Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Wie is de forumberzoeker deel II (slot)

Gepost door Remko II 
Remko II 10 april 2019 14:24
Peiling
Wat is uw leeftijd?
Alleen geregistreerde gebruikers mogen deelnemen aan deze peiling.
Er zijn 99 stemmen ontvangen.
0-15 1
 
1%
16-20 1
 
1%
21-25 1
 
1%
26-30 15
 
15%
31-35 18
 
18%
36-40 21
 
21%
41-45 9
 
9%
46-50 10
 
10%
51-55 10
 
10%
56-60 5
 
5%
61-65 3
 
3%
66-70 2
 
2%
71-75 1
 
1%
Ouder dan 75 2
 
2%



En hierbij deel II (slot) van de pool. Hoe jong/oud is de gemiddelde forumbezoeker?
Luijt 10 april 2019 16:19
Ik vind dit allemaal wel erg ten koste gaan van de door mij zo gewaardeerde anonimiteit. Daardoor wordt de fantasie namelijk aan het werk gezet.

Zo weet ik nog goed dat Matthijske (althans iemand die zich daarvoor uitgaf en die er zelf ook heel anders uit zag dan ik me had voorgesteld) tijdens de eerste Prikmavera geheel ontsteld tegen me zei:

"Ben jij nou Luijt? Ik dacht dat je een baard en een bril zou hebben!"

Ik heb het maar als een compliment opgevat.
Eindhovuh 10 april 2019 16:47
Maar je had je baard voor de prikmavera express afgeschoren he? En lenzen?



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/04/2019 16:47 door Eindhovuh.
merijntje mortirolo 10 april 2019 18:24
-
Bijna goed. Ik werd Luijt.

En vervolgens vernoemt hij dan weer een zoon naar mij.

De schat.
Frederik D. 10 april 2019 18:48
Ik zal maar niet zeggen hoe ik mij jou voorstel. In elk geval geen bebrilde bebaarde quasi-intellectueel. Meer een rauwe maar uitgekookte bouwvakker met een klein hartje. smiling smiley
Koppizoektwachtwoord 10 april 2019 20:40
In den beginne dacht ik dat merijntje (waarom geen hoofdletters?!) een lekker wijf was.
Sub Culture 10 april 2019 20:52
Ik ben daar nog altijd van overtuigd.
Luijt 10 april 2019 23:21
Hahaha. Het is ook een lekker wijf!
merijntje mortirolo 11 april 2019 08:30
-
Het lijkt misschien wel ingetogen- en bescheidenheid, die kleine letters, maar ooit had ik de overtuiging dat de Nederlandse grammatica aangepast moest worden: een verkleinwoord moet altijd met een kleine letter. Ook aan het begin van een zin en bij eigennamen. Puur omdat ik dat vond.

Inmiddels ken ik mijn plaats op deze wereld: ver weggestopt in 010-west, ongeschoold werk doend, mijn bek en me gedeisd houdend. De gedachte "Ooit kom ik er: ik word pokermiljonair, of een schrijver zo groot als Houellebecq, of ik ga Coen brothers-achtige films maken met Mathijske" ingeruild voor "Nooit kom ik er."
Zelfkennis is een groot goed. Gelukkig ben ik een lekker wijf.

#kusjes

Oh, ik doe niet mee aan polls, maar ik ben 43 en woon sinds 2008 in de grootste pauperprovincie van Nederland, eerst in het vreselijke kutdorp Gouda, nu alweer bijna zes jaar in het mij goed passende ghetto Vlaardingen, daarvoor woonde ik in de provincie met zo ongeveer de meest belachelijke tongval van het land, maar wel 'met in elk dorp een goede snackbar,' zoals in 'ons dorpje' Riel bijvoorbeeld, daarvoor in stad en provincie Groningen (merijntje hartje Groningen forever, al vind ik die studenten tegenwoordig fucking irritant), tussendoor nog even in Italië, maar dat heeft me nauwelijks gevormd, behalve dan dat mijn lievelingshuisgenoot een megagrote poster van Gianni Bugno in Château d'Ax-shirt op zijn kamer had hangen en ik die wilde pikken en meenemen naar Nederland, maar daar ik sinds mijn vijftiende niet meer steel, zag ik daar van af en noemde ik later mijn hond Bugno (merijntje hartje Gianni Bugno forever) en ik ben geboren in Haarlem en opgegroeid in Uitgeest. Ik heb altijd beweerd dat Noord-Holland een lelijke kutprovincie is, maar rijd tegenwoordig elke woensdag een rondje Hoorn, Enkhuizen, Den Oever, Den Helder, Het Zand, Warmenhuizen (bolletjescafé!), Schagen, Heerhugowaard (ik passeer zelfs Oudesluis en bid dan altijd een Van der Steeggegroetje) en vind het daar fucking prachtig. Dat doet me eraan denken: elke maandag rijd ik van Vuren naar Culemborg, Arkel, Leerdam, Waardenburg, Tiel en dat soort nietszeggende plaatsen, dat vind ik ook een verschrikkelijk mooi rondje. Vooral Ottoland charmeert mij, Meerkerk is ook mooi, trouwens. merijntje vloekend en tierend in een veel te grote bestelbus door die kleine, krappe kutdorpjes in de bible belt rijdend: heerlijk, al heb ik inmiddels het idee dat ik afdwaal.
Sub Culture 11 april 2019 10:02
Ik word volgende maand alweer 34 jaar.
Ik was fucking 17 jaar toen ik mijn eerste stapjes op het prikbord zette.
En dat allemaal omdat ik in 2003 wat duiding zocht bij het gerucht 'Quickstep-Davitamon heeft interesse in Alejandro Valverde'..
Omdat ik mij toen al suf rukte (letterlijk bij wijlen) op elke renner uit de stal van Lefevere.

De helft van mijn leven is het prikbord een item geweest in mijn leven.
Ga dit even laten bezinken.
merijntje mortirolo 11 april 2019 10:21
-
Is die laatste zin een gebiedende wijs of geschreven in eerste persoon enkelvoud?
Sub Culture 11 april 2019 10:33
vrij te interpreteren.
Clavan 11 april 2019 11:27
Heb ik iets gemist en doe je niet meer in gefermenteerd druivensap?
Noord Holland is prachtig. Kom gezellig een keer langs in het pittoreske Heiloo waar er nog steeds meer gekken buiten lopen dan dat er opgesloten zitten op het GGZ terrein.
Zelf ben ik bijna 45 en de knapste man van het dorp.
Ridder Kale Knikker 11 april 2019 12:24
Ik behoor, tot mijn schrik, tot het oudere deel van het prikbord. Word volgende maand alweer 50 jaar en heb inmiddels de eerste schreden gezet op het pad van mijn tweede midlife-crisis. Als mens vele omzwervingen mogen maken, diepe dalen en hoge pieken wisselden zich af en van beiden kan ik inmiddels genieten. De scherpe randjes zijn er inmiddels af, ook fijn. Af-en-toe verander ik van vrouw, enkel mijn liefde voor de koers en de natuur zijn zekerheden in mijn bestaan.

Dit prikbord bezoek ik al sinds mensenheugenis, ik was als een kind zo blij dat Spaak deze doorstart heeft veroorzaakt. Spaak blijkt een provinciegenoot van me te zijn (sowieso opvallend dat Brabanders eigenlijk het meest trots zijn dat ze hier wonen, in een wereld vol onrecht is het zijn van Brabander dan ook een enorme troost).

Wielrennen is mijn passie vanaf kinds af aan, Begonnen met de Tour op de radio, het tomeloze enthousiasme van Theo Koomen, die gekke Kneetstories vanuit het peloton, de tweestrijd Raas-Post, de zeges van Adrie van der Poel (hij schijnt trouwens ook een zoon te hebben die niet onaardig fietst) en Eddy Bosberg in de Ronde van Vlaanderen, een huilende Chiapucci in de armen van zijn moeder na zijn eerste winst in een tour-etappe. Zomaar wat herrinneringen die mijn liefde voor de koers hebben doen ontvlammen.

Zelf gefietst en gerend, voor het eerste geen talent, voor het tweede te veel Bourgondier om echt potten te kunnen breken. Tegenwoordig loop ik veel en geniet van het moment en de omgeving.

Tot zover mijn ontboezemingen, ik vind jullie lief.
Erik S. 11 april 2019 14:41
Nou, als dat de bedoeling is..

50+ en woonachtig in een dorp dat ten westen grenst aan dat van Clavan. Ex-'renner' op het laagste niveau maar in die hoedanigheid wel eenmalig winnaar van de roemruchte ronde van Uitgeest (waarover op de ter ziele gegane site WatVoorRondje een heerlijk lyrische beschrijving stond Hier een stukje van de oprichter OSDT).
Nu, ivm allerlei praktische ontwikkelingen vaker ridder te voet dan ter fiets maar De Koers is, als toeschouwer nog steeds een belangrijke tijdvreter. Heerlijk.

Oh, en sinds kort heeft mijn werkgever bepaald dat ik nog wel mag kijken op het forum maar dat posten geblokt is. Lastig, lastig…
Luijt 11 april 2019 15:31
Zondag a.s. woon ik in ieder geval in Oud Gastel.
Dan is de 72e editie van de roemruchte plaatselijke ronde aldaar, maar dat hoef ik natuurlijk niemand meer te vertellen hier.
Luijt 11 april 2019 15:33
Ben je zaterdag thuis, dan stoppen we met het hele peloton wel ff voor koffie.
ton duk 11 april 2019 15:35
Wie is er, behalve Cyclad, ouder dan 75 ??
gr
Luijt 11 april 2019 15:37
merijntje mortirolo 11 april 2019 15:38
-
Mijn winkel heb ik op brute wijze vermoord (Mathijske en Prikdude waren erbij), maar ik verkoop dat spul nog vanuit huis aan onbekende geïnteresseerden, wat horecafuckers en gelukkig best veel vaste klanten van weleer. Iedere vrijdag doe ik een bezorgrondje en zuip dan doorgaans de wijn op die ik het volk zojuist verkocht heb.

Twee à drie dagen per week ben ik koerier, dat bevalt me prima en betaalt beter dan een fucking wijnwinkel uitbaten. Er zijn nu enorm veel weken waarin ik meer geld verdien dan vroeger in een maand. Dat zegt meer over vroeger dan over nu, helaas. Ik blijf een pauper, alleen nu met iets meer 'constantheid.'

Volgens mij kwamen er op het Bonhoeffer College (ik zat er van 88-91) gemiddeld zeven van mijn (gemiddeld) 25 klasgenoten uit Heiloo: heel grote kans dat we wederzijdse kennissen hebben. (Die we hoogstwaarschijnlijk allebei niet moeten en nog hoogstwaarschijnlijker zij ons al helemaal niet). Jezus, schelen wij zo weinig en zijn we in dezelfde buurt opgegroeid: kek. Misschien was ik vroeger wel verliefd op je.

Ik rijd elke woensdag langs Heiloo, dus wie weet ooit eens iets drinken en over koers en wijven praten. Ennuh qua gekken: heel mijn jeugd in Uitgeest (van 1-15 jaar) gold het spoor langs Heiloo als zelfmoordhotspot. Nu nog steeds?
merijntje mortirolo 11 april 2019 15:47
-
WoW, de wielerronde van Uitgeest... (Ik won drie keer de hardloopronde en één keer de basisschoolloop, maar dat terzijde).

Dan ken je Patrick en Mark Rasch en Ron Vroom vast wel. Ik was altijd voor Ron Vroom, al weet ik niet waarom... Patrick Rasch was volgens mij best een talent, maar heeft 'het' nooit echt gemaakt.

In Egmond pelde ik des zomers bollen als bijbaan... Oh jeugdsentiment.
diravi 11 april 2019 16:43
Renmoor, weet niet of die nog prikt dan wel leeft.
Proost! 11 april 2019 16:57
Proost! natuurlijk. Die heeft Rik II en Gerrit Schulte de ronde van Roosendaal nog zien winnen.
El Chaba 11 april 2019 17:30
Prikken zeker niet meer, die stijl herken je uit duizenden. De reden weet ik niet.

Antondroomteam was ook behoorlijk oud, maar die prikt ook niet meer.
Clavan 11 april 2019 17:39
Ikzelf ben met een groepje man menschen een weekendje cultureel bier drinken in Keulen. Maar mijn lekkere vrouw is thuis en heeft altijd wel zin in een groep mannen.
Luijt 11 april 2019 17:40
Faustino zou inmiddels 80 jaar zijn als hij nog zou leven.
Luijt 11 april 2019 17:41
Dank. Wij weten genoeg.
Clavan 11 april 2019 17:50
Oh. Dan hebben we zeker wel wederzijdse kennissen. Maar net zoals jij hou ik helemaal niet van mensen. Behalve als ze van het wijven soort zijn en niet te moeilijk zijn.
Gemiddeld 2x maand heeft de trein vertraging wegens springers. Dat klopt inderdaad.
Uitgeest kom ik geregeld. Mijn bestie heeft daar een boerderij gekocht. En natuurlijk op de kermis. Dronken schoolpleinmoeders aandouwen.
merijntje mortirolo 11 april 2019 17:54
-
Oh Jezus. Al het geld dat ik verdiende met bollen pellen ramde ik er doorheen op die kutkermis. Aan neuken of aandouwen deed ik toen nog niet. Eraan denken wel.
Clavan 11 april 2019 17:56
Binnen, Hoef of Zee?

Mooi man
PVW 11 april 2019 18:17
Leuk topic geworden nog smileys with beer
Erik S. 11 april 2019 18:37
Clavan Schreef:
-------------------------------------------------------
> Binnen, Hoef of Zee?
>
> Mooi man


Geboren Derper, geemigreerd naar Binnen.
Erik S. 11 april 2019 18:40
merijntje mortirolo Schreef:
-------------------------------------------------------
> -
> Mijn winkel heb ik op brute wijze vermoord
> (Mathijske en Prikdude waren erbij), maar ik
> verkoop dat spul nog vanuit huis aan onbekende
> geïnteresseerden, wat horecafuckers en gelukkig
> best veel vaste klanten van weleer. Iedere vrijdag
> doe ik een bezorgrondje en zuip dan doorgaans de
> wijn op die ik het volk zojuist verkocht heb.
>
> Twee à drie dagen per week ben ik koerier, dat
> bevalt me prima en betaalt beter dan een fucking
> wijnwinkel uitbaten. Er zijn nu enorm veel weken
> waarin ik meer geld verdien dan vroeger in een
> maand. Dat zegt meer over vroeger dan over nu,
> helaas. Ik blijf een pauper, alleen nu met iets
> meer 'constantheid.'
>
> Volgens mij kwamen er op het Bonhoeffer College
> (ik zat er van 88-91) gemiddeld zeven van mijn
> (gemiddeld) 25 klasgenoten uit Heiloo: heel grote
> kans dat we wederzijdse kennissen hebben. (Die we
> hoogstwaarschijnlijk allebei niet moeten en nog
> hoogstwaarschijnlijker zij ons al helemaal niet).
> Jezus, schelen wij zo weinig en zijn we in
> dezelfde buurt opgegroeid: kek. Misschien was ik
> vroeger wel verliefd op je.
>
> Ik rijd elke woensdag langs Heiloo, dus wie weet
> ooit eens iets drinken en over koers en wijven
> praten. Ennuh qua gekken: heel mijn jeugd in
> Uitgeest (van 1-15 jaar) gold het spoor langs
> Heiloo als zelfmoordhotspot. Nu nog steeds?

Dan heb jij op het Bonhoeffer vast les gehad van Knip. Die heeft mij, lang na zijn dood nog geïnspireerd tot het lopen van een aantal ultra’s.
Anony 11 april 2019 19:12
Ik bezoek het prikbord al van toen ik een jaar of 15 was, dus sinds 2005. Het heeft dan wel nog meerdere jaren geduurd vooraleer ik een account heb aangemaakt. De wat verhulllende (en derhalve weinig originele) nickname kwam omdat ik niet wou dat mijn identiteit te achterhalen was, want ik schreef járen voor een van de toen vooraanstaande websites met wielernieuws en -verslagen.
merijntje mortirolo 11 april 2019 19:23
-
Zijn goede vriend Robin Verbeek was mijn leraar. Knip kwam wel geregeld buurten. Was toen al een legende.

Vorig jaar pas voor het eerst die 'documentaire' gezien, best mooi. [www.youtube.com]
merijntje mortirolo 11 april 2019 19:25
-
Ik herkijk nu dat filmpje en hoor zijn zoon zeggen dat hij eerst in Vlaardingen lesgaf en daarna in Castricum.

#toevalislogisch

Edit: ik bedoelde een andere docu. Dit is een stom reclamefilmpje.



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/04/2019 19:27 door merijntje mortirolo.
Clavan 11 april 2019 19:54
Tattoo van de vuurtoren op je rug?
Binnen kom ik elke week doorheen op weg om te mtb'en in de duinen. En laatst nog met de jongens m te coachen bij het foeballen
Clavan 11 april 2019 19:56
Ze weet ervan. En heeft extra sensilube ingeslagen.
Clavan 11 april 2019 19:58
Vorige zomer stond ik er rond 1000 uur al met 3 bier in de klauwen. Volgens mij was het veel vroeger niet zo wild in Uitgeest. Egmond Binnen was wel altijd al deunen vanaf uurtje of 08:00 uur...
Koppizoektwachtwoord 11 april 2019 22:01
Toptopic! Ik ben altijd blij als er een nieuw topic is aangemaakt. Deze enquête staat er gelukkig nu op en gaat nooit meer verloren.
Bij deze wil ik de plaatser van beide forumbezoekerenquêtes (Remko II dus) hartelijk bedanken. Vooral niet teveel letten op criticasters en er lekker mee doorgaan zou ik zeggen. Er is toch geen plaatstekort op dit forum?
PVW 11 april 2019 22:35
Herkenbaar. Ik heb eerst jaren zonder, en vervolgens met wisselende nicks (o.a. Nick (nee zo heet ik dus niet) en Delta) vooral meegelezen en soms wat geprikt. Vind het concept nog steeds goud, al mis ik nog steeds af en toe de oorspronkelijke items over materiaal etc.

Vind het ook mooi als iemand zo even wat namen oprakelt, dat talent ontbeer ik, maar leidt structureel tot een "o ja!". Lekker met weemoed terug denken aan vroegah. Meest geschikte plaats voor, op deze wat mn zoontje een antieke zeiksite noemt.
PVW 11 april 2019 22:45
Overigens ook geen idee meer hoe ik op pvw ben gekomen. Zo heet ik ook niet
Bergvlakte 11 april 2019 22:52
Ik ben dus veruit de jongste prikker. Slechts 17 jaartjes oud. Of heeft nog niet iedereen het ingevuld?
Clavan 12 april 2019 07:31
Horsie is toch al 107 jaar?
Eindhovuh 12 april 2019 10:21
Ik heb een nickname die suggereert dat ik uit een stad kom waar ik niet vandaan kom noch ooit gewoond heb. En daarnaast ben ik ook niet fan van de voetbalclub die mijn nickname gebruikt in monotone spreekkoren.
Waarom ik een kleine 20 jaar geleden deze gekozen heb weet ik eigenlijk niet meer.

Vanavond zit ik in mijn stad op de tribune.
Eindhovuh 12 april 2019 10:22
Is 22:52 niet een beetje laat voor jou? winking smiley
El Chaba 13 april 2019 13:58
Hup NAC..!
Er moet helaas een wonder gebeuren, willen ze het nog redden..
PVW 13 april 2019 20:37
Ik ben dus niet de enige :-)
Eindhovuh 13 april 2019 21:24
We staan volkomen terecht onderaan.
Supporter zijn is soms zwaar.
Koppizoektwachtwoord 13 april 2019 23:58
Voor 'ons' (de Graafschap) wordt het ontlopen van de nacompetitie heel lastig. Van Heracles en Groningen verloren we laatst volkomen onterechtsad smiley
Hoentie 14 april 2019 10:52
Iedereen is hier man, middelbare leeftijd en heeft zelf nooit serieus aan sport gedaan. Vroeger was dat anders. Toen was iedereen hier een mooie jonge topsportster. Mezelf incluis.
Erik S. 14 april 2019 12:21
Hoentie Schreef:
-------------------------------------------------------
> Iedereen is hier man, middelbare leeftijd en heeft
> zelf nooit serieus aan sport gedaan. Vroeger was
> dat anders. Toen was iedereen hier een mooie jonge
> topsportster. Mezelf incluis.

Zit jij nog in de competitieploeg, Hoentie? Volgens ben je nog stikfanatiek.
Horsie is back 14 april 2019 13:59
Hoentie Schreef:
-------------------------------------------------------
> Iedereen is hier man, middelbare leeftijd en heeft
> zelf nooit serieus aan sport gedaan. Vroeger was
> dat anders. Toen was iedereen hier een mooie jonge
> topsportster. Mezelf incluis.

-1
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen