Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

GP Adrie van der Poel

Gepost door PassoEira 
PassoEira 26 januari 2019 19:42
Een van de top wielerevenementen in NL: de WB-finale in Hoogerheide
Alle info : [gpadrievanderpoel.nl]
ton duk 26 januari 2019 20:10
Mede mogelijk gemaakt door de Provincie Noord-Brabant smiling smiley

Toch wel live voor zowel de dames en heren op tv ??
gr

ps: tussendoor won Lars van der Haar voor Joris Nieuwenhuis te Rucphen



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26/01/2019 20:13 door ton duk.
rustdag 26 januari 2019 20:19
Eurosport: dames en heren Live op TV




De Grote Prijs Adrie van der Poel is live te volgen via NOS.nl. De vrouwen beginnen om 13.30 uur, de mannen om 15.00 uur.




[www.procyclinglive.com]
lodjan 26 januari 2019 21:00
En Kevin Pauwels wint de kasteelcross in Zonnebeke.
ton duk 26 januari 2019 21:41
waar Boom ook meedeed...wat bij mij dan de vraag oproept : waarom daar en niet in Rucphen ?
Antwoord ligt voor de hand maar toch jammer...
gr
lodjan 27 januari 2019 08:20
Michael Vanthourenhout moet de Wereldbeker van Hoogerheide aan zich voorbij laten gaan. De Belgische veldrijder van Marlux-Bingoal kreeg vandaag een heftige allergische reactie op iets uit zijn voeding. Hij moest ervoor zelfs worden afgevoerd naar het ziekenhuis, maar is daaruit inmiddels weer ontslagen.

Voor Vanthourenhout kwam zijn training op het parcours van Hoogerheide vroegtijdig ten einde. De Belg was er met de nationale WK-ploeg aan het rijden, tot hij onwel werd. Met een voedselvergiftiging werd hij vervolgens opgenomen in het ziekenhuis, dat hij eind van de middag weer mocht verlaten.

Uit voorzorg en op advies van de artsen wordt Vanthourenhout morgen aan de kant gehouden voor de wereldbekerveldrit van Hoogerheide. Naar alle waarschijnlijkheid komt zijn WK-deelname volgende week in het Deense Bogense niet in gevaar, meldde zijn ploeg nog.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/01/2019 08:20 door lodjan.
lodjan 27 januari 2019 08:26
Raar verhaal. Heftige allergische reactie, voedselvergiftiging, ziekenhuis, volgende week weer van de partij.....

Je weet toch inmiddels op die leeftijd wel waar je allergisch voor bent? Allergie is iets heel anders dan een voedselvergiftiging. Bij een voedselvergiftiging is er microbiologisch iets mis met het voedsel en hebben je tafelhenoten daar ook problemen mee.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/01/2019 08:40 door lodjan.
lodjan 27 januari 2019 08:41
Geen Michael Vanthourenhout in Hoogerheide morgen. De renner van Marlux-Bingoal werd zaterdag onwel op training en zal daarom niet starten in de laatste manche van de Wereldbeker. Vanthourenhout had een allergische reactie op zijn voedsel, maar is intussen wel weer teruggekeerd in het hotel.

“Na het middagmaal zijn we vertrokken naar het parcours in Hoogerheide”, vertelde bondscoach Sven Vanthourenhout na de training. “Op het eerste gezicht leek er niets mis. Michael deed een paar rondjes en was enthousiast. Maar plots werd hij onwel en moest hij de training staken. Hij had echt een dokter nodig, maar die was er niet op het parcours. Dan hebben we beslist om naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis van Bergen op Zoom te rijden. We hebben nadien beslist om morgen niet van start te gaan, ook al staat hij vierde in het klassement van de Wereldbeker. Hij zal daardoor veel geld mislopen, maar het WK is te belangrijk.”

Met Vanthourenhout bleek niks ernstigs aan de hand. “Iedereen heeft vanmiddag van dezelfde pot gegeten”, zei de bondscoach nog. “Michael is een neef van mij en ik weet dat hij gevoelig is voor dat soort dingen. Het was gewoon spaghetti, tomatensaus en kip. Niets bijzonders. Hopelijk is het snel opgelost en is hij volgende week genezen. Want een gezonde Michael is podiumkandidaat.”
pl0rk 27 januari 2019 09:55
Heeftie dezelfde dokter als Bart Wellens?
Eddy Veen 27 januari 2019 11:18
Sub Culture 27 januari 2019 11:58
Ruddervoorde ligt niet in Oost-Vlaanderen.
Slimmerd 27 januari 2019 14:04
NOS te schandalig voor woorden!
ton duk 27 januari 2019 14:30
en binnenkort dezelfde advocaten dan vd Sande...
gr
ton duk 27 januari 2019 14:35
Brand -Compton en Vos beklimmen het podium bij de dames smileys with beer
Vos in het CCC-Oranje..
gr
Tjappie2 27 januari 2019 14:43
Slimmerd Schreef:
-------------------------------------------------------
> NOS te schandalig voor woorden!

Wat is er aan de hand?
Slimmerd 27 januari 2019 14:50
Netjes voor het ingaan van de laatste ronde weggaan bij het veldrijden en naar de volgende sport overstappen
Tjappie2 27 januari 2019 14:57
We hebben het wel over veldrijden he.
El Chaba 27 januari 2019 15:02
Nu de mannen gewoon bij de NOS toch?
Slimmerd 27 januari 2019 15:11
Als je aan een livecoverage begint vanaf de start, mag je hem ook wel gewoon afmaken natuurlijk.
El Chaba 27 januari 2019 15:22
Van der Poel niet goed, lijkt het..

Edit: zijn inzinking zou te maken hebben gehad met een leegloper.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/01/2019 16:03 door El Chaba.
El Chaba 27 januari 2019 15:33
Van der Poel lijkt zowaar toch weer terug te komen..
El Chaba 27 januari 2019 15:40
En hij is terug bij Toon Aerts. Wout Van Aert volgt op 20" en lijkt kansloos voor de dagzege en de wereldbeker.
El Chaba 27 januari 2019 15:51
Van Aert komt toch nog terug: 14" achtter de twee koplopers met nog twee ronden te gaan.

En ietsje later nog maar 11".

Ondertussen probeert Van der Poel ervan door te gaan.
El Chaba 27 januari 2019 15:52
Van der Poel heeft een gaatje..
El Chaba 27 januari 2019 15:56
Doorkomst voor de laatste ronde:

1. Van der Poel
2. Aerts op 10"
3. Van Aert op 31"
Horsie is back 27 januari 2019 16:04
El Chaba Schreef:
-------------------------------------------------------
> Van der Poel niet goed, lijkt het..

Zeno de schildpad dacht ook erg lang, dat als ie altijd maar als eerste halverwege was, niemand hem kon inhalen. grinning smiley
El Chaba 27 januari 2019 16:05
1. Van der Poel
2. Aerts op 13"
3. Van Aert op 32"
Horsie is back 27 januari 2019 16:08
Ook effe gekeken. Dacht, dat André van Duin weer bezig was. Met al die schotten leek het net een doolhof voor marmotten. Heiligschennis, Horsie!
Schrok wel van het gemiddeld tempo, Eliod kon niet eens bijgehouden worden en die vloog nog eens een uur door. Maar die had natuurlijk zijn Vaporfly. smiling smiley
Horsie is back 27 januari 2019 16:26
Niks van de vrouwen gezien, maar wel een interessante uitslag.
Brand weer on fire, good-old Compton, veertiger van 61 kg, en dan Vos, die kennelijk (maar dat is speculatief van Horsie, want hij keek niet eens) te veel experimenteerde. Cant volgt netjes op 2 seconden van Vos, Betsema 14 seconden, Worst, daar is het beste kennelijk wel van af. 21. Alvarado Ceylin del Carmen, op ruime afstand en 22. "last" but not least Jolanda Neff, afkomstig uit een andere Zonneveld niche.

Marianne Vos staat op verlies, maar is dat volgende week ook onder de meest ultieme omstandigheden, een wereldkampioenschapsrace, het geval?
Zoals altijd, binnenkort in dit theater.

Van het UUR front. Maas staat er verbaasd over, dat zijn fiets niet doet wat hij wil.
Horsie blijft het toch zeggen in navolging van de Kannibaal: "D'en fiets rijdt U".
ton duk 28 januari 2019 09:18
dat had je al geschreven :
Edit: zijn inzinking zou te maken hebben gehad met een leegloper.
gr
El Chaba 28 januari 2019 10:53
PassoEira 28 januari 2019 11:54
Meest positieve was hoe druk het er was ondanks het slechte weer. Niet voor mij want was door de drukte iets minder kunnen zien.
PassoEira 28 januari 2019 11:57
Tjappie2 Schreef:
-------------------------------------------------------
> We hebben het wel over veldrijden he.

Inderdaad veldrijden : een kleine sport maar zeker niet groter dan schaatsen en al helemaal het t.o.v. een gedevalueerd NK allround en sprint.
Horsie is back 28 januari 2019 12:09
PassoEira Schreef:
-------------------------------------------------------
> Tjappie2 Schreef:
> --------------------------------------------------
> -----
> > We hebben het wel over veldrijden he.
>
> Inderdaad veldrijden : een kleine sport maar zeker
> niet groter dan schaatsen en al helemaal het
> t.o.v. een gedevalueerd NK allround en sprint.

Bedoel je hier niet < kleiner > in plaats van < groter > ?
Het schaatsen had best een hoog niveau nog ondanks de afwezigheid van vooral de Red Bull representanten.
Maar Horsie had Jutta toch niet willen missen en Koen zag dat het goed was.
Tjappie2 28 januari 2019 12:12
grinning smiley

Dat het meest positieve iets was dat niet positief voor je was is wel erg vervelend.
veluweracer 28 januari 2019 15:55
Slimmerd Schreef:
-------------------------------------------------------
> NOS te schandalig voor woorden!

Ik geloof nooit dat dat schaatsen nog zo veel kijkers trekt. En dan daarvoor de enige WB wedstrijd onderbreken.
PassoEira 28 januari 2019 18:20
veluweracer Schreef:
-------------------------------------------------------
> Slimmerd Schreef:
> --------------------------------------------------
> -----
> > NOS te schandalig voor woorden!
>
> Ik geloof nooit dat dat schaatsen nog zo veel
> kijkers trekt. En dan daarvoor de enige WB
> wedstrijd onderbreken.

In deze column van Ton Boot in de Telegraaf staan een paar rake opmerkingen hier over:
[www.telegraaf.nl]
veluweracer 28 januari 2019 21:59
Ik heb geen account bij de Telegraaf. Kan het dus niet lezen.
opoeepo 28 januari 2019 22:42
NOS komt gewoon het contract met de KNSB na.
ton duk 29 januari 2019 07:43
Nooit geweten dat die de titel Koninklijk nog mogen dragen ?
gr
merijntje mortirolo 29 januari 2019 21:37
-
Jezus, ben ik nou de enige die dit grappig vindt (ja, die t hoort daar!)? Of ben ik net als DUK iets te WO(hij I, ik II)-georiënteerd?
lodjan 29 januari 2019 21:53
grinning smiley Ik heb hem nu pas door.
Horsie is back 30 januari 2019 01:55
merijntje mortirolo Schreef:
-------------------------------------------------------
> -
> Jezus, ben ik nou de enige die dit grappig vindt
> (ja, die t hoort daar!)? Of ben ik net als DUK
> iets te WO(hij I, ik II)-georiënteerd?

Mogen oude knarren van 73 en ouder hiero prikken dan, Merijn? Bois-le-Duc is dus nog maar 14-18 grinning smiley



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/01/2019 01:56 door Horsie is back.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen