Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Sagan rijdt Luik-Bastenaken-Luik

Gepost door Anony 
Anony 10 december 2018 17:23
“Het is leuk om te zien hoe het team rond mij blijft groeien”, stak Sagan van wal. “Pascal (Ackermann) en Emanuel (Buchmann) zijn grote talenten en hebben zich goed ontwikkeld, maar ze zijn niet de enigen. Ook Lukas (Pöstlberger) en Patrick (Konrad) doen hun job enorm goed. Het is een plezier met de jongens samen te rijden. Voor het klassieke team kwamen ook Jempy (Drucker) en Oscar (Gatto) het team nog versterken. Zelf zal ik mijn seizoen openen in Australië en nadien in Argentinië. Mijn doelen in Europa blijven onveranderd: Milaan-Sanremo, de Ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix. De nieuwigheid volgend jaar is dat ik nadien ook de Amstel Gold Race én Luik-Bastenaken-Luik zal rijden. Daarna zal ik opbouwen naar een nieuwe Ronde van Frankrijk.”

Bron: Het Nieuwsblad
Eindhovuh 10 december 2018 20:04
Als hij zijn vorm van aparijs Roubaix 1 weekje doortrekt kan hij in de AGR gewoon winnen?
Blueprint 10 december 2018 21:19
Dat lijkt me wel, afgelopen seizoen al vierde met als grootste probleem dat iedereen tegen hem en Valverde reed.
Horsie is back 12 december 2018 19:51
Nou begrijpt Horsie waarom Sagan zo nodig een stenen trap met zijn renfiets moest bestijgen.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen