Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

'Ik vertrouw Gilbert niet en daar heb ik ook reden toe'

Gepost door tvm 
tvm 16 april 2019 19:33
Vrij forse uitspraak van dhr. Zonneveld. Klik hier.
Tjappie2 16 april 2019 19:43
Dikke prima, Thijs. Gewoon weer lekker gaan strandracen.
Sub Culture 16 april 2019 19:46
Ik vertrouw Gilbert ook niet.
Net zoals dat hele Quickstepzootje.
Allemaal blind collectief aanbidden die kunstmatige Ibargurentrein.
Blauwe onverlaten.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16/04/2019 19:49 door Sub Culture.
Clavan 16 april 2019 20:25
Nothing old, nothing new, nothing ventured
Nothing gained, nothing still-born or lost,
Nothing further than proof nothing wilder than youth
Nothing older than time, nothing sweeter than wine
Nothing physically, recklessly, hopelessly blind
Nothing I couldn't say
Nothing why 'cos today
Nothing rhymed
Dit Rit Naar Bordeaux 16 april 2019 20:33
Tja. Ik blijf de hele Lotto, Europcar, Hushovd farce het best bewaarde geheim van de afgelopen jaren vinden.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16/04/2019 20:33 door Dit Rit Naar Bordeaux.
Remko 16 april 2019 20:42
Ik vind Zonneveld pedant en irritant, maar geloof niet dat hij dit verzint. Waarom zou hij?

Niettemin veel respect voor de prestaties van Het Waaltje.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16/04/2019 20:44 door Remko.
Lucho Herrera 16 april 2019 20:46
Hoezo een forse uitspraak? Het gaat met name om de cortisonenperiode bij Lotto. Daar heeft Thijs al eerder over geschreven (O.a. in het boek over Thomas Dekker). Dus wat is er nu plots zo opzienbarend aan die uitspraak?

Het meest opzienbarende en leuke aan de uitzending van het in het Wiel was dat Marc de Maar door alle protocollen heen fietse in de Amstel Curacao race. Net als in een criterium stond de uitslag ongeveer vast. Schleck - Valverde of Terpstra zou moeten winnen. Maar Marc de Maar had in tegenstelling tot de rest al dagen geen alcohol gedronken, had goed getraind en reed door alle afspraken heen. Met nog 1 km te gaan en 20 seconden voorsprong kon er niks meer fout gaan. Totdat Terpstra hangend aan de auto bij Leo van Vliet met 80 per uur voorbij kwam.
diravi 16 april 2019 21:21
Nooit positief getest, geen maffiapraktijken, maar wel verdachte pieken en dalen. J’adore.
Orakel 16 april 2019 21:22
Geen idee wat het geheim van Gilbert en trainingsmaat Hushovd in 2011 was. Enkel cortisonen zou mij verbazen.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16/04/2019 21:22 door Orakel.
Sub Culture 16 april 2019 22:03
In alle objectiviteit en als Gilbertfan vond ik Gilbert in zijn eerste profjaren wel een logische evolutie maken.
Dat hij talent had was meteen duidelijk.
Jaar per jaar boekte hij wat progressie en occasioneel al een fraaie zege.
Het jaar 2011 was echter wel extreem sterk waarin zowat alles lukte.
Wat in 2011 allemaal is gebeurd, daar kan je niet naïef voor zijn natuurlijk en waar rook is zal wel vuur zijn..

2011 was anderzijds ook wel een seizoen waarin Valverde geschorst was, een renner die Gilbert wel van een aantal zeges had kunnen houden.
Een periode waarin Gilbert zeer weinig tegenstand kende. Die Luik-Bastenaken-Luik die hij bv. kinderlijk eenvoudig won van de Schleckbroertjes.

De seizoenen daarop waren dan weer wat 'realistischer'.
Eazster 17 april 2019 01:48
Tja ze vragen op de man af of Zonneveld Gilbert vertrouwd? Hij kan daar slechts over gaan liegen. Behalve alle logische kenmerken die Gilbert dat jaar wel heel erg tentoonspreiden ,heeft Thijs meerdere bronnen. Noemt hier met recht man &paard en dan komt er ook nog eens een wel hele onnozele vraag ...Hoe komt hij hier mee weg? Nou precies door dit soort domme opmerkingen, waarbij ze de criticaster de mond willen snoeren.
Oude koeien ,maar ze mogen altijd nog uit de sloot.
Blueprint 17 april 2019 09:11
Ik vond de Waalse Pijl destijds wel ietwat ongeloofwaardig met Gilbert die de klimmers lachend uit het wiel reed op de Muur.
Walnoot 17 april 2019 09:54
Ik vertrouw Gilbert ook totaal niet en heb daar toch min of meer dezelfde redenen toe als Zonneveld (die maar weer eens doet alsof hij het wiel uitgevonden heeft, de lulhannes).

Dat neemt overigens niet weg dat ik dit de leukste editie van Roubaix van de afgelopen jaren vond en dat ik in de koers Gilbert ook een verdiende winnaar vind. Tien keer liever Gilbert dan Zonneveld op mijn scherm.
Orakel 17 april 2019 10:40
Of zijn Tour (na het voorjaar) waarin het zelfs even er op leek dat hij een klassement zou kunnen rijden. Trainingsmaat Hushovd won ineens bergetappes.
Noot 17 april 2019 10:57
Ik ben ook geen fan eigenlijk vertrouw ik het ook niet. Maar dan moet je wel de vraag stellen, wat gebruikte hij dat de anderen niet gebruikten?Waarom gebruikten de anderen het niet, en waarom kwam hij ermee weg?
Prikdude 17 april 2019 11:43
Aardige spiegeling. In zo'n kermiskoers kan iedereen er mee lachen. Verder moet het allemaal bloedserieus, hyper-ethisch en schijneerlijk zijn. Die hogepriester met zijn kakkerige waxmijter en misnoegende wreveltronie zou beter echte boeven gaan vangen met een dergelijk streberige inzet.
Prikdude 17 april 2019 11:46
Valverde won in die jaren (2009 t/m 2013) weinig, maar vooral niet de koersen die Gilbert won in 2011.
Prikdude 17 april 2019 11:52
Nooit geweten dat Phil en Thor besties waren (/zijn). Die bergetappes altijd meer onthouden als iets wat plots alle Noorse rauwdauwers konden (Boasson Hagen ook dat jaar). De parcoursen toch eerder flink heuvelachtig en de kopgroepen matig? Maar als hij vaak op training was met Gilbert in 2011 zal hij alleen al van de uitwaseming van Gilbert profijt hebben gehad.
Orakel 17 april 2019 13:23
Luijt 18 april 2019 10:18
Thijs heeft vele bronnen de ploeg waar Gilbert voor reed en heeft dunkt mij geen enkele reden om hierover te liegen.
Maar Thijs wordt niet gepruimd en Gilbert wel, dus daarom wordt het verhaal van Thijs afgedaan als wijsneuzerige prietpraat. Dream on.
Sub Culture 18 april 2019 15:06
Iedereen weet dat de enige bron van Thijs TD is.
Niet dat ik hem daarom niet geloof.

Probleem dat ik met Zonneveld heb, naast zijn fletse schrijfsels, is hoe hij zichzelf wil profileren op de kap van oud-renners en hun dopingverleden.
Lucho Herrera 19 april 2019 13:43
Alleen TD als bron? Lijkt me onwaarschijnlijk. Michiel Elijzen reed ook voor Lotto in die periode. Lijkt me ook zo goed als zeker een bron te zijn. En ik vermoed dat er meer zijn.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen