Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Merlier versterkt Corendon-Circus voor wegcampagne

Gepost door Anony 
Anony 11 juni 2019 16:34
Tim Merlier stapt per direct over naar Corendon-Circus om de ploeg te versterken voor de wegcampagne. "Ik wil opnieuw de aansluiting maken bij de renners net achter Van der Poel en Van Aert", zegt hij. Het veldritseizoen werkt Merlier wel af bij een andere ploeg.

Tim Merlier heeft een mooie transfer beet: de Oost-Vlaming sluit meteen aan bij de rangen van Corendon-Circus voor de resterende wegcampagne. Het veldritseizoen werkt Merlier wel nog af bij Creafin-Tüv Süd, het team van Timmy Simons. "Hij kan ook op de weg uitstekend uit de voeten", klinkt het bij de ploeg.

"Ik ben uiteraard heel tevreden dat ik de komende maanden aan de slag kan bij een prestigieus team als Corendon-Circus", zegt Merlier. "De voorbije weken moest ik mij door omstandigheden beperken tot wedstrijden in het kermiscircuit. De opluchting is groot dat ik nu opnieuw kan meespelen op UCI-niveau."

"Anderzijds krijg ik nu ook de ideale kans om mij degelijk voor te bereiden op aankomend veldritseizoen. Het wordt een belangrijke winter, zeker na mijn kwakkelseizoen vorig jaar. Ik wil opnieuw de aansluiting maken bij de renners net achter Van der Poel en Van Aert."

Bron: Sporza
Anony 11 juni 2019 16:34
Leuke transfer, inderdaad een veel te goeie renner om niet ProContinentaal te rijden.
Inigo 11 juni 2019 17:17
Apart. Is toch de grote vriend van van Aert? :-)
Anony 11 juni 2019 17:19
Inigo Schreef:
-------------------------------------------------------
> Apart. Is toch de grote vriend van van Aert? :-)


Klopt, maar ik denk niet dat hij op de weg in dezelfde koersen als Van Aert of Van der Poel zal uitkomen.
ton duk 11 juni 2019 19:19
Anony Schreef , namens Merlier
-------------------------------------------------------
> Ik wil
> opnieuw de aansluiting maken bij de renners net
> achter Van der Poel en Van Aert."
>
> Bron: Sporza


Best grappig dat "men" ook na de winter 2018-2019 en voorjaar 2019 Van der Poel en Van Aert in een adem blijft noemen...
gr



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/06/2019 09:12 door ton duk.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen