Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

"Ineos stuurt Fins talent naar de Giro"

Gepost door Prikdude 
Prikdude 06 mei 2019 11:42
Flinke wijzigingen in de selectie van Team INEOS voor de Giro. Na de 'sleutelbeenbreuk' van Bernal, heeft ook voormalig talent Gianni Moscon te kennen gegeven dat hij de koers aan zijn laars zal lappen.

Tegen La Gazetta della Sport zegt de Italiaan: "Ik reed de Giro nog nooit, waarom nu wel? Je vraagt aan Geraint Thomas toch ook niet waarom hij niet in Yorkshire is gestart? Bovendien schijnen er vorig jaar enkele verdacht getinte individuen (Moscon fluistert: "negers" ) langs het parcours gesignaleerd te zijn. Met oog op mijn hoofddoelen dit jaar (de Ronde van Emilia en de GP Beghelli, red.) wil ik elk risico op besmetting uitsluiten."

Hierop besloot ook de rest van de geplande selectie zich terug te trekken. Sosa zal Bernal dagelijks achterlangs tutoyeren in zijn 'herstel', Sivakov gaat zich richten op de neutralisatie tot Fransman ("De carrières van Russen in het Nieuwe Wielrennen duren korter dan zelfdemarrages over Puck Moonen" ), Geoghegan Hart is bezig met een Engelstalige toneelbewerking van 'Van Santander naar Santander', waarin hij zelf de hoofdrol van Sam Oomen op zich zal nemen en Christian Knees "knecht niet voor bruine bonen" (Narvaez en Henao, red. - die zonder ondersteuning geen kans zien uit te rijden). De tevens ingeschreven Salvatore Puccio scheen nog altijd renner bij de ploeg te zijn, maar Brailsford ontkent in alle toonaarden.

De Britse manager heeft daarom besloten enkel het Finse talent Ketonen af te vaardigen: "In het verleden is gebleken dat hij garant staat voor rondewinst, ongeacht hoe hij omringd is." Tom Dumoulin liet in een korte reactie weten niet in de kansen van de Fin te geloven: "Ik moet toch ergens atheïst voor zijn?"



3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06/05/2019 13:51 door Prikdude.
Horsie is back 06 mei 2019 12:02
In de verte hoor ik Tsjuuphof kermen: "Zijn we er weer ingetuind!". Maar waar is sur-place-de la Concorde voetballer Gerd dan, vraagt Horsie zich af?
De prank van Sub begint wel school te maken.
Horsie is back 06 mei 2019 13:24
Horsie gaat Prikdude's topictitel niet besmeuren. Kwestie van fatsoen.

Maar Horsie zou er van willen maken: Ineos stuurt Froommie, Thomas, Kwiatkowski en Poels de wei in om Eliod binnen twee uur te melken.
tvm 06 mei 2019 13:34
Ketonen het Fins talent. Fraai.
Walnoot 06 mei 2019 14:34
El Chaba 06 mei 2019 14:43
Brieske 06 mei 2019 15:40
Apemagic Mathijske! Hear hear!

Groet
merijntje mortirolo 06 mei 2019 18:40
Nelis! 06 mei 2019 18:49
Ouderwets goed stukje!!
El Chaba 06 mei 2019 18:59
'Affengeil' bedoel je?
D, Marrage 06 mei 2019 21:36
Koppizoektwachtwoord 06 mei 2019 21:46
Column van het jaar. Nu al!
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen