Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

De Mol krijgt knecht

Gepost door opoeepo 
opoeepo 04 juni 2019 14:45
Bauke hoeft volgend jaar niet meer in zijn eentje aan te klampen.
Hulp is onderweg.
Belgasport meldt de komst van Nibali voor twee seizoenen.
Nelis! 04 juni 2019 20:22
Mollema heeft het erg goed voor elkaar. Daar zal Dumoulin jaloers op zijn. Heeft ie volgend jaar gewoon Nibali EN Porte als knecht mee naar de Tour.
Nomath 04 juni 2019 20:55
Hij krijgt niet alleen een knecht, maar ook een nieuwe italiaanse coach, dokter en masseur, volgens [www.cyclingnews.com]
Misschien zag hij de bui al hangen en heeft hij daarom recent wat klusjes voor Roglic gedaan. Ook Dumoulin heeft twee jaar geleden een schuld bij Bauke opgebouwd. Die twee ploegen kunnen beide wel een echte doordouwer gebruiken.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/06/2019 21:11 door Nomath.
Eddy Veen 04 juni 2019 21:15
Hij heeft nog een contract tot en met 2020.
Heisenberg 04 juni 2019 22:26
Roglic zelf lijkt mij een logische kopman voor Bahrein Merida. Ze hebben vast wel budget hem weg te kopen.
El Chaba 05 juni 2019 08:26
Doe me een lol, opoe, en noem hem gewoon Mollema.
Eindhovuh 05 juni 2019 10:32
Dat denk ik ook. Roglic kon dit jaar al veel meer verdienen bij andere ploegen. Hij voelde zich echter loyaal aan de ploeg die hem deze kans heeft gegeven.
Die loyaliteit is wel een keer eindig denk ik.
MarcoV 05 juni 2019 10:45
Bahrein dat begin dit jaar nog in het nieuws kwam omdat het maanden achterliep met salarissen betalen? Ik denk eerder dat we van die ploeg nu Nibali gaat weinig meer horen, behalve nog een keer wat juridische zaken ...
Snorfietser 05 juni 2019 23:05
Ik meen dat hij ooit als dé kopman naar Trek ging. Vervolgens kwam Contador, daarna Porte en nu Nibali. Ben wel benieuwd wat de rol van Mollema wordt als ook Porte blijft.
Nelis! 06 juni 2019 00:16
De enige keer dat Mollema heeft moeten knechten, won hij een touretappe. Je kan niet zeggen dat hij geen succes heeft behaald bij Trek. Ik denk dat ze best gelukkig zijn met elkaar.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen