Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Tom Dumoulin gaat dit jaar de tour winnen

Gepost door pl0rk 
pl0rk 14 mei 2019 22:17
Het is zo'n fantastisch wielerjaar voor Nederlanders dat deze voorspelling niet mis kan zijn.
Tinuz 14 mei 2019 22:21
Is het een idee om de wellicht doorgeslagen discipline bij Sunweb los te laten? Die ploeg lijkt op slot te zitten dit jaar.
opoeepo 14 mei 2019 22:34
Een paar potjes ketonen schudt de boel wel los.
Tjappie2 14 mei 2019 22:58
Tinuz Schreef:
-------------------------------------------------------
> Is het een idee om de wellicht doorgeslagen
> discipline bij Sunweb los te laten? Die ploeg
> lijkt op slot te zitten dit jaar.

In het management van Sunweb bevinden zich m.i. louter nitwits. Dat er überhaupt in de recente jaren door de ploeg gepresteerd is is een wonder. De starre houding wordt door Spekenbrink zelf het best geformuleerd in een artikel op de site van de KNWU: "Als we merken dat iemand er een andere visie op nahoudt, spreken we dat uit en kunnen we met wederzijds respect afscheid nemen."

een recept voor disaster.
Horsie is back 14 mei 2019 23:17
Tjappie2 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Tinuz Schreef:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Is het een idee om de wellicht doorgeslagen
> > discipline bij Sunweb los te laten? Die ploeg
> > lijkt op slot te zitten dit jaar.
>
> In het management van Sunweb bevinden zich m.i.
> louter nitwits. Dat er überhaupt in de recente
> jaren door de ploeg gepresteerd is is een wonder.
> De starre houding wordt door Spekenbrink zelf het
> best geformuleerd in een artikel op de site van de
> KNWU: "Als we merken dat iemand er een andere
> visie op nahoudt, spreken we dat uit en kunnen we
> met wederzijds respect afscheid nemen.
"
>
> een recept voor disaster.

Tjappie, heb dank, want jouw bijdrage bracht Horsie naar de KNWU, doorgaans niet de site, waar Horsie veel komt.
Goeddoeme, hebben ze vandaag toch op een fiets gezeten, 35% stijver, 15% lichter en 24% aerodynamischer dan het vorige ontwerp.
Horsie drinkt geen wijn meer, maar als, dan toch zeker klare wijn.
Wat is dan 24% aerodynamischer?

De verwachting is om ongeveer een have seconde op de teamsprint te winnen, dus 1,19%.

Je bent wel erg hard in je doordeel, Tjappie2.
De man spreekt wel over het er op nahouden van een andere visie en niet over zomaar een verschil van mening waarover tenslotte gepraat kan worden.
Dat Uwes bepaalde kriebels krijgt bij het naderen van een WK Baan heeft Horsie er niet van weerhouden met Uwes in gesprek te blijven.
Tjappie2 14 mei 2019 23:26
Horsie is back Schreef:
-------------------------------------------------------

> Dat Uwes bepaalde kriebels krijgt bij het naderen
> van een WK Baan heeft Horsie er niet van
> weerhouden met Uwes in gesprek te blijven.

Ikkes krijg geen kriebels van welk baanonderdeel dan ook. Wel krijg ik kriebels van Iwan Spekenbrink. Of beter gezegd: Braakneigingen en een ernstig verlangen om in m'n zorgpolis te kijken of de pil van Drion inmiddels al vergoed wordt.
Tinuz 14 mei 2019 23:47
Het lijkt in elk geval wat te rigide bij Sunweb.
Sjorsoll 15 mei 2019 02:03
Eindhovuh 15 mei 2019 12:31
Het zou best kunnen dat de ploeg niet goed wordt geleid, dat kan ik lastig beoordelen. Ik ben zelf ook geen fan van rigide dogma's.
Echter het zogenaamde "wanpresteren" valt toch wel mee?
Sunweb heeft gewoon een hele smalle basis met maar 2 wereldtoppers in Dumoulin en Matthews.
Dumoulin zijn eerste doel is/was deze Giro, als dan Matthews net niet top is lijkt het al snel of het seizoen waardeloos verloopt.
Verder hebben ze subtoppers/talenten met Kelderman, Oomen en Kragh Andersen, zeker geen winaars.
Snorfietser 15 mei 2019 13:32
Ook een beetje mijn gedachte. Dumoulin leek in orde te zijn, we zullen helaas niet weten hoe hij in het klassement was geëindigd zonder zijn val. Feit blijft wel dat er de afgelopen jaren wat renners zijn vertrokken die het allemaal wat te rigide vonden. Bij Dumoulin heeft de aanpak de afgelopen 2 jaar dan weer wel goed gewerkt. Ik heb een beetje het gevoel dat je ploegen hebt als Sunweb en Sky waar men extreem rigide is, ploegen waar het een grote ongeorganiseerde teringbende is zoals Katusha en men op dit moment bij Jumbo de ideale tussenweg heeft gevonden.
Eddy Veen 15 mei 2019 16:24
De meest rigide ploeg is toch wel Corendon Circus.
El Chaba 15 mei 2019 17:14
Voeg aan het rijtje met Katusha ook maar Dimension Data toe.
Pyama 15 mei 2019 18:57
Mag dit topic wel van de forumpolitie?
Tjappie2 15 mei 2019 23:49
Zeker. Want hoewel ik citeer en niet de volledig correcte bronvermelding geeft staat in mijn overeenkomst/taakomschrijving dat het in mijn hoedanigheid als 'mol' soms onvermijdelijk is om zelf strafbare feiten (mede) te plegen om mijn 'cover' niet te hypothekeren. Een heel gebruikelijke manier van werken in dit soort operaties waarbij het doel is 'de grote jongens' te pakken
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen