Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Tramadol per 1 maart op de dopinglijst

Gepost door Tjappie2 
Tjappie2 15 januari 2019 13:48
Zie topictitel.

artikel Nu.nl

Lijkt me voor de veiligheid in de koers niet verkeerd.
ton duk 15 januari 2019 15:08
Pijnlijk voor diverse toppers
gr
Tjappie2 15 januari 2019 15:23
Zonder tramadol schijnt het allemaal inderdaad net wat pijnlijker te zijn.
Erik S. 15 januari 2019 15:43
Lijkt me een goed initiatief.

Hoe zit het met mensen die voor 01-03 Tramadol hebben gebruikt? Hoe lang blijft zoiets opspoorbaar? Krijgen we straks meldonium praktijken?

Vragen, vragen...
Tjappie2 15 januari 2019 15:46
Erik S. Schreef:
-------------------------------------------------------
> Lijkt me een goed initiatief.
>
> Hoe zit het met mensen die voor 01-03 Tramadol
> hebben gebruikt? Hoe lang blijft zoiets
> opspoorbaar? Krijgen we straks meldonium
> praktijken?
>
> Vragen, vragen...

Halfwaardetijd is 5-7 uur, dus ik denk dat je er vrij snel vanaf bent.
Horsie is back 15 januari 2019 15:54
Ik zag gisteren in een 2Doc een wielrenner voortploeteren in erbarmelijk slechte weersomstandigheden. Dat ze die jongen geen tramadol hebben gegeven.
Horsie werd er helemaal doorweekt van. Hoe gek moet Horsie wel niet geweest zijn toen er bij minus 11 graden Celsius op besneeuwde wegen werd gereden.
Of zou er intussen sprake zijn van Horsie 2.0 ?

Maar de wegrenners zijn er nog niet. Wanneer komt het Extreme Weather Protocol Down Under uit de la?

Ach, de menselijke geest. Horsie komt niet meer bij. Als 32.782.703 in de rij keek hij naar de 10 van Katelyn Ohashi.
Maar Horsie vreest dat de 10 van Nadia toch nog wel pertecter was. En van Montreal naar Genevieve is maar een korte stap.

MS disclaimer:
Was deze informatie nuttig? grinning smiley
Tjappie2 15 januari 2019 16:03
Grappig hoe verschillend je naar een docu kan kijken. Bij die beelden van Sanremo dacht ik juist: het enige minpunt aan die koers is dat ze die gasten niet gewoon de hele afstand hebben laten rijden i.p.v. de bus te pakken voor het middenstuk.

(voor de rest heb ik op de verwijzing naar die Canadese na weinig van je verhaal begrepen winking smiley )



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15/01/2019 16:03 door Tjappie2.
Horsie is back 15 januari 2019 16:19
Tjappie2: Ik keek pas naar de docu nadat ik Eva had gekeken. Dus minutenlang in de stromende regen en geklooi om de juiste,passende handschoenen te vinden.

Extreme Weather Protocol? Daro schijnt het op sommige plaatsen al wekenlang meer dan 40 graden Celsius heet te zijn.
Ik geloof dat de video van de Amerikaanse turnster ook al op nu.nl te zien is. Een bepaald frivole oefening op de UCLA vloer.
Nou ben ik geen "ongekend" om de echte merites van de oefening te kunnen beoordelen, maar mij lijkt het meer op "UCLA first" geënt op de grote Roerganger,die de scepter zwaait in OldMacDonald's Farm.
Nadia (foei Tjappie 2 ben jij nog zo jong) verwees natuurlijk naar de perfecte score van de Roemeense turnster Nadia Comaneci in Montreal 1976.

Dat van Genevieve Jeanson, oftwel de Canadese uit de DDR geïmporteerde beste klimster alle tijden, had je dus wel begrepen.
Huilend zat ze voor de camera. Een paar jaar geleden hoorde ik nog een PodCast op cyclingnews, waaruit bleek, dat ze toch weer gelukkig door het leven ging.
Tinuz 15 januari 2019 23:02
Goed nieuws. Volgende stap zou zijn die obscure attesten af te schaffen.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen