Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

NK Veldrijden niet Live te volgen.

Gepost door rustdag 
rustdag 10 januari 2019 09:26
De NOS kiest voor het EK shorttrack en het EK allround en sprint. zelfs geen Livestream voor het NK veldrijden.
Ook Omroep Brabant heeft de rechten,maar ook zei gaan niet Live.
Arsimo 10 januari 2019 10:27
Nou ja, het NK bij de mannen is sportief gezien dan ook nauwelijks interessant. De winnaar staat al vast en als die onverhoopt niet wint boeit het ook vrijwel niemand wie het dan wel wint.

Vrouwen NK is dan wel spannend, maar willen dat wel genoeg mensen zien?



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/01/2019 10:28 door Arsimo.
lodjan 10 januari 2019 10:34
Gewoon naar Huijbergen gaan.
Horsie is back 10 januari 2019 11:50
"En skaatsen, huhhh", zei het jongetje aan de kant van de sloot.
Volgens de overlevering werd het joch uiteindelijk Neerlands bekendste Ronderenner.
Need I say more. smiling smiley
Surplace op souplesse 10 januari 2019 14:06
De NOS kiest kennelijk gewoon voor andersoortig folkloristisch rondjes rijden, zonder enige spanning en Nederlandse winnaar, maar wat brengt Omroep Brabant? Brabants Buske en In de Vlaamsche Pot. Jawel, het NK veldrijden opkopen maar niet uitzenden, dat is een beetje als alle atoombommen ter wereld verzamelen en de ruimte in schieten. Of al het Heineken bij de plaatselijke supermarkt uit de schappen halen en door het toilet spoelen. Of het lelijkste mormel uit het dorp trouwen en er de hele dag in een boerka laten rondlopen. Al is het verschil dat zo heel af en toe een lelijk mormel, atoombom of zelfs Heineken wel te doen is.

Een betere wereld begint bij Omroep Brabant.

Tjappie2 10 januari 2019 14:27
Het lijkt me dat er meer mensen naar Brabants Buske en In de Vlaamsche Pot kijken dan naar een NK veldrijden. Dus die keuze vind ik niet vreemd.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/01/2019 14:28 door Tjappie2.
Horsie is back 10 januari 2019 14:29
Zonder lelijk mormel is er geen mooie Surplace op souplesse mogelijk. Maspes/Derksen moeten wel een heel lang durend orgasme gehad hebben.
Horsie is back 10 januari 2019 14:55
Voor degenen die het wachten op de Omloop van de Folklore van het Nieuwsblad zwaar vinden verwijst Horsie naar het twitter account van Bert Blocken.
Daarop is te zien, dat het peloton al weer is vertrokken. Bram hoeft zich niet meer te haasten.



Disclaimer
Bedenk dat Horsie voor elke extra bezoeker €0,25 krijgt.
ton duk 10 januari 2019 16:29
Ze hadden het Brabants Buske best live naar Huijbergen mogen sturen
Jammer, maar ach...er is voetbal op tv die middag winking smiley
gr
Anony 10 januari 2019 16:39
De titelstrijd tussen de vrouwen lijkt me wel erg boeiend.
Ladysmith 10 januari 2019 16:54
Excuses, ik las de tietenstrijd tussen de vrouwen.

Helaas.......
veluweracer 10 januari 2019 17:48
Misschien even klagen bij omroep Brabant. Misschien weten ze niet dat er een NK in de provincie gehouden wordt.
Zorro 10 januari 2019 20:02
1. Vos
2. Worst
3. Betsema
4. Carmen Del Alverado
5. Kapteins
6. Nagengast
7. v/d Heijden




1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/01/2019 20:36 door Zorro.
lodjan 10 januari 2019 20:08
Zorro 10 januari 2019 20:33
Owja Brand, helemaal vergeten. Dan schuift iedereen in mijn lijstje een plek op smiling smiley

1. Brand
2. Vos
3. Worst
4. Betsema
5. Carmen Del Alverado
6. Kapteins
7. Nagengast
8. v/d Heijden
rustdag 10 januari 2019 21:16
Ceylin del Carmen Alvarado rijdt mee bij de Beloften, vrouwen
Ladysmith 10 januari 2019 21:34
Nagengast is toch een hele bekende wielernaam, of vergis ik me?



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/01/2019 21:35 door Ladysmith.
Ottie 10 januari 2019 21:40
Ceylin del Carmen Alvarado, Fleur Nagengast en Inge van der Heijden rijden bij de Beloften vrouwen!
merijntje mortirolo 10 januari 2019 22:02
-
Ottie, kerel, hoe is het? Ik rijd elke maandag door/langs Westerbork en Hardenberg en denk dan aan 'die twee lieve wielerfotograafjes' die ik ken...

(Hoe is het met Soepie trouwens?)

(Praat men hier over wijven in het veld, dan mag merijntje ook off topic gaan. Vindtie zelf).

#wanneerbeginnendemannenweeropdeweg?
Ottie 10 januari 2019 22:47
Ha Merijn,
Hier alles zijn gangetje. Eind februari mogen we weer de weg op met de Ster van Zwolle :-)
Verder helaas een beetje rustig aan in de herfst/wintermaanden. Veel veldrijden kijken op tv natuurlijk en zo nu en dan een 'stukje' maken voor de krant.
Soepie is nog wel veel actief deze maanden en woont nog steeds in Almelooooo natuurlijk. Regelmatig is hij foto's aan het maken in het veld, soms bij het baanwielrennen en hij is zelf ook aan het sporten. (Zou ik ook moeten doen.....)
En hoe is het met jou?
Door Westerbork elke maandag? Wat doe jij nu dan? Altijd goed als je aan ons denkt natuurlijk hahaha winking smiley
Groeten!
merijntje mortirolo 10 januari 2019 23:02
-
Waarom link ik Soepie toch aan Hardenberg?

Bijbaantje fruit bezorgen: ik koos voor 'het noorden.' Hoogeveen, Assen, Veendam, Sodom, Emmen, Coevorden, Hardenberg. Dinsdag is nóg leuker: Blijham, Bellingwolde, Bad Nieuweschans, Oostwold, Termunterzijl, Farmsum, Delfzijl...

(Zo ben ik dus een paar keer per week ook veluweracer: heerlijk met 150 per uur vossen, reeën en zwijntjes doodrijden op de A28 daar bij Nunspeet en 't Harde enzoow).

Hoe is het met de familie S. uit Elburg trouwens?

Ik leef nog, Facebookloos en dus gelukkig.

#kusjes!

On topic: dit topic is off prikbord.
Prikdude 10 januari 2019 23:22
Eten ze ook fruit in Sodom?
Ladysmith 11 januari 2019 00:19
Blijft bij kersen op de taart en appeltjes voor de dorst.
Clavan 11 januari 2019 06:52
Ik heb kennissen in Loon wonen. Daar gebeurt ook weinig
veluweracer 11 januari 2019 07:53
Heb nog geen konijn doodgereden. Op de fiets. Wel een wild zwijn wat een kapotte bumper en een volle vriezer opleverde. Maar moedwillig op maniakale wijze onschuldige weerloze dieren doodrijden gaat me net te ver.
Tjappie2 11 januari 2019 13:22
veluweracer Schreef:
-------------------------------------------------------
> Maar moedwillig op maniakale
> wijze onschuldige weerloze dieren doodrijden gaat
> me net te ver.

Uiteraard, maar Merijn heeft het geloof ik over op onschuldige wijze maniakale dieren doodrijden. En dat is qua benadering toch iets heel anders.
Ottie 11 januari 2019 23:24
Dat zijn mooie tochtjes Merijn grinning smiley
Vooral die dinsdag ja..... man man man, veel verder kun je ook niet hahaha (Laat de Grunningers onder ons het niet lezen winking smiley )

Tja, Hardenberg, geen idee? Misschien omdat jij daar stopt bij de McDonalds en dan de link legt naar mij of Soepie? winking smiley

Je neemt die reeën, vossen en zwijntjes toch wel mee voor eigen consumptie.... Zonde om te laten liggen :p
Ik zat al te zoeken op facebook, maar kon je niet meer vinden daar. Hebben ze je er afgeflikkerd?

Geen idee hoe het met de fam. S is. Vorig jaar niet 1x gezien geloof ik. Ze zijn meer met hogere machten bezig volgens mij.....
Daar hou ik me totaal niet mee bezig, net zo min als jij denk ik winking smiley

Succes met het fruit! Ik pak er elke dag 2 stuks van, dus zit wel op het gemiddelde en hou jou aan het werk.
Fijn weekend en een dikke knuffel
Moie
merijntje mortirolo 11 januari 2019 23:38
veluweracer 12 januari 2019 16:01
Tjappie2 Schreef:
-------------------------------------------------------
> veluweracer Schreef:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Maar moedwillig op maniakale
> > wijze onschuldige weerloze dieren doodrijden
> gaat
> > me net te ver.
>
> Uiteraard, maar Merijn heeft het geloof ik over op
> onschuldige wijze maniakale dieren doodrijden. En
> dat is qua benadering toch iets heel anders.

Had laatst wel heel lang een vos achter me aan lopen in het bos. Tong uit de bek. Echt een viezerik.
rustdag 12 januari 2019 21:02
Ik heb vandaag ook genoten van het EK shorttrack, heerlijke sport is dat toch.
Ladysmith 12 januari 2019 22:13
rustdag 13 januari 2019 11:46
Het NK hier tevolgen [twitter.com]
rustdag 13 januari 2019 11:51
Alvarado doet was ze moet doen, en is Nederlands kampioene geworden. bij de beloften


[twitter.com]
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen