Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Deelnemers NK

Gepost door Heisenberg 
Heisenberg 21 mei 2019 12:58
Kruijswijk
Gesink
Dumoulin
Oomen
Kelderman
Van Baarle
Poels
Groenewegen
Van der Poel

Deze renners hebben al aangegeven niet te starten op het NK. Waarschijnlijk kunnen dan alleen Terpstra en Teunissen er voor zorgen dat het rood-wit-blauw in de Tour te zien is (want Jungels start ook niet).
Blueprint 21 mei 2019 13:27
Mollema, Ten Dam en Minnaard kunnen het ook nog doen, mits NK-deelname.
Arsimo 21 mei 2019 13:37
Mollema start niet op NK.
lodjan 21 mei 2019 13:55
En Langeveld
De Kort
Welten
Ligthart
Sinkeldam
Slagter
Van Goethem
Etc.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21/05/2019 14:05 door lodjan.
Cecchini 21 mei 2019 14:14
Mag ik zeggen, dat er van de Nederlandse toprenners er enige sprake is van minachting van publiek en organisatie.
lodjan 21 mei 2019 14:29
Natuurlijk mag je dat zeggen, maar ik ben er niet mee eens. De renners hebben een hoger doel en voor mij mag het NK daarvoor wijken.
Arsimo 21 mei 2019 14:32
Dit totaallijstje vind ik ook ver gaan. Als Tour-topper (Dumoulin e.d.) kan ik het nog begrijpen ivm risico's - al loopt een renner in alleen al de eerste Tour-etappe factoren meer risico dan op het NK, maar goed - maar wegblijven van de serieuze profs op de rijen net achter de grootste toppers vind ik het idd minachting. Blessures of toevallig op een heel ongunstige plek op de aardbol bevinden kan een keer maar in deze aantallen lijkt me erg sterk.
Slimmerd 21 mei 2019 16:00
Sinkeldam rijdt sowieso geen Tour
Luijt 21 mei 2019 16:25
Hoop voor de renners die wel rijden dat Cees Bol ook afzegt.
El Chaba 21 mei 2019 22:15
Dat mag natuurlijk, maar ook ik ben het er niet mee eens.
Je kunt het namelijk ook omdraaien: dat er van de KNWU enige sprake is van minachting jegens de Nederlandse toprenners om er wéér een sprintkoers van te maken.
El Chaba 21 mei 2019 22:16
Gaat niet gebeuren natuurlijk. Samen met Jakobsen de topfavoriet, lijkt me zo..
Heisenberg 21 mei 2019 23:48
Snorfietser 22 mei 2019 11:27
Ik snap dat de klimmers wegblijven op een rondje waar ze niets te zoeken hebben, die zie je doorgaans ook niet in een koers als Parijs-Brussel (of hoe die koers tegenwoordig mag heten) aan de start staan. Van der Poel is op ieder parcours in Nederland kansrijk, maar moet een keer rust pakken, snap ik ook. Van renners als Groenewegen en Van Baarle snap ik het niet. Die kunnen hier toch voor de titel gaan?
Snorfietser 22 mei 2019 11:28
Moet nog zien of het wel een massasprint wordt. Jakobsen lijkt mij echt van een ander niveau en heeft zelf geen ploeg. Zou het heel dom vinden als de andere ploegen hem naar de streep brengen, dus verwacht wel een groepje. Terpstra en Teunissen hebben dan goede papieren.
ton duk 22 mei 2019 12:35
Het is nu niet dat de KNWU kan kiezen uit veel kandidaat-steden ……...maar blij mag zijn met 1 ..
gr
ton duk 22 mei 2019 12:39
Nu is het NK natuurlijk wel de wedstrijd waar er veel andere "belangen" spelen dan die enkel van ploegen....(management, trainingsgroepjes)
Het anti-RABOsentiment zal bij Jumbo veel minder zijn maar toch....
gr
El Chaba 22 mei 2019 13:04
En hoe komt het dat er maar zo weinig kandidaatsteden zijn? Wellicht omdat de KNWU (veel) te veel geld vraagt?

De huidige prijs voor een organiserende gemeente is maar liefst 100.000 euro, dus ik snap best dat er dan maar weinig kandidaatsteden zijn. Anders gezegd, indirect is de KNWU er dus wel degelijk verantwoordelijk voor dat we nu alweer het zoveelste vlakke parcours krijgen voorgeschoteld.
Clavan 22 mei 2019 13:30
lodjan 22 mei 2019 15:46
MarcoV 24 mei 2019 12:12
Dumoulin en Kelderman zullen waarschijnlijk, uit de lappenmand geklommen, juist toch starten:
[www.wielerflits.nl]
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen