Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Campenaerts

Gepost door Heisenberg 
Heisenberg 26 februari 2019 15:55
Campenaerts gaat het werelduurrecord aanvallen. In april. Hij rijdt de Tirreno en verder dus niets tot en met april.

Ik vind dit heel vreemd. Dit is een persoonlijk feestje, maar z'n ploeg heeft eigenlijk het hele voorjaar niets aan hem.

Bron: [www.wielerflits.nl]
Sub Culture 26 februari 2019 16:13
De hele fuzz die rond zijn uurrecord zal worden gemaakt zal commercieel wel interessant zijn voor de sponsor.
De kans dat hij het uurrecord verbreekt lijkt mij ook niet onmogelijk.
opoeepo 26 februari 2019 18:34
Was al bekend na zijn ( geslaagde ) test eind september vorig jaar.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26/02/2019 18:34 door opoeepo.
Anony 26 februari 2019 18:43
Lag nog niet vast, opoeepo. Er zijn wat fysieke problemen geweest nadien en hij wou zijn voorbereiding in Namibië afwachten.
Horsie is back 26 februari 2019 19:02
Anony Schreef:
-------------------------------------------------------
> Lag nog niet vast, opoeepo. Er zijn wat fysieke
> problemen geweest nadien en hij wou zijn
> voorbereiding in Namibië afwachten.

Dit is al veel eerder besloten, maar nu pas formeel bekend gemaakt, dunkt me.
Tenslotte wilde Campenaerts eerst nog in navolging van Dumoulin (vorig jaar) na de inspanningen in Namibië ver van huis ook quality time hebben met zijn lief.
Hij is dadelijk weer een tijd van huis.
Horsie is back 26 februari 2019 22:49
Ik hoef hier natuurlijk niet uit te weiden over de vorderingen van de Paradijsvogel in zijn ultieme streven naar Neerlands Roem door het zogenaamd klassieke Nederlands Uur record wielrennen na bijna een eeuw maar weer eens aan te vallen en was het maar met een halve meter te verbeteren, maar dan wel met wel zo weinig mogelijk opgestelde moleculen in vier rijen. Elkeen met een computer en Facebook account kan het immers zelf dagelijks volgen.
Je hebt daarvoor dan wel af en toe een sterke maag nodig.
De Paradijsvogel is na meer dan een maand nog steeds niet tip top gezond al zet magisch denken de vogel op 't idee dat alles wel sal reg kom.

Horsie is nu eenmaal een dwangneuroot, die alles wil weten over de sportfysiologie (al blijft wielrennen uiteraard het allerbelangrijkste) van 3 tot 105 jarigen.
Vanuit dat oogpunt is ook de zaak van de Paradijsvogel interessant, al zou de grootspraak wel eens een halfuur gemiddeld 600 Watt getrapt te hebben, natuurlijk aanleiding kunnen/moeten zijn voor een eeuwige scheiding.

Horsie had gehoopt vandaag uitsluitsel te kunnen geven over de discrepantie tussen bepaalde tussentijden van Wiggo en Beukeboom.
Niet dus, want in het Maakbare UUR stond geen enkele tabel. Soms is gelijk hebben nog beter dan gelijk krijgen. grinning smiley

Ach, wat zal Horsie zich druk maken, want las hij vandaag niet Though I know that evening's empire has returned to sand.
Wacht effe, Eva komt dadelijk nog en de daarop passende associatie zal ik U besparen.
Luijt 27 februari 2019 11:01
Dat worden vast prachtige beelden.
veluweracer 27 februari 2019 17:08
Luijt Schreef:
-------------------------------------------------------
> Dat worden vast prachtige beelden.

Dat is sarcasme toch?
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen