Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

California stage 4

Gepost door Heisenberg 
Heisenberg 14 mei 2015 00:35
Nog 5 km en op weg naar de derde zege van Cavendish.
Heisenberg 14 mei 2015 00:41
1. Sagan
2. Wippert
Fashionisto 14 mei 2015 00:41
Heisenberg 14 mei 2015 00:46
Oss op een paar meter van de streep ingehaald. Uiteindelijk pas 8e.

3. Cavendish
4. Haedo
5. Farrar
6. Stuyven
Slimmerd 14 mei 2015 07:41
Hopelijk Wippeet volgend jaar in een WT-ploeg, liefst één met een Nederlands tintje
ton duk 14 mei 2015 07:51
Juist,Slimmerd....Vanmarcke,Wijnants en Asbroeck OUT....Wippert,Lammertink en Ockeloen IN
gr
Slimmerd 14 mei 2015 08:01
Asbroeck lijkt me een fraaie lead-out, dus houden. Vanmarcke wegdoen lijkt me onzinnig, maar ja ze hebben voor jou geen rood-wit-blauw vlaggetje natuurlijk
Blueprint 14 mei 2015 08:20
Heeft het commentaar van Tinkov toch gewerkt smiling smiley
Heisenberg 14 mei 2015 08:43
Zou dan ook De Weert doen, daar beleven ze helemaal nog geen plezier aan.
Rudy t. 14 mei 2015 08:57
Is natuurlijk wel eng om zomaar renners erbij te pakken die nooit eerder bij de ploeg hebben gereden. Ok, ze rijden wel uitslagen, maar een bekende erbij nemen die al eerder prof was is wel lekker veilig.

Ik zou eerst eltink, wielinga en thorwald Veneberg eens polsen.
JW 14 mei 2015 09:37
Vanmarcke en Wijnants passen prima in de ploeg, en hebben dat ook ruimschoots bewezen.
De verwachtingen van Van Asbroeck waren voor dit eerste jaar veel te hoog. Gun die jongen de tijd en het zal een prima aanwinst blijken !
Cyclad 14 mei 2015 09:42
Eens, al moet niet verwacht worden dat hij zijn resultaten van 2014 gaat benaderen. Ik ziein Van Asbroeck wel een prima teamplayer en een goede lead-outman voor Hofland.
Verder natuurlijk totale onzin (en dat weet DUK ook wel) om Vanmarche en Wijnants aan de kant te schuiven.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14/05/2015 09:42 door Cyclad.
Cyclad 14 mei 2015 09:43
Wouter Wippert bewijst weer ens dat hij samen met Moreno Hofland de beste sprinter van Nederland is.
Zou hij niet naar een WT-ploeg willen? Zijn keuze voor Drapac leek mij heel bewust gemaakt.
Blueprint 14 mei 2015 09:52
Dat zal hij vast wel willen, maar tot dit seizoen was er weinig reden voor WT-ploegen om Wippert serieus te nemen. Bij Drapac heeft hij zich inmiddels prima gemanifesteerd, dus volgend jaar naar de World Tour zou een logische vervolgstap zijn.
Pyama 14 mei 2015 11:11
Mooie laatste 20 km koers hier, met een aantal keer mini-waaiers, Sagan zelf die onrustig aanvalt met 2 ploegmaats en uiteindelijk de late aanval van Oss.
Sagan met een mini wheelie over de streep en ook daarna voor de perstent nog een keer een wheelie voor het publiek.
Wippert inderdaad mooi 2e, na prima gegangmaakt te zijn door de verguisde Graeme Brown. Volgens mij heb ik weleens een interview met Wippert gelezen over zijn keuze voor Drapac en een eventuele overstap naar de WT. Drapac heeft ook de ambitie om te groeien, men was op zoek naar een grote co-sponsor om juist zelf die stap naar de WT te maken.
ton duk 14 mei 2015 12:54
Cyclad Schreef:
-------------------------------------------------------
> > Verder natuurlijk totale onzin (en dat weet DUK
> ook wel) om Vanmarche en Wijnants aan de kant te
> schuiven.

2 renners , die weigerden Delta Tour te rijden ,terwijl de nood hoog was., hebben voor mij geen bestaansrecht meer in een ploeg....maar ja,ik ben dan ook zeer subjectief ...

gr
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen