Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

43rd Tour of the Alps Etappe 2

Gepost door rustdag 
rustdag 23 april 2019 08:13
Reith im Alpbachtal › Schenna/Scena 178.7km






km –60,5/118,2 | Kat. 3: Tulfes (6,1 km à 6,0%)
km 134,4/–44,3 | Kat. 1: Jaufenpass/Passo Monte Giovo (15,1 km à 7,5%)

[www.procyclingstats.com]












Klassemnt:

1 GEOGHEGAN HART Tao Team Sky 5 3:30:38
2 THALMANN Roland Team Vorarlberg Santic 0:06
3 BILBAO Pello Astana Pro Team 0:10
4 STALNOV Nikita Astana Pro Team ,,
5 FROOME Chris Team Sky ,,
6 VLASOV Aleksandr Gazprom-RusVelo ,,
7 MAJKA Rafał BORA - hansgrohe ,,
8 CARBONI Giovanni Bardiani - CSF ,,
9 QUINTANA Dayer Neri Sottoli - Selle Italia - KTM ,,
10 CATTANEO Mattia Androni Giocattoli - Sidermec ,,



Startlijst: [www.procyclingstats.com]


Eurosport: 14:00



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23/04/2019 08:14 door rustdag.
PassoEira 23 april 2019 10:53
routekaartje!?
ton duk 23 april 2019 11:03
rustdag 23 april 2019 11:03
Cecchini 23 april 2019 11:06
Wat een gezeik, en dan bedoel ik dat van Passo etc.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23/04/2019 11:06 door Cecchini.
El Chaba 23 april 2019 11:42
Daar is het een trol voor, dat weet je toch?



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23/04/2019 11:43 door El Chaba.
Tjappie2 23 april 2019 11:48
PassoEira Schreef:
-------------------------------------------------------
> routekaartje!?

Misschien toch eens een Grote Bosatlas aanschaffen, kom je op basis van het profiel vast een eind.

Participatiesamenleving!?
PassoEira 23 april 2019 12:17
Wat is er mis mee om te vragen naar een etappekaartje te plaatsen. Ik zie daarin geen verschil met de wel steeds geplaatste hoogteprofielen.
rustdag 23 april 2019 12:31
Niks, maar wil je nog wel even Sorry zeggen tongue sticking out smiley
Pyama 23 april 2019 13:39
Als je het zo belangrijk vind kan je het ook zelf plaatsen. Elke dag een topic openen is een hoop werk. Zelf deed ik dat enkele jaren geleden dagelijks een keer of 5. Als er dan mensen vragen naar aanvullende info kan je weleens geirriteerd reageren.

Een hoogtekaartje zegt iets over het verloop van de koers. Een etappekaartje zelden.
Eddy Veen 23 april 2019 14:37
Karsten, Oeroeboeroe is een figuur uit Paulus de Boskabouter: [www.youtube.com] (in beeld op 0:24).



3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23/04/2019 14:41 door Eddy Veen.
rustdag 23 april 2019 15:49
Pavel Sivakov wint deze rit. Zijn eerste Prof zege.
rustdag 23 april 2019 15:51
1 SIVAKOV Pavel Team Sky 4:58:17
2 HIRT Jan Astana Pro Team 0:04
3 CATTANEO Mattia Androni Giocattoli - Sidermec 0:17
4 MASNADA Fausto Androni Giocattoli - Sidermec 0:22
5 PERNSTEINER Hermann Bahrain Merida 0:29

6 MAJKA Rafał BORA - hansgrohe 0:30
7 NIBALI Vincenzo Bahrain Merida ,,

8 GEOGHEGAN HART Tao Team Sky 0:43
9 BILBAO Pello Astana Pro Team 0:44
10 STALNOV Nikita Astana Pro Team 0:52
ton duk 23 april 2019 16:06
Welke prof haalt daar morgen zijn 1e overwinning is de nu voor de hand liggende vraag ?
gr
El Chaba 23 april 2019 16:19
Haha, hou toch op, man, dat weet je heel goed. Maar als je het toch niet begijpt, zal ik het nog even voor je spellen.

Volgens jou is wegwielrennen saai en kijk je alleen vanwege de landschapsbeelden. Vragen naar de wielerkaartjes in een topic is slechts je nieuwste, indirecte variant hierop, zoals je al een paar keer hebt laten weten. Edit: Maar of ik al dan niet een koers ga volgen/kijken hangt voor mij nauwelijks af van het koersverloop dan van de route die wordt gereden. Wel grappig dat je meteen mijn gelijk bewijst.. grinning smiley

Enfin, dat mag natuurlijk allemaal, maar dit (minderheids)standpunt - net als een paar andere - blijf je tot in den treure herhalen, ook in topics waar het helemaal niet relevant is, puur en alleen om anderen te irriteren. Dat heet ook wel 'trollen' (zoek het maar op).

En dat doe je dus nog steeds, sinds je ongeveer 15 jaar geleden onder de naam MWF - en vervolgens nog talloze andere synoniemen, nadat je voor de zoveelste weer eens van een wielerforum was afgetrapt - de diverse wielerfora onveilg begon te maken.

Maar vertel nou eens eerlijk, wat bezielt een volwassen man van een inmidels respectabele leeftijd om hier maar door mee te blijven gaan? Wat is hier nou leuk aan? Ik ben echt serieus benieuwd, dus vertel me eens! Of ben je net als Wim De Craene 'gewoon' iemand die geestelijk gestoord is..? Dat kan ook natuurlijk, dan kan je er niks aan doen..

Maar vooruit, uiteraard ga je hier niet op reageren, dus dan geef ik bij deze een structurele oplossing voor jouw vraag, zodat je 'm nooit meer hoeft te stellen: ga naar deze site: [06.live-radsport.ch]
Klik vervolgens de koers aan van jouw keuze en je zult nagenoeg van elke koers > .1 een (etappe)kaartje vinden. En dubbelklik je erop dan zie je 'm twee keer vergroot. En als kers op de taart voor jou zul je zien dat het nota bene een Zwitserse wielersite is, nou net dat land van de door jou immer zo bewierookte veldrijder, Albert Zweifel..! Kan het nog mooier?



4 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23/04/2019 16:58 door El Chaba.
PassoEira 23 april 2019 16:48
Pyama Schreef:
-------------------------------------------------------
> Als je het zo belangrijk vind kan je het ook zelf
> plaatsen. Elke dag een topic openen is een hoop
> werk. Zelf deed ik dat enkele jaren geleden
> dagelijks een keer of 5. Als er dan mensen vragen
> naar aanvullende info kan je weleens geirriteerd
> reageren.
>
> Een hoogtekaartje zegt iets over het verloop van
> de koers. Een etappekaartje zelden.
Dat begrijp ik zeker. Maar als iemand de moeite neemt van een koers een apart onderwerp te openen dan is het toevoegen van een topokaartje zeker niet veel extra werk.
Het hoogte profiel van een koers kan inderdaad meer een indicatie geven van het koersverloop dan een route kaartje. Maar of ik al dan niet een koers ga volgen/kijken hangt voor mij nauwelijks af van het koersverloop dan van de route die wordt gereden. En ik ben daarin zeker niet de enige. Zeker als het door een gebied gaat waar ik zelf een of meerdere keren ben geweest.
Cecchini 23 april 2019 17:23
Nou ja, je kunt ook overdrijven.
opoeepo 23 april 2019 18:21
Eddy Veen Schreef:
-------------------------------------------------------
> Karsten, Oeroeboeroe is een figuur uit Paulus de
> Boskabouter:
> [www.youtube.com] (in
> beeld op 0:24).


Maar dan met een 'h' : "Oehoeboeroe".
opoeepo 23 april 2019 18:21
Cecchini Schreef:
-------------------------------------------------------
> Nou ja, je kunt ook overdrijven.


Of overvaren.
El Chaba 23 april 2019 21:47
Vertel, wat is overdreven?
Eddy Veen 23 april 2019 23:08
Cecchini 23 april 2019 23:21
.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23/04/2019 23:21 door Cecchini.
Cecchini 23 april 2019 23:22
Passo zeurt en zeikt alleen maar met een verzoek om een routekaartje (daar zei ik ook wat van), maar om dan meteen te zeggen dat hij trolt, dit wielerforum onveilig maakt en er afgeschopt moet worden en je zelfs het woord geestelijk gestoord in de mond neemt, daarmee diskwalificeer je zelf op een vreselijk belachelijke wijze. Ga je schamen zou ik zeggen en bied Passo excuses aan, ook al vond ik hem ook een zeur met zijn kinderachtige verzoek om een routekaartje



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23/04/2019 23:55 door Cecchini.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen