlozen, maar er moet inderdaad ook niet mee overdreven worden. Dat geldt zeker ook voor het raadplegen van intimi. Dat mág soms een keer, maar niet te pas en te onpas. Echter, human intrest is overal populair, dat is zeker niet iets Vlaams. Integendeel.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/11/2018 23:09 door Anony.
Remko 01 november 2018 23:14
Lampaert gaat overigens wel gewoon de RVV winnen, net voor MVDP.
valse trage 02 november 2018 10:33
Ik vind het wel een mooie actie. "Ge zijt ingeschreven! Hier is uw fiets!" "Serieus!?" Haha!
In Nederland heb je de media-geilheid voor de spontane plattelandsjongen net zo goed: Tankink, Gert Jacobs, Harmeling, Erik Hulzebosch of Erben "M-m-machtig mooi man!" Wennemars.
Slimmerd 02 november 2018 11:10
veluweracer 02 november 2018 12:30
Harmeling, die man met die meningen en die helse ogen.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen