Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Heistse Pijl 1.1

Gepost door lodjan 
lodjan 22 juni 2019 09:28
Van Turnhout naar Heist op de Berg.
Startlijst: [www.procyclingstats.com]

DQS rijdt vandaag voor Hodeg en morgen in de elfstedenronde voor Jakobsen.

Top-10 previous edition

1.LIEPIŅŠ Emīls4:07:47
2.WIPPERT Wouter,,
3.NÕMMELA Aksel,,
4.ADAMS Jens,,
5.BOL Cees0:02
6.PIDCOCK Thomas0:07
7.SIEBERG Marcel,,
8.MANNAERTS Jelle,,
9.HÖÖG Gustav,,
10.DRUYTS Gerry,,



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/06/2019 09:31 door lodjan.
ton duk 22 juni 2019 11:24
Die startlijst laat oa Gerts en Timmermans flink doorrijden vandaag...als ze ook nog in Landgraaf willen finishen..
gr
lodjan 22 juni 2019 11:48
El Chaba 22 juni 2019 12:18
Wie zei er ook weer dat Procyclingstats betere startlijsten had dan Cyclingfever? winking smiley



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/06/2019 12:21 door El Chaba.
El Chaba 22 juni 2019 12:20
Zeer benieuwd wat het Italiaanse sprinttalent Alberto Dainese hier kan.
Hij mag zich overigens in de warme belangstelling van Patrick Lefevere verheugen, dat zegt ook al wel wat.
lodjan 22 juni 2019 13:52
Ach, deze ene keer.....

Vanmiddag om 15.40 uur live op de vrt.
El Chaba 22 juni 2019 15:01
Alle startlijsten freaks die ik ken - ook een hoop prikkers hier - zullen beamen dat Cyclingfever in het algemeen beter is, waarom jij blijft volhouden dat PCS beter is, is mij een raadsel. Kijk jij dagelijks naar de startlijsten van alle koersen op beide sites?
lodjan 22 juni 2019 17:03
1. Hodge
2. Philipsen
3. Townsend
lodjan 22 juni 2019 17:05
Nee, natuurlijk kijk ik niet dagelijks op beide sites. Jij wel?
Toen jij steeds de startlijsten van cyclingfever postte zag ik er veel fouten in.
El Chaba 22 juni 2019 19:26
Ik kijk dagelijks naar de startlijsten op beide sites, soms zelfs meerdere malen per dag. Heeft te maken met bepaalde wielerspelletjes waar je ook tranfers mag doen.. winking smiley

En het klopt dat Procyclingstats, toen ze net begonnen waren, óók heel goed waren, maar sinds zeker ruim een jaar is de kwaliteit daarvan steeds meer afgenomen. Niet onlogisch aangezien zij steeds meer nieuwe wielerzaken aan bieden op hun website.
Vooral als de koers nog redelijk ver in de toekomst ligt (> dan 2-3 dagen), laat PCS het vaak liggen en zijn zij bijna altijd later/minder op-to-date dan Cyclingfever.

Voorbeeldje: Halle Ingooigem op 26 juni a.s. en eigenlijk bijna alle koersen daarna tot en met Oostenrijk toe. En de reden is waarschijnlijk het gebrek aan mankracht bij PCS in combinatie met de uitbreiding van activiteiten.
Bij Oostenrijk bijvoorbeeld zijn alle ploegen al op de website te vinden, maar kijk maar eens wat er op PCS daarover te vinden is..
veluweracer 23 juni 2019 05:51
El Chaba Schreef:
-------------------------------------------------------
> Zeer benieuwd wat het Italiaanse sprinttalent
> Alberto Dainese hier kan.
> Hij mag zich overigens in de warme belangstelling
> van Patrick Lefevere verheugen, dat zegt ook al
> wel wat.

Dat zegt alles over zijn hematocrietwaarde. Die is dan laag maar hij rijdt toch mooie uitslagen. Dus preparatie zal zeker lonen.
De zwarte trui 23 juni 2019 13:21
Leuke open koers gezien.
MarcoV 23 juni 2019 13:29
Blijkbaar een zeer spannende ontknoping, vluchters in de laatste 100 meter door gedemarreerde sprinters bijgehaald ...
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen