Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Selectie Europese Spelen Minsk

Gepost door De zwarte trui 
De zwarte trui 14 mei 2019 13:18
Weinig animo bij de mannen op de weg voor de Europese Spelen in Minsk 21 tot 30 juni:

Ramon Sinkeldam
Moreno Hofland
Joris Nieuwenhuis
Dennis van Winden
Bram Welten

[nieuws.knwu.nl]
ton duk 14 mei 2019 13:30
Vooral opvallend (voor mij dan) dat Jumbo-Visma en Roompot geen renner leveren (dan wel niet gevraagd zijn) aan de KNWU....
gr
Slimmerd 14 mei 2019 14:05
De mannen voor het vlakke werk van Jumbo hebben in die periode wel wat beters te doen uiteraard
MarcoV 14 mei 2019 15:48
ik mag hopen dat de wielerkoersen op één van de eerste dagen van die spelen zijn, of gaan ze 'concurreren' met de nationale kampioenschappen, die ook net een kans voor de Hoflands en Sinkeldams zijn om eens een persoonlijk succesje te behalen ...
(laat staan bij de dames waar de grote namen wel naar Minsk gaan)
ton duk 14 mei 2019 15:50
terwijl Bram Welten natuurlijk gewoon sneller is dan die 2....
gr
MarcoV 14 mei 2019 16:07
ton duk Schreef:
-------------------------------------------------------
> terwijl Bram Welten natuurlijk gewoon sneller is
> dan die 2....
> gr

Hoflands en Sinkeldams is meervoud, daar is Welten dus de specificatie van, dat snap je toch wel? Hoewel Welten ook weer een soort Van Poppel is heb ik ooit gelezen, en die zijn al met meervoud ...



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14/05/2019 16:07 door MarcoV.
ton duk 14 mei 2019 18:07
Bram Welten heeft wel een oudere broer die ook hard fietste ...Kay,meen ik ?
gr
Snorfietser 15 mei 2019 13:01
Ik weet niet hoe de selecties bij andere landen zijn, maar als het daar net zo is, dan kun je het net zo goed afschaffen. Bij de dames wel een mooie ploeg, daar lijkt (wellicht door een andere kalender) wel draagvlak te zijn.
Tjappie2 15 mei 2019 14:25
Denk dat het niet aan de kalender van de dames ligt. Eerder aan het feit dat het EK in meerdere landen integraal op tv wordt uitgezonden.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen