Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

blessure van der Poel

Gepost door PassoEira 
PassoEira 19 februari 2019 21:02
Voor de winnaar van het EKZ-klassement is het einde seizoen door knieblessure:
[sporza.be]
Eddy Veen 19 februari 2019 21:48
Als je er even David bij zet, schrikken de mensen niet zo.
Tjappie2 19 februari 2019 22:13
@Eddy, je zag toch wie het plaatste? Dan weet je genoeg smiling smiley
Eddy Veen 19 februari 2019 22:29
Ik zal mij eens in zijn bijdragen verdiepenwinking smiley
PassoEira 19 februari 2019 22:46
Eddy Veen Schreef:
-------------------------------------------------------
> Als je er even David bij zet, schrikken de mensen
> niet zo.
Waarom zou je dan minder schrikken? Omdat hij minder succes heeft is het juist erger.
Tjappie2 19 februari 2019 23:24
Uiteraard niet (voor DvdP is het natuurlijk erg vervelend). Het is een soort economische afweging, welke renner heeft de meeste fans wat te bieden? Een topper (MvdP) die bovendien in grote koersen op de weg mee kan doen is op dat vlak van veel groter belang dan een subtopper in een onbeduidende niche. Waarom denk je dat MvdP veel meer verdient dan z'n oudere broer? (overigens snap je dit heel goed, maar ik kop hem toch even in)
Horsie is back 20 februari 2019 00:33
AI checkt eerst hoeveel van der Poel's er zijn en wie van hen de grootste kans heeft nu geblesseerd te raken. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat AI meteen doorheeft dat het David moet zijn, want wie anders heeft immers het EKZ-klassement gewonnen. "Gelukkig" kijken we niet zo strikt neutraal, want anders zouden we niet zo snel opkijken als er een mooie vrouw voorbij wandelt.

Ergo: niet PassoEira heeft ons "bedrogen", maar "wij" onszelf.
Sub Culture 20 februari 2019 07:49
De doorwinterde prikker had al lang door om welke Van der Poel het hier ging.
Zolang de topicstarter er maar zelf plezier in heeft, denk ik dan.
Nelis! 20 februari 2019 08:15
Wat ben je soms toch een zielige narcist. Nou ja, dat je er maar plezier aan mag beleven.
veluweracer 20 februari 2019 08:56
Eddy Veen Schreef:
-------------------------------------------------------
> Als je er even David bij zet, schrikken de mensen
> niet zo.

Tsja, het moet niet gekker worden met dat desinformeren in de kop. Of heet dit weer 'clickbait'?
ton duk 20 februari 2019 09:37
ach ..als ik straks dit topic open : 3 smileys with beer dan weet toch iedereen dat Weening gewonnen heeft op Green Mountain…
Ken uwes mede-prikkers, denk ik dan
gr
Walnoot 20 februari 2019 11:41
Ja wadde, als je het wielrennen een beetje volgt, weet je toch al lang dat "der Poel" waar het over gaat Den David is? Zijn pijn was minuten lang vol in beeld tijdens wielerprimetime twee weekenden terug.

Overigens beschouw ik de jongste twee Van der Poels zelf als Belgen dus ik ben misschien ook een beetje afwijkend, maar als ik de topicstarter zie schrijven over "der" Poel alsof het een mof is, dan frons ik toch wel even mijn wenkbrauwen...
Sjorsoll 20 februari 2019 14:55
Ik wist niet dat PassoEira naar veldrijden kijkt? Had ik niet van hem verwacht.
Eindhovuh 20 februari 2019 15:53
Hij kijkt vooral naar de landschappen.
Tjappie2 20 februari 2019 16:01
Begrijpelijk. Niets mooiers dan een paar renners 8 keer over hetzelfde balkje te zien springen in hetzelfde, met plastic bierglazen bezaaide, drassige Vlaamse weiland.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen