Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Downtime Wielerprikbord.nl

Gepost door Spaak 
Spaak 11 mei 2015 10:33
Beste prikkers,

Zoals jullie ongetwijfeld hebben gemerkt is de website van gisteravond half 6 tot ongeveer half 10 vanochtend offline geweest. Dit heeft te maken gehad met een "overbelasting" van de server waarop de site draait. Ik had al wel een lichte angst voor dat dit ooit zou gaan gebeuren, maar het is natuurlijk knap lullig als dit direct na een etappe in een grote ronde gebeurt waarin toevallig ook een Nederlander bijna succesvol is. Helemaal als dan ook nog de helpdesk gesloten blijkt te zijn op zondagavond. Afijn, de site is inmiddels weer online.

Onzeker is nog wat dit voor gevolgen heeft. In ieder geval is duidelijk dat het huidige hostingpakket niet toereikend is voor de hoeveelheid verzoeken die de website op dit moment genereert. Dat is natuurlijk goed nieuws, maar in aanloop naar de piekperiode van het wielrennen (= de Tour de France) is de kans groot dat het nogmaals gaat gebeuren. Over de dag gemiddeld valt het aantal bezoeken wel mee (tussen de 2000 en 2500), maar direct na een wedstrijd is de piekbelasting erg hoog. Het idee is daarom om over te gaan op een hostingpakket waarbij de omgeving niet gedeeld hoeft te worden met andere websites, waardoor het account niet op "suspended" gezet wordt als er een keer een piek is in het aantal bezoekers.

Uiteraard zijn aan een duurder hostingpakket ook hogere kosten verbonden. Aangezien de website voor mij ook een hobby is en (momenteel) niets oplevert, weet ik niet of ik hiervoor alleen wil blijven opdraaien. Er zijn wel een aantal opties die overwogen kunnen worden:
    [*] De finaciering rondkrijgen door middel van donaties van prikkers;
    [*] De financiering rondkrijgen door middel van advertenties;
    [*] Sponsoring van hosting door een andere partij (of wisselen van webhost).
Ik ga de komende dagen hierover een beslissing nemen. Graag hoor ik ook jullie meningen en eventuele oplossingen.

Met vriendelijke groet,
Niels a.k.a. Spaak
Siem 11 mei 2015 10:43
De finaciering rondkrijgen door middel van donaties van prikkers;
-Ik stel hiervoor vast een tientje beschikbaar!

De financiering rondkrijgen door middel van advertenties;
-Stoort mij eigenlijk niet, helemaal niet zo iets nu eenmaal betaald moet worden. Wat mij betreft doen!

Sponsoring van hosting door een andere partij (of wisselen van webhost).
-Misschien heeft Oudesluis Dronken Thuis hiervoor een briljant idee?
JW 11 mei 2015 10:44
Het is een onderwerp waar ik weinig zinnigs over kan zeggen.
Ik heb ook geen idee in welke orde het bedrag ligt dat nodig is.

Misschien is het een optie om kort te peilen of er (voldoende) donateurs bereid zijn er (voldoende) aan bij te dragen ?
Lucho Herrera 11 mei 2015 10:47
Hoewel ik best bereid zou zijn om te doneren gaat daarmee wel een stuk vrijheid en laagdrempeligheid verloren. Voor lange termijn lijkt me de optie van advertenties de beste keuze!
Sub Culture 11 mei 2015 10:54
Ik wil, indien dat echt nodig is, een kleine donatie geven als at kan geven.
Dat ben ik het prikbord wel schuldig na een decennia prikken.
Brieske 11 mei 2015 10:55
Hoeveel geld is er nodig?

Groet
Sub Culture 11 mei 2015 10:57
Ey Nigga, ga je die barkie late rolle dan?
Big spendah, holla back
Spaak 11 mei 2015 11:01
De kosten heb ik momenteel nog niet helder op het netvlies, ik zal dat delen zodra ik meer weet.
Dennis 11 mei 2015 11:04
Mijn hemel, wist niet dat deze site toch een stukje van dagritueel is geworden. Ik had het vermoeden dat het einde was.
Ik wil best een donatie geven om ervoor te zorgen dat juist op de piekmomenten als het prikbord het het leukst is, in de lucht te houden.

Elke suggestie is voor mij prima, zolang het maar in de lucht blijft!!!
Brieske 11 mei 2015 11:05
True bro, holla at your boy, thuglife say word.
Here te make a dollar, holla holla, your mother!

Groet
Oudesluis Dronken Thuis 11 mei 2015 11:06
Tjo, je mag hem ook draaien op een van de vele servers van ODT wielerpromotie, voor gratis.
mail me even op info@cyclingdata... enz
sijbriskie 11 mei 2015 11:06
In principe bereid tot een donatie.
Bromertà 11 mei 2015 11:06
Deze http://www.wielerprikbord.nl geeft nog steeds

This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.



Maar deze http://wielerprikbord.nl/list.php?8 doet het wel. Dus iedereen moet even zijn favorieten in z'n browser aanpassen.

O ja, doe mij maar met advertenties, en mogelijk kan je het zo bedingen dat je er een leuk centje aan overhoudt Spaak.

EDIT: Alles werkt naar wens nu; er wordt doorgerout naar die php?8 page.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/05/2015 11:15 door Bromertà.
Cecchini 11 mei 2015 11:06
Ik doe ook niet zo moeilijk over een bijdrage. Wie weet kan er dan ook nog een leuk honorarium af voor Spaak.
malheur 11 mei 2015 11:19
Ik doneer ook wel € 10 mocht dat nodig zijn
shake 11 mei 2015 11:22
Spaak Schreef:
-------------------------------------------------------
> De kosten heb ik momenteel nog niet helder op het
> netvlies, ik zal dat delen zodra ik meer weet.


Deel maar door nog 1 persoon meer dan je nu al rekening mee gehouden hebt.
Sticky Bottle 11 mei 2015 11:25
2000 a 2500 bezoeken per dag levert ongeveer 5 euro aan Google Adsense op. Op jaarbasis (uitgaande dat het in winterseizoen rustiger is als er alleen wat veldrijden is) is dat toch 1500 euro. Daar moet je toch wel een stabiele server voor kunnen draaien
Oudesluis Dronken Thuis 11 mei 2015 11:44
Google adsense is wel erg jaren 90. Dat is dubbeltjeswerk tegenwoordig
JW 11 mei 2015 11:50
Helemaal mee eens !
queceracera 11 mei 2015 11:51
Als het nodig is zie ik wel een gironummer voorbij komen.
Ik doneer 2,50 voor elke keer dat ik gisteren tevergeefs de site bezocht.
Blueprint 11 mei 2015 12:00
Als je met Google ads voldoende inkomen kunt genereren om de site in de lucht te houden, dan lijkt me dat de meest stabiele oplossing.
Lobsen 11 mei 2015 12:07
Advertenties lijkt mij best haalbaar. Indien nodig doneer ik ook graag
Eazster 11 mei 2015 12:11
Geen probleem om een kleine bijdrage te doen via I-Deal of PayPal,kom alleen niet aan met creditcard smiling smiley.
Kun je zo'n server huren door ineens een bedrag te storten of gaat dit per maand? Wat dit betreft ben ik echt een leek.
Ads ook geen problemen mee hoor en heb van een collega gehoord die ooit een voetbalsite erop na hield met tips ,dat die per click op een Ad zo'n 3 eurocent overhield.
Haat alleen van die pop ups continu ,maar reclame on the side is niet zo erg. Cost of doing Business.
Robert Koopman 11 mei 2015 12:15
Ik draai het wijn-prikbord thuis op een eigen server, ok bezoekersaantal is niet zo hoog.
Is dit voor het wielerprikbord ook geen optie?
Sticky Bottle 11 mei 2015 12:21
Maar wel meer dan genoeg dubbeltjes om dit forum online te houden
Snorfietser 11 mei 2015 12:47
Advertenties lijkt mij geen probleem.
ik zou best een donatie willen doen, maar denk dat het wel belangrijk is dat het ook echt een donatie wordt en geen lidmaatschap. Ik denk dat er onder de vaste prikkers namelijk best bereidheid is om wat bij te dragen, maar dat je met een verplichte bijdrage ook mensen af gaat schrikken.
Blueprint 11 mei 2015 12:59
Dat lijkt me dan nog de beste optie smiling smiley
ton duk 11 mei 2015 13:14
JW Schreef:
-------------------------------------------------------
> Het is een onderwerp waar ik weinig zinnigs over
> kan zeggen.

intikkertje maar ik weiger...
Als iedereen toch meebetaalt....dan hoef ik niet...

gr

HUL.DeZuinigeHOL.NL
El Chaba 11 mei 2015 13:47
Genoeg oplossingen zo te zien. Ik ben in ieder geval overal voor.
Eindhovuh 11 mei 2015 14:21
Hallo Spaak,
Zodra jij in kaart hebt wat de kosten zijn van een stevige fundatie draag ik graag een financieel steentje bij.
We horen het.
Dennis 11 mei 2015 15:09
Bromertà Schreef:
-------------------------------------------------------
> Deze http://www.wielerprikbord.nl geeft nog
> steeds
>
> This account has been suspended.
> Either the domain has been overused, or the
> reseller ran out of resources.

>
>
> Maar deze
> http://wielerprikbord.nl/list.php?8 doet
> het wel. Dus iedereen moet even zijn
> favorieten in z'n browser aanpassen.
>
> O ja, doe mij maar met advertenties, en mogelijk
> kan je het zo bedingen dat je er een leuk centje
> aan overhoudt Spaak.
>
> EDIT: Alles werkt naar wens nu; er wordt
> doorgerout naar die php?8 page.

Bij mij niet hoor. [wielerprikbord.nl] geeft nog suspended aan
Leon 11 mei 2015 15:20
Sticky Bottle Schreef:
-------------------------------------------------------
> 2000 a 2500 bezoeken per dag levert ongeveer 5
> euro aan Google Adsense op. Op jaarbasis
> (uitgaande dat het in winterseizoen rustiger is
> als er alleen wat veldrijden is) is dat toch 1500
> euro. Daar moet je toch wel een stabiele server
> voor kunnen draaien

Dat hangt toch ook met name af van het aantal keer dat er op zo'n link geklikt wordt? Als je de site zo inricht dat bezoekers heel vaak per ongeluk op een GoogleAd klikken, kan ik me indenken dat je op zo'n hoog bedrag uitkomt. maar dat lijkt me hier niet de bedoeling.

Een paar GoogleAds in de kantlijn, en dan zorgen dat er per dag een keer of 5 op geklikt wordt. Lijkt me voldoende. Van 1500 euro kun je dit prikbord volgens mij wel een jaar of 5 draaiend houden...
jonglins 11 mei 2015 15:46
Ik zou zeggen dat het niet of of of is maar en en en.
Advertenties, mits op een niet te irriterende plek zijn prima. Wat dat betreft vind ik cqranking een lichtend voorbeeld.
En met vrijwillige donaties, zoiets als Wikipedia doet, denk ik dat je best een hoop kunt ophalen.

Ben het er mee eens dat je best nog wat mag overhouden aan het eind van het jaar voor een leuk kerstdiner voor jezelf Spaak!
predator 11 mei 2015 16:07
Spaak Schreef:
-------------------------------------------------------
> De kosten heb ik momenteel nog niet helder op het
> netvlies, ik zal dat delen zodra ik meer weet.

Gezien de tijd die je erin steekt, vind ik een tientje prima.
SJ 11 mei 2015 16:36
Alle oplossingen zijn inderdaad goed, zo lang het prikbord maar in leven blijft!
Koppi 11 mei 2015 17:19
Eens met zo ongeveer alles dat hierboven staat.
malheur 11 mei 2015 18:43
[www.duitsereuzen.eu]

Appeltje in de bek en smullen maar
Quarantanove 11 mei 2015 18:47
Wat mij betreft gewoon niets veranderen.
Blijkbaar is er alleen een probleem bij een piek belasting.
Daarop is de kans het grootst als er NL succes is waarbij er veel onderbuik chauvinistisch gebral wordt geuit.
Dan is het wat mij betreft ook maar het best dat de boel vast loopt.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/05/2015 18:53 door Quarantanove.
lodjan 11 mei 2015 19:16
Voor mij zijn advertenties of een donatie geen probleem.
Pyama 11 mei 2015 19:19
Ik stem voor een pro rata bijdrage per prikker per geprikt bericht. Die berichten lokken tenslotte ook al die bezoekers naar de site. JW kan dus vast gaan sparen.
Robobas 11 mei 2015 19:23
Ik vind het prima om een donatie te geven, en als dat de keuze wordt zal ik dat ook doen, maar het lijkt me praktischer om met advertenties te werken.
Spaak 11 mei 2015 19:42
Fantastisch om alle positieve reacties te lezen.
We gaan er zeker uitkomen met z'n allen, dit prikbord gaat gewoon door!
Ik zal de komende paar dagen even de alternatieven overwegen en dan een besluit nemen over hoe we verder zullen gaan. In ieder geval zijn er meerdere opties mogelijk.

Mochten we de komende dagen opnieuw op zwart (of wit, als je het letterlijk neemt) gaan, dan is het natuurlijk moeilijk om iedereen van informatie te blijven voorzien. Ik heb daarom een twitteraccount in het leven geroepen om mensen op de hoogte te kunnen houden als het weer een keer fout gaat in de komende dagen: www.twitter.com/wielerprikbord

Wordt ongetwijfeld vervolgd!
Cyclad 11 mei 2015 19:47
Goozzer 11 mei 2015 20:07
Cecchini 11 mei 2015 20:12
Eén principe koesterde ik, Cecchini twittert niet en zet zichzelf niet te kijk op facebook. Brengt die Spaak me toch aan het twijfelen. Slappe lul dat ik ben.
PVW 11 mei 2015 20:24
Hahaha herkenbaar!
Ik had gisteren echt effe last van afkickverschijnselen. Zelfs het tien jarig jubileum item vh vorige prikbord zitten herlezen vanwege de nostalgische bui die ik er van kreeg. Met terugwerkende kracht trouwens spijt dat ik toen dat boekje nooit heb gekocht. We hadden nu op 15 jaar gezeten.
Brieske 11 mei 2015 20:28
Facebook is totaal niet te vergelijken met twitter.
Twitter is DE nieuwsbron uit eerste hand, sneller vind je nieuws nergens.
En heel vrijblijvend, staat de tweede kamer op zijn kop volg ik Frits Wester en ontvolg ik hem de dag erop.
Voor wielerliefhebbers is twitter ook een must, daar vrijwel iedere renner twitterflikker is en ze heel veel relevante info tweeten.

Facebook is een schijntje, het gros laat zien hoe top hun leven wel niet is (omdat ze de hele dag op facebook zitten natuurlijk) en posten alleen mooi-weer.
Vaak on-interessant en het geeft vooral een kijk op de huis-tuin en keuken dingetjes van mensen, alsof je bij mensen aan de keukentafel zit en die mensen ronduit praten over de mooie dingen in hun leven (en al het negatieve achter houden).
Oh ja, je ziet ook hoe leuk je achterneefje van 13 grapjes van vriendinnetjes uit zijn ouwe klas vindt, de hele dag door, top!
Geen nieuwswaarde en compleet boring, if you ask me.

Tja, Brieske is dus twitterflikker.

Groet



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/05/2015 20:30 door Brieske.
Dit Rit Naar Bordeaux 11 mei 2015 20:30
Tot donatie van 10 EUR bereid
Dit Rit Naar Bordeaux 11 mei 2015 20:32
Weet iemand trouwens hoe je je profielnaam kunt wijzigen? Dat lukt me niet... Tnx
Brieske 11 mei 2015 20:41
Nieuwe aanmaken?

Groet
Spaak 11 mei 2015 20:43
Als je mij even een PM stuurt met je gewenste naam, dan zal ik kijken of het voor je kan regelen. Of anders gewoon een nieuwe account aanmaken inderdaad.
stoempert 11 mei 2015 20:46
Een VPS van een tientje p/m zou het prikbord toch zeer comfortabel moeten kunnen draaien.
Rudy t. 11 mei 2015 21:05
We kunnen met z'n allen op fiets vakantie om geld in te zamelen. Schijnt populair te zijn tegenwoordig
Westfalen 11 mei 2015 21:08
Suggestie van ODT lijkt me ook wel wat.
JW 11 mei 2015 22:02
smoking smiley

Tsja... dan moet ik weer gaan werken.
En in dat geval geen tijd meer om te prikken.
Toch een dilemma...
Olano 11 mei 2015 22:22
Count me in voor een donatie!
Walnoot 11 mei 2015 22:31
Denk niet dat die donaties een probleem zouden zijn inderdaad, wikipedia-stijl één keer per jaar even zo'n bericht plaatsen en dan zijn we er binnen een dag vanaf. Maar als ODT een server kan leveren is misschien wel makkelijker. En ook een beetje reclame op de site toelaten is in mijn ogen ook een prima oplossing.

Het is denk ik aan Spaak om even uit te zoeken wat hij nodig heeft. Volgens mij vertrouwt de meerderheid hier hem wel, dus we komen wel over de brug. Zolang Spaak niet volgende week een nieuwe BMW koopt, maakt niemand zich druk denk ik!
Clavan 11 mei 2015 23:11
Ik wil best doneren. Ik heb nog een DSB rekening ergens.
Linkebal 12 mei 2015 00:26
Op een forum waar ik vroeger vaak kwam speelde precies hetzelfde probleem. Daar hebben ze om een eenmalige vrijwillige donatie gevraagd. Donateurs kregen als dank een klein goudstaafsymbooltje achter hun naam, zeg maar een virtuele veer in de kont. Werkte perfect. Vrijwel iedere vaste forummer heeft een donatie gedaan en het forum kon weer jaren vooruit.
kedev 12 mei 2015 07:20
Hier een trouwe lezer..

ODT was me voor, maar ook ik wil mijn servers ter beschikking stellen. Adsense zal inderdaad geen goud opleveren maar wel kosten dekkend zijn.

Daarnaast wil ik voorstellen om de site responsive (mobiel leesbaar) te maken. Vaak kijk ik even op mijn mobiel en dan moet ik nog wel is inzoomen. Ook dit wil ik wel gratis bouwen.
Studio Badmuts 12 mei 2015 08:14
Ook hier een trouwe lezer. Advertenties ed. geen probleem, een donatie om de boel draaiende te houden vind ik ook geen probleem, echter weet niet of dat voor de toekomst de oplossing is ivm mogelijke drempel nieuwe volgers/prikkers.
Hangmat 12 mei 2015 09:52
Ook ik ben bereid een donatie te leveren aan dit prikbord. Draaien op andere servers of reclame is natuurlijk ook een goede oplossing.
Eddy Veen 12 mei 2015 10:26
Ik doe mee met alles wat er bedacht wordt.
veluweracer 12 mei 2015 10:26
Eerst maar eens een wielerploeg rondom de site bouwen en bekendheid genereren om grote sponsors binnen te halen.
nemo 12 mei 2015 10:31
Helemaal eens met bijna alles hierboven!
veluweracer 12 mei 2015 10:34
Donaties lijken mij geen structurele oplossing. Is Spaak te vertrouwen? Kun je nieuwe bezoekers overhalen om te dokken? Hoe vaak doneren? Wordt als donateur je naam vereeuwigd in een Hall of Fame? Ben ik een beter mens als ik meer dan een ander wil doneren? En zo heb ik nog wel tientallen vragen.
Oudesluis Dronken Thuis 12 mei 2015 10:46
De verhouding tussen mensen die zeggen te doneren en dit ook daadwerkelijk doen is zo 1 op 73 in de praktijk
Brieske 12 mei 2015 11:27
Interessante flauwdoenerij...
Oudesluis Dronken Thuis 12 mei 2015 11:34
Sorry. Ik sta al in de hoek op één been het Wilhelmus te zingen
JW 12 mei 2015 12:14
Dat hangt m.i. ook erg af van de mate van betrokkenheid en persoonlijk belang bij het doel.
De paar uur dat dit prikbord uit de lucht was bracht bij veel prikkers nog es het besef dat er geen enkel redelijk alternatief is.
En dat voelt, dat blijkt ook uit veel reacties, toch wel echt als een gemis.

Ik denk dat hier het aantal donatie-toezeggers en het aantal donatie-gevers heel dicht bij mekaar zal liggen.
zumsteg 12 mei 2015 12:21
Ik vind reclame geen probleem, zolang het maar niet voor datgene wat ik wil lezen opspringt of dat ik er per ongeluk op klik.

Ben overigens ook bereid tot een donatie.

Weet niet of een systeem van donaties houdbaar is op de lange termijn.
veluweracer 12 mei 2015 12:54
Brieske Schreef:
-------------------------------------------------------
> Interessante flauwdoenerij...

Op je borrelnoot getrapt?
merijntje mortirolo 12 mei 2015 14:28
@PVW: keppur nog wel een paar liggen. Als je een fles wijn bij me koopt, krijg je er een. Al is de verhouding tussen mensen die zeggen een fles wijn te komen kopen en dit ook daadwerkelijk doen zo 1 op 73 in de praktijk...

Wat dat betreft: eens met vrijwel alles wat ODT zegt (hier op dit prikbord, dan). Volgens mij komen Spaak en ODT er wel uit...
Brieske 12 mei 2015 14:41
Totaal niet, vond een heerlijke inkoper na jouw begrijpelijke terechtwijzing.

Groet
Arsimo 12 mei 2015 16:10
Ik draag graag bij, jaarlijk een tienje tot max 20 euro kan je krijgen. Zeker als dat ook advertenties kan vermijden. Ik vind dit spartaanse wel mooi.


Iets anders: biedt de software ook de mogelijkheid om een mobiel versie te maken? Zonder extra inspanningen?

Ik was afgelopen twee weken in het buitenland en door omstandigheden kon ik de facto alleen via mijn smartphone (via wifi op mijn logeeradres) internetten. Voor email, facebook, wat regulier nieuws lezen e.d. is dat geen probleem, maar het wielerprikbord wordt dan een wielerprielbord. Niet te doen eigenlijk. Met moeite VSS Giro kunnen invullen, maar de door mij beloofde VSS Runner up update heb ik daardoor moeten uitstellen (Sorry, komt in loop van deze week nu. Niet dat iemand er echt op heeft zitten wachten neem ik aan, maar ik had het wel beloofd)
veluweracer 12 mei 2015 19:04
Brieske Schreef:
-------------------------------------------------------
> Totaal niet, vond een heerlijke inkoper na jouw
> begrijpelijke terechtwijzing.
>
> Groet

Ah. Gij erkent uwen schuld. Gij zijt een nobele prikker. Nog even en ik ga van je houden.
Pyama 12 mei 2015 19:09
Opera al eens geprobeerd?
Kuiperberg 12 mei 2015 21:14
Waar kan ik mijn bijdrage overmaken ?
Linkebal 12 mei 2015 22:16
Ik zal je zometeen een privébericht sturen met mijn rekeningnummer
PVW 12 mei 2015 22:54
Damn, ik was vorige week in Reeuwijk. Had ik wel even door kunnen rijden had ik dat geweten. Anders idd wel erg uit de richting en zal ik waarschijnlijk onder die overige 72 komen te vallen...
Dennis 13 mei 2015 08:42
@ spaak

[wielerprikbord.nl] is nog steeds suspended volgens mij.
lodjan 13 mei 2015 08:49
Zal wel 'Die rit naar Bordeaux' moeten worden zeker?
merijntje mortirolo 13 mei 2015 12:37
Hi hi. Timing is mijn sterke punt.
Leon 13 mei 2015 15:41
Hoe kun je dan hier iets posten?

F5 doet wonderen...
Dennis 13 mei 2015 17:25
Eindhovuh 13 mei 2015 18:42
Waar zit jouw zaak?
Andere Peter 14 mei 2015 01:54
Door heel bewust bepaalde internationale (nieuws)media te volgen is mijn tijdlijn op Facebook een formidabel gepersonaliseerde newsfeed geworden. Met veel achtergronden.

Twitter is formidabel bij live events. Verkiezingen, Songfestival, wedstrijden. Maakt van de wereld één grote huiskamer.
Andere Peter 14 mei 2015 01:57
Advertenties zie ik als hellend vlak. Ik denk dat (op termijn) de eigenheid van de prik verloren zou gaan. En bovenal: lelijk.

Gezien de trouwe aanhang en de hoge mate van betrokkenheid bij hen, schat ik in dat donaties wel degelijk heel kansrijk zouden zijn. Ik doe zeker mee, op zijn minst in de orde van grootte die hier reeds genoemd is.
PVW 14 mei 2015 06:18
AP, je leeft nog!
Moet dat uitroepteken erbij? smiling bouncing smiley

@Eindhoven: Gouda. (kBen mijn wachtwoord kwijt, dussuh voor als je het niet doorhad: it is I, merijntje)

Aan de andere peterkant overigens eens met AP: advertenties maken (nieuws)sites doorgaans zeer lelijk en/of irritant, zie tuttobiciweb, ciclismoweb en procyclingstats bijvoorbeeld. Goed voorbeeld van hoe het wél netjes kan is dan weer cqranking. tSpreekt voor zich dat ook ik bereid ben tot een bijdrage, maar liever niet natuurlijk. kBlijf een arme sloeber...

Hebben ODT en Spaak nu al contact gelegd?
Hoentie 14 mei 2015 17:29
Even je site op niet beschikbaar maken, en die Spaak loopt helemaal binnen. Volgens mij werken crack dealers op vergelijkbare wijze ;-)
Oudesluis Dronken Thuis 14 mei 2015 17:56
Hebben al even contact gehad, maar hij speelt nu paar dagen hard to get.Hij moet weten dat dat goed werkt bij mij
Westfalen 15 mei 2015 09:35
Gaat zeker om de advertentie-inkomsten.
Dit Rit Naar Bordeaux 15 mei 2015 10:25
Oudesluis Dronken Thuis 16 mei 2015 20:00
Ik hoef geen cent van de advertenties. De sport heeft mij zoveel gegeven, enkele schitterende littekens en talloze teleurstellingen om maar eens wat te noemen. Er mag ook wat teruggedaan worden.
Leon 17 mei 2015 13:56
Wachtwoord nog steeds kwijt?
Spaak 17 mei 2015 22:43
Ik lig momenteel in het ziekenhuis, updates volgen.
lodjan 17 mei 2015 23:03
ton duk 18 mei 2015 20:18
PVW 18 mei 2015 21:17
Hopelijk niets ernstigs! Sterkte en beterschap.
Koppi 18 mei 2015 21:46
Wat is er aan de hand Spaak? Hopelijk niks ernstigs? We kunnen je hier niet missen (en dat denkt je thuisfront vast ook). Beterschap!
Brieske 19 mei 2015 10:15
Gebroken Spaak?
Sterkte!

Groet
Spaak 19 mei 2015 22:29
Om niet al teveel in details te treden...
Afgelopen donderdag heb ik in Limburg de Klimclassic gefietst (toertocht). Dit is goed gegaan, echter werd ik in de opvolgende nacht getroffen door een hartstilstand.
Na twee dagen volledig van de wereld geweest te zijn, ben ik gelukkig bijgekomen. Ik lig echter nog wel op de intensive care, maar hoop daar eind deze week vandaan te zijn.
Vandaar dat ik de komende dagen ook wat minder actief zal reageren en modereren.

Om bij het onderwerp te blijven, medeprikker Oudesluis Dronken Thuis heeft aangeboden de hosting kosteloos over te nemen, waarvoor zeer veel dank!
We gaan dat de komende tijd verder uitwerken, ik zal jullie op de hoogte houden.
Walnoot 19 mei 2015 22:36
Veel sterkte Spaak, blijf ons licht in de duisternis!
Goozzer 19 mei 2015 22:47
Heftig, Spaak. Hoop dat het allemaal in orde komt. Heel veel beterschap gewenst!
jonglins 19 mei 2015 22:52
Sterkte Spaak! Hopelijk is het 'zonder erg'.
Cyclad 20 mei 2015 06:47
Tsjoe, wat heftig.
Sterkte Spaak, en een voorspoedig herstel toegewenst.

En ODT is en blijft een topper! smileys with beerthumbs up
Massimo 20 mei 2015 07:18
Eens met de eerste twee zinnen van Cyclad.

Houd je taai, Spaak.
Blueprint 20 mei 2015 09:08
Downtime Spaak... sterkte!
Snorfietser 20 mei 2015 10:58
Heftig verhaal zeg! Hoop dat je snel hersteld.
Robert Koopman 20 mei 2015 11:50
Wow Spaak, wat een verhaal!
Beterschap!!!
Clavan 20 mei 2015 11:56
Jee, sterkte man. En doe rustig aan. Wj redden ons hier wel.
Oudesluis Dronken Thuis 20 mei 2015 11:58
Heftige shizzle Spaak. Een spoedig herstel gewenst.
MarcoV 20 mei 2015 12:23
Goed herstel toegewenst Spaak!

En hup Wielerprikbord! Als er toch enige hostingkosten moeten worden gemaakt, lijkt een prikcrowdfunding-ronde wenselijker (en genoeg resultaat op te leveren) dan advertenties of iets dat gebruiksdrempels opwerpt.
Dennis 20 mei 2015 13:00
Eindhovuh 20 mei 2015 13:28
Arsimo 20 mei 2015 14:16
Sterkte Sjaak en volledig herstel toegewenst!
Heisenberg 20 mei 2015 18:22
Een goed herstel gewenst Spaak!
Slimmerd 20 mei 2015 20:08
Doe het rustig aan Spaak, herstel is meer dan belangrijk!
Erik S. 20 mei 2015 20:14
Oei, da's heftig. Sterkte en een voorspoedig herstel.
Quarantanove 20 mei 2015 20:41
Hopelijk komt het met je gezondheid helemaal in orde.
sijbriskie 20 mei 2015 20:45
-



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/05/2015 20:45 door sijbriskie.
sijbriskie 20 mei 2015 20:46
Rustig aan hoor....en voorspoedig herstel! thumbs up
Lucho Herrera 20 mei 2015 21:53
Lees het nu pas. Jeetje zeg. Veel sterkte Spaak en een voorspoedig herstel gewenst.
Leon 20 mei 2015 22:39
Sterkte Spaak!
zumsteg 20 mei 2015 22:41
Heel veel beterschap gewenst!
PVW 21 mei 2015 05:35
Zet um op Spaak. Hopelijk kom je er snel en helemaal bovenop.
Ron Meijers 21 mei 2015 15:25
En dat vertel je alsof het niks is! Beterschap gewenst. Dan is zo'n prikbord opeens nog maar bijzaak. Een heel onbelangrijke ook nog.
Olano 21 mei 2015 22:10
Gezondheid boven alles! Zelfs boven het prikbord!!! Sterkte en snel beter worden!

@ODT: dikke klasse!
El_magico777 21 mei 2015 23:10
ton duk 22 mei 2015 07:29
Dat contact met ODT dit soort gevolgen heeft...is dan wel weer logisch...
gr
Koppi 23 mei 2015 15:13
eye popping smiley Sterkte Spaak. Hup ODT!
Robobas 23 mei 2015 15:25
Shit zeg, dat is niet niks. Beterschap Spaak!
Andere Peter 24 mei 2015 17:59
Ben effe weggeweest en lees het nu pas. Beterschap, Spaak.
Anony 27 mei 2015 18:28
Veel beterschap!
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen