Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Super WK 2023 in Glasgow

Gepost door Eindhovuh 
Eindhovuh 08 februari 2019 14:48
Ik vind dit echt een topidee. De totale exposure voor de wielersport zal flink toenemen.
Een evenement waar je naar uit kan kijken.

Super WK in Glasgow

Wel apart dat het al in augustus plaats zal vinden. Dat zal voor veel renners impact hebben op hun seizoenindeling.
Tjappie2 08 februari 2019 15:02
Ik ben op voorhand niet heel enthousiast. twee weken lang, dan lijkt het gevaar voor overkill me bij de tv-kijker niet denkbeeldig.
opoeepo 08 februari 2019 17:24
Ach, het is (niet geheel toevallig ) vakantietijd.
Nelis! 08 februari 2019 17:30
Bijzonder goed idee!
Clavan 08 februari 2019 17:38
Ik was laatst in Glasgow. In King Tut's Wah Wah Hut. Lekker eten en fijne bandjes gezien. Paolo Nutini wilde nog op de foto met mij. Ik heb maar ja gezegd....
Horsie is back 08 februari 2019 17:52
WK Baan naar midden zomer, zoals het vroeger ook was, niet meer in het voorjaar. Kan.
Als dit format blijft zullen er minder landen over blijven, die dit Super-wk kunnen organiseren.
Het worden dan praktisch Olympische Spelen en de animo voor het organiseren daarvan wordt ook allengs minder.
Europese Spelen zijn ook niet zo populair.

Hoe moet het dan in 2025, Lodjan, als in Afrika de WK op de weg moet worden gehouden?
Het is nog niet zo ver, maar ze zijn wel uitgenodigd om zich kandidaat te stellen.
Clavan 08 februari 2019 17:58
Ik was laatst nog in Afrika. Ook in een hut. Lekker eten en bongo's kijken. Winnie Mandela wilde nog op de foto met mij. Maar ik dacht...he, die is toch al dood?
Sjorsoll 08 februari 2019 18:05
Ik denk dat je altijd een beetje moet uitkijken met dit soort dingen. Een vijfde en zesde grand slam in tennis kan meerwaarde opleveren, maar het kan de andere vier ook licht devalueren.

Maar proberen kan geen kwaad, zeker omdat de Vuelta al een beetje in waarde gedaald lijkt. Vind het wel heel kort na de Tour.
Sjorsoll 08 februari 2019 18:07
Had je nieuwe schoenen?
Sjorsoll 08 februari 2019 18:08
Had je een verzet gevoerd tegen rassenscheiding?
Clavan 08 februari 2019 18:12
Ik doe niet aan discrimineren. Hoogstens selecteren.
Anony 08 februari 2019 18:36
Sub Culture 08 februari 2019 20:02
Als ik homo was, gaf ik ook een thumbs up.
lodjan 08 februari 2019 20:26
Horsie is nog niet goed uitgeslapen? Dit super-WK wordt om de vier jaar georganiseerd; steeds een jaar voor de OS. Dus in 2027 is pas de volgende editie.
In 2025 vindt het WK wielrennen 'gewoon' plaats in Kigali (Rwanda).



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08/02/2019 20:28 door lodjan.
Anony 08 februari 2019 20:39
Bij deze wel je coming out als liefhebber van zwakke, politiek incorrecte grappen!
Ga gerust eentje gaan drinken met Iljo, voor de goeie en snedige politiek incorrecte humor sluit ik graag aan.
Horsie is back 08 februari 2019 21:35
lodjan Schreef:
-------------------------------------------------------
> Horsie is nog niet goed uitgeslapen? Dit super-WK
> wordt om de vier jaar georganiseerd; steeds een
> jaar voor de OS. Dus in 2027 is pas de volgende
> editie.
> In 2025 vindt het WK wielrennen 'gewoon' plaats in
> Kigali (Rwanda).

Ik was inderdaad later op. De 25 mg Bètablokkers hebben bij mij langzamerhand een immense invloed, zodat ik soms erg lang in dromenland kan verwijlen.
Een gevalletje jumping to conclusions. smiling smiley
Sub Culture 08 februari 2019 22:37
Ik vind het uitermate grappig om dat soort 'politiek incorrecte' (hoe verzin je het eigenlijk?) opmerkingen te maken.
Zeker als het soortgelijke reacties oplevert met de daaraan verbonden conclusies.

Sluit jij je voorts maar aan bij de orde van de lange teentjes.
Anony 09 februari 2019 17:35
Oei, ik dacht dat er een duidelijk grond van goedlachse ironie in mijn reactie zichtbaar was!
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen