Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Dumoulin naar Jumbo Visma?!

Gepost door D.R.E. 
D.R.E. 03 juli 2019 05:28
Aldus Thijs Sonneveld van het AD. Iemand die hier het volledige artikel kan plaatsen?
lodjan 03 juli 2019 05:44
Huwelijk met Sunweb strandt: Dumoulin op weg naar Jumbo-Visma

Tom Dumoulin staat op het punt om te vertrekken bij Sunweb. Het lopende contract van de 28-jarige Limburger zal naar alle waarschijnlijkheid worden ontbonden. Zijn verrassende nieuwe ploeg: Jumbo-Visma.

AD: uw gratis premium artikelen zijn op.
lodjan 03 juli 2019 05:47
Wielerflits:
Tom Dumoulin heeft in een statement tegenover De Telegraaf ontkend bezig te zijn met een vertrek bij Team Sunweb. Dat gerucht gonsde de voorbije anderhalve week rond en kwam dit weekend naar buiten.

Ondanks dat Team Ineos, CCC, UAE-Emirates, Total Direct Energie én Jumbo-Visma hun interesse kenbaar maakten, blijft de winnaar van de Giro d’Italia 2017 en de nummer twee in de Tour de France 2018 voorlopig waar hij is.

De 28-jarige Nederlander wenst volgens de krant op geen enkele manier in te gaan op de geruchten. “Ik maak al jaren deel uit van een fantastisch team waar ik met trots mag samenwerken met uiterst gepassioneerde collega’s. Een overgang is nu niet aan de orde”, schrijft hij in een statement. Dumoulin heeft bij de Duitse ploeg nog een contract tot en met het einde van 2021.

Desondanks zou de hoofdpersoon in kwestie wel kritiek hebben geuit aan het adres van de ploegleiding. Teammanager Iwan Spekenbrink slaagde er niet in om voldoende versterkingen voor Dumoulin te halen, die nodig zijn om grote rondes te winnen. Ook de opmerkelijke berichtgeving van Team Sunweb over de knieblessure waardoor Dumoulin de Tour de France mist, wekte de nodige irritaties op.
lodjan 03 juli 2019 05:50
Telegraaf:

Door RAYMOND KERCKHOFFS

Updated Gisteren, 23:58

BRUSSEL - Diverse ploegen willen Tom Dumoulin voor volgend seizoen inlijven.

Hoewel de Limburger een doorlopend contract met Team Sunweb heeft, hebben onder meer Team Ineos, CCC-Giant, UAE-Emirates, Total Direct Energie en Jumbo-Visma aangegeven dat ze de Giro-winnaar van 2017 graag willen vastleggen.

Dumoulin liet dinsdagavond weten dat op dit moment een overgang naar een ander team niet aan de orde is.

Toch is het bekend dat hij de nodige kritiek op de leiding van Team Sunweb heeft. De ploeg haalde niet de versterkingen die de kopman nodig heeft om meerdere grote ronden te winnen. Ook de knullige afhandeling van zijn knieblessure, waardoor hij de Tour de France moet missen, deed de afgelopen weken de nodige vraagtekens oproepen.
PVW 03 juli 2019 06:21
PVW 03 juli 2019 06:25
Betekent dit dat Roglic weg gaat? Met groenewegen in de gelederen zit een aanpak a la Movistar met drie mogelijke kopmannen tegelijk naar de tour er niet in. Kruijswijk zie ik ergens nog wel genoegen nemen met Giro/Vuelta, maar Roglic en Tom zien zichzelf voor volgend jaar toch wel als de kopman voor de Tour.

Of Zonnevelds bronnen zitten er naast.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/07/2019 06:25 door PVW.
Sub Culture 03 juli 2019 06:26
Dat is wel prettig van Zonneveld om een paar dagen voor de Tourstart zo'n nieuwtje, al dan niet juist, te lanceren.
Steven Kruijswijk kijkt nu alvast al reikhalzend uit naar die ene vraag die hem en de rest bij het team tienduizend keer zal worden gesteld de komende dagen.
Kuiperberg 03 juli 2019 06:45
Lijkt me een logische stap. Het werkt niet niet meer bij Sunweb. Dumoulin is natuurlijk een prachtig uithangbord voor Jumbo. Hij heeft veel meer uitstraling voor het grote publiek dan Kruiswijck. Laatstgenoemde zie ik dan wel vertrekken bij Jumbo. Wat de rol van Roglic wordt is dan de vraag. Die wil ook de TdF als kopman rijden.
lodjan 03 juli 2019 07:03
Kruijswijk weet wat hem te doen staat: de Tour winnen. Het is nu of nooit.
Curzio 03 juli 2019 08:28
Een vertrek is niet aan de orde. Hoe duidelijk kan Dumoulin zichzelf maken? Laten we vooral niet meegaan met dit soort onzinnige speculaties van mensen die krantjes of clicks op internet pogen te verkopen. Wie Dumoulin een beetje kent wist dat de geruchten niet kloppen.
MarcoV 03 juli 2019 08:55
Curzio Schreef:
-------------------------------------------------------
> Een vertrek is niet aan de orde. Hoe duidelijk kan
> Dumoulin zichzelf maken? Laten we vooral niet
> meegaan met dit soort onzinnige speculaties van
> mensen die krantjes of clicks op internet pogen te
> verkopen. Wie Dumoulin een beetje kent wist dat de
> geruchten niet kloppen.

he wat leuk, de persvoorlichter van Sunweb op het forum.
Dumoulin zegt: 'nu niet aan de orde'. Dat klinkt op mij als: 'ik wil het er nu niet over hebben' …
Overigens ken ik Dumoulin niet persoonlijk nee evenmin als de meeste mensen hier, jij wel, dat je die laatste zin zo stellig schrijft?
Sub Culture 03 juli 2019 09:05
Heeft op een fanavond vast ooit 3 minuten gebabbeld met de oom van de overbuur, tijdens zijn jeugdjaren, van Dumoulin gesproken.
Dan mag je inzage in de mens Dumoulin wel claimen, vind ik.
Blueprint 03 juli 2019 09:10
Ik neem aan dat Zonneveld dit niet zomaar publiceert en vind het "nu niet aan de orde" van Dumoulin weinig overtuigend.
Curzio 03 juli 2019 09:31
Een beetje volgt dan. Ik heb hem nooit gesproken nee. Maar zijn recente interview met de knieproblemen bijvoorbeeld, hoe hij dan spreekt over de ploeg, dat is niet iemand die halverwege het seizoen weggaat.

Heeft Kittel al getekend bij Jumbo Visma trouwens?
Curzio 03 juli 2019 09:32
Tuurlijk wel, al die nieuwsmedia die praten elkaar een beetje na en zolang je alleen maar zegt dat het geruchten zijn kan niemand je wat maken.

Dat het zo gretig geloof vindt zonder dat er enige onderbouwing wordt gegeven lijkt me vooral het gevolg dat veel mensen graag willen dat het waar is. Net zoals veel eigen frustratie over Sunweb op Dumoulin wordt geprojecteerd.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/07/2019 10:09 door Curzio.
Meneer 60% 03 juli 2019 09:46
Spectaculair verhaal. Zonneveld heeft er natuurlijk niets mee te maken dat dit mogelijk voor onrust zorgt bij de tourploegen van Sunweb en Jumbo. Hij moet gewoon goede journalistiek leveren. Als dit verhaal klopt, dan heeft hij dat heel knap gedaan. Als het niet blijkt te kloppen, dan is het een vreselijke misser. Zeker omdat het qua bewoordingen vrij overtuigend is opgeschreven.
opoeepo 03 juli 2019 09:52
Zonneveld heeft dit berichtje gewoon van Tuttubiciweb weggeplukt.
Blueprint 03 juli 2019 10:10
Het staat er stellig genoeg dat Zonneveld vrij zeker van zijn zaak moet zijn.
Nomath 03 juli 2019 10:10
Waarom de boodschapper bediscussiëren? Ik denk dat al langer duidelijk is dat Roglic geen goed uithangbord is voor een ploeg is met een Nederlandse hoofdsponsor en eigenlijk ook veel te goed is voor die ploeg. Dumoulin past juist weer wel goed bij het Jumbo-verhaal.
Eindhovuh 03 juli 2019 10:10
Nu niet aan de orde is wat anders dan: "dat gaat niet gebeuren."
Ik vind die opmerking net te politiek, te veel zoals voetballer praten over een transfer.
Curzio 03 juli 2019 10:13
Dumoulin zal ooit wel weg gaan bij Sunweb ja. Meest waarschijnlijk na afloop van zijn contract, en als er echt gerommel is misschien wel aan het begin van het nieuwe seizoen. Die mogelijkheid lijkt hij open met het 'nu'.
ton duk 03 juli 2019 10:30
Het zou wel iets zijn voor meneer Jumbo om naast MAX en SVEN ook de TOM in zijn ploeg te hebben (hoewel ik in schat dat hij liever MvdP zou willen)

Verder wel eens met Curzio...de tuinman van de overbuurman Dumoulin kennende , lijkt Dumoulin wel iemand die periode Sunweb gewoon goed wil afsluiten en dus nu in overleg nog een goed najaar wil rijden om dan de overstap aan te kondigen

Dumoulin erbij en Roglic weg...TJV.NL is back !!
gr



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/07/2019 10:38 door ton duk.
Frederik D. 03 juli 2019 10:42
Mits Dumoulin bij Jumbo-Vista omringd wordt door een keur van helpers. Maar of dat kan gebeuren? Dumoulin is al 28. Prachtig, zijn overwinning in de Giro. Prachtig die twee tweede plaatsen in één jaar. Maar er zit meer in. En dat moet verzilverd worden.
Nomath 03 juli 2019 11:13
Voor meneer Jumbo is de man die volgens opinieonderzoek heel hoog scoort bij Nederlandse vrouwen veel waard. Ik denk niet dat MVDP daarin uitblinkt en Roglic al helemaal niet.
Blueprint 03 juli 2019 11:32
Mooie parallel met voetbal: "we hebben alle vertrouwen in de trainer".
Eindhovuh 03 juli 2019 11:45
Exact.
Maar goed, niemand weet hoe dit gaat lopen.
Het lijkt mij echter sterk dat er niet op zijn minst wat verkennende gesprekken hebben plaatsgevonden waarover iemand naar Zonneveld gelekt heeft.
Eddy Veen 03 juli 2019 11:52
Ik ben benieuwd of hij bij een overgang volgend seizoen dit jaar de Vuelta nog rijdt voor Sunweb.
Sub Culture 03 juli 2019 11:52
Wat blijft er nog van Sunweb over als Dumoulin daar weg zou gaan, tenzij die fusie met Corendon er dan zou komen..
Horsie is back 03 juli 2019 11:56
opoeepo Schreef:
-------------------------------------------------------
> Zonneveld heeft dit berichtje gewoon van
> Tuttubiciweb weggeplukt.

Gewoon dichter bij huis, CW. Horsie schreef er hier drie dagen geleden al over, maar ja, Horsie...
lodjan 03 juli 2019 12:01
Er komt geen fusie van Sunweb met Corendon.

Wanneer MvdP snel naar de WT zou willen, dan gaat via Canyon-Alpecin (de WT licentie van Katusha).



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/07/2019 12:03 door lodjan.
Eindhovuh 03 juli 2019 12:05
Het is voor Zonneveld ondoenlijk om al jouw berichten volledig te lezen. spinning smiley sticking its tongue out
Horsie is back 03 juli 2019 12:29
Heeft Horsie het nu goed, dat Thijs de zware Jumbo hengel eens mocht uitproberen, al direct beet dacht te hebben en nu.nl de zwaar gehavende vis liet ontsnappen?
Meanwhile is Cavendish "heartbroken", Valverde gelukkig weer een kg aangekomen en gaat Ducrot voor Fuglsang.

Intussen zijn de odds voor Tom Dumouling de TDF ooit nog eens te winnen bleek geworden.
Ga maar na: Thomas van 139 naar 1; Wiggins van 121 naar 1; Riis van 107 naar 1; Indurain van 97 naar 1; Froome van 83 naar 1; Dumoulin van 41 naar 2.
MarkV 03 juli 2019 12:43
Als je je alleen op de Tour richt en de Giro links laat liggen dan heeft Jumbo een prima ploeg om Dumoulin te ondersteunen. Kruijswijk is een zekerdere factor dan Kelderman, Bennett is niet of nauwelijks minder dan Oomen. De Plus, Tolhoek, Bouwman en Kuss vielen tegen in de Giro om uiteenlopende redenen, maar zouden tot beter in staat moeten worden geacht.
Geen idee hoe lang een Van Aert mee gaat bergop.

Alleen is het moeilijk te combineren met een trein voor Groenewegen.
Blueprint 03 juli 2019 12:47
Volgende week spreekt Dumoulin met het management van Sunweb: [www.wielerflits.nl]
Tjappie2 03 juli 2019 15:48
Als dit klopt heeft Dumoulin in elk geval de ambitie om nog wat (nog meer) van zijn loopbaan te maken. Dat zou in elk geval heel goed nieuws zijn.
Horsie is back 03 juli 2019 17:23
Tjappie2 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Als dit klopt heeft Dumoulin in elk geval de
> ambitie om nog wat (nog meer) van zijn loopbaan te
> maken. Dat zou in elk geval heel goed nieuws zijn.

Dat was Horsie nog niet opgevallen. Euhh, dat Dumoulin zonder ambitie zat.
Een nieuwe kans, zoals ook voor de Porsche van Dafne. Nu Dafne en Tom zelf nog.
Tjappie2 03 juli 2019 18:36
Het was mij ook niet opgevallen dat Dumoulin zonder ambitie zat. Hoewel ik me wel al sinds juli 2018 afvraag hoe iemand met ambitie bij Sunweb kan zitten. Dat Dumoulin (als het waar is) een overstap overweegt geeft aan dat ie wel ambitie heeft. Een extra bevestiging is altijd fijn.
Ridder Kale Knikker 03 juli 2019 19:14
"Roglic te goed voor die ploeg", die zin triggert me Nomath. Is dit trollerig bedoeld of gewoon onnozelheid uwerzijds?
Ridder Kale Knikker 03 juli 2019 19:19
Lijkt me geweldig voor zowel Jumbo Visma als voor Tom Dumoulin mocht dit nieuws waar zijn. Kan ook goed uitpakken voor Sunweb, het is toch meer een ploeg van bouwen, één voor allen en allen voor één. Een strategie en filosofie die ze ver gebracht heeft. Tom is een absolute ster in de wielrennerij geworden (net zoals eerder Kittel en Degenkolb) en past daardoor nu wellicht wat lastiger in dat keurslijf. Sunweb moet vooral doorgaan met hun eigen wijze van de ploeg bestieren, dat doen ze gewoon erg goed.
Eddy Veen 03 juli 2019 19:50
Ik vond Spekenbrink in Studio Sport niet overtuigend overkomen.
Cyclad58 03 juli 2019 19:51
Sterker nog: hij hakkelde er op los en probeerde te verbergen dat hij wél op de hoogte is.
Horsie is back 03 juli 2019 20:50
Cyclad58 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Sterker nog: hij hakkelde er op los en probeerde
> te verbergen dat hij wél op de hoogte is.

Op de achtergrond waren er al witwassers bezig de muur .. te sauzen, te witten.
opoeepo 03 juli 2019 21:23
Meanwhile, verlengt Matthews bij Sunweb t/m 2021
Nomath 03 juli 2019 23:02
Nee, dat is niet trollerig en ook geen onnozelheid.

Roglic startte de Giro geweldig in de tijdrit, maar zijn ploeg liet het al snel compleet afweten. Het uitvallen van De Plus was natuurlijk een grote en onverwachte handicap, maar de andere ploegmaten, zoals Bouwman, Tolhoek, Kuss, Martens blonken uit door afwezigheid als het echt spannend werd. Op zijn eentje kon Roglic natuurlijk niet alle aanvallen afweren. Hem restte niets anders dan het schaduwen van Nibali, zijn meest geduchte tegenstander. Daar hebben Carapaz, Lopez, Landa en anderen van geprofiteerd. Toen de ploegleiding ook nog een plaspauze inlaste, was ook die ondersteuning weg. De botsing op de vangrails op de fiets van Tolhoek was natuurlijk niet voorzien, maar wel een opeenstapeling van onmacht en blunders vooraf. De pijnlijke blessure bij die val is zo veel mogelijk voor de buitenwereld verborgen. Ook daarna waren zijn ploegmaten, als het erom ging, volledig buiten beeld. De derde plaats heeft Roglic vooral aan Mollema te danken.
Sommigen beweren dat hij te vroeg in vorm was of in de Ronde van Romandie zich te veel uitgeput had, maar dat is nergens op gebaseerd. Je kunt op je eentje niet een Giro winnen. De ploeg heeft het laten afweten.

JV heeft laten blijken dat óf hun renners niet beter kunnen, óf geen poot willen uitsteken voor hun kopman in de Giro. Beide analyses zijn even dodelijk. Als Roglic vervangen wordt door Dumoulin is dat een heel belangrijk wijziging. De hoofdsponsor zal zich niet langer neerleggen bij falende ondersteuning, omdat Dumoulin voor Jumbo een kaskraker is. Maar ik vermoed dat het vuur bij Dumoulin ook al tamelijk uitgeblust is. De manier waarop hij in de Giro-etappe na de val naar de finish reed, was meer een theatrale processie dan een poging om tijdverlies te beperken. Van een adrenaline-stoot die een renner die voor het podium gaat voelt, was hier totaal geen sprake.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/07/2019 23:07 door Nomath.
Horsie is back 03 juli 2019 23:19
Nomath Schreef:
-------------------------------------------------------

> Maar ik vermoed dat het vuur bij Dumoulin ook al tamelijk uitgeblust is. De manier waarop hij in de Giro-etappe na de val naar de finish reed, was meer een theatrale processie dan een poging om tijdverlies te beperken. Van een adrenaline-stoot die een renner die voor het podium gaat voelt, was hier totaal geen sprake.

Over trollen gesproken! hot smiley
Tjappie2 03 juli 2019 23:42
Dat Tom mentaal een beetje geknakt was (of leek) is natuurlijk niet zo gek op zo'n moment. Hij verliest veel tijd als favoriet, hij zal aangevoeld hebben dat er echt iets mis was met zn knie. Bovendien moet je denk ik niet onderschatten hoe veel impact de houding van Sunweb in de voorbereiding heeft gehad. Ga maar na: terwijl Dumoulin van een welverdiende vakanrie geniet wordt hij door de ploegleiding overruled: "hartstikke leuk dat je 2e geworden bent in de tour, begrijpelijk dat het de droom van elke renner is om de grootste koers op aarde te winnen, maar stik er maar in. Computer (KPMG) says no. En wat die ondersteuning betreft: bek houden, je hebt Bakelandts gekregen. Einde discussie."
Nomath 04 juli 2019 00:08
Tjappie2 Schreef:
-------------------------------------------------------
> .... Hij verliest veel tijd als favoriet, hij zal
> aangevoeld hebben dat er echt iets mis was met zn knie. ."

Hij en bijna zijn hele ploeg verloren zoveel tijd omdat ze op een slakkengangetje samen naar de finish reden. De knie is op de avond na de val medisch onderzocht en functioneel in orde bevonden. Maak mij niet wijs dat iemand direct na zo'n val voelt dat het mis is. De adrenaline van een topsporter zorgt juist dat je zoiets níet voelt.
Het was niet mis in zijn knie, maar in zijn hoofd.
Horsie is back 04 juli 2019 00:17
Tjappie2 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Dat Tom mentaal een beetje geknakt was (of leek) is natuurlijk niet zo gek op zo'n moment. Hij verliest veel tijd als favoriet, hij zal aangevoeld hebben dat er echt iets mis was met zn knie. Bovendien moet je denk ik niet onderschatten hoe veel impact de houding van Sunweb in de voorbereiding heeft gehad. Ga maar na: terwijl Dumoulin van een welverdiende vakanrie geniet wordt hij door de ploegleiding overruled: "hartstikke leuk dat je 2e geworden bent in de tour, begrijpelijk dat het de droom van elke renner is om de grootste koers op aarde te winnen, maar stik er maar in. Computer (KPMG) says no. En wat die ondersteuning betreft: bek houden, je hebt Bakelandts gekregen. Einde discussie."

Je rijdt als een oorlogsgewonde op een renfiets en het eerste, waarvan je wakker ligt is die gebrekkige voorbereiding.
Ineos, voorheen Sky, werd altijd verweten het succes gekocht te hebben via toprenners, ketonen, nu weer super kettingen, maar nu had Sunweb dus alles op dezelfde manier dicht moeten spijkeren met dat budget wel te verstaan. Computer says, dat Dumoulin (Not Normal in Franse begrippen) in de Giro 2017 echt op zijn allerbest was in 4 jaar. We weten niet hoe dat dit jaar zou zijn geworden, maar ja, Tom Dumoulin had natuurlijk bionische kniekappen moeten dragen.

Tjappie2: Je slot is natuurlijk weergaloos. Einde discussie! grinning smiley



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/07/2019 01:39 door Horsie is back.
opoeepo 04 juli 2019 00:30
Hebben ze nu dat stukje gravel al uit zijn hoofd gehaald? Anders wordt de Vuelta ook een flop.
Horsie is back 04 juli 2019 01:46
@Nomath. Het is al een tijd geleden en Horsie zag het "live" op de ARD Sportschau, denkt ie. Een zekere Ewald Lienen, die van het voetbalveld afliep als werd hij door duizenden waspen achterna gezeten. De camera zwenkte naar zijn bovenbeen. De commen tatort droogjes: "Goeddoeme, zijn been is nog functioneel".
ton duk 04 juli 2019 08:25
en Bol vooral
gr
Cecchini 04 juli 2019 09:23
Je vergeet allereerst Gesink, die voor de zoveelste keer door zijn eigen onhandigheid weer eens niet op de afspraak verscheen, en nu al weer lekker maanden aan het trainen is, en volgens zijn Strava weer in zijn geliefde Amerika op fietsvakantie is.
Horsie is back 04 juli 2019 10:35
Cecchini Schreef:
-------------------------------------------------------
> Je vergeet allereerst Gesink, die voor de
> zoveelste keer door zijn eigen onhandigheid weer
> eens niet op de afspraak verscheen, en nu al weer
> lekker maanden aan het trainen is, en volgens zijn
> Strava weer in zijn geliefde Amerika op
> fietsvakantie is.

Inderdaad onthutsend is de post van 29 mei, nog wel bezig met zijn vorige vakantie in Andorra: 4 hours in the saddle with a smile on my face.
Not yet the hammer on the table and the pitchfork on the shelve, but he remains a decent country boy.
Luijt 04 juli 2019 10:36
Goeddoemme hat ja Niemand gesagt damals en dat heeft een reden.
Luijt 04 juli 2019 10:41
Sunweb moet het hier weer ontgelden.
Dumoulin zelf doet er gelukkig niet aan mee en spreekt louter in positieve zin over z'n werkgever.

Sunweb heeft gewoon heel veel pech dit jaar. Veel goede AK renners geblesseerd en/of betrokken bij nare valpartijen.
En dan krijg je kennelijk gedonder, gevoed door berichten in de media.

Ik hoop dat de doorgaans goed ingevoerde Zonneveld het in dit geval niet bij het juiste eind heeft en dat Tom gewoon z'n contract uitdient.
Nelis! 04 juli 2019 20:10
@Nomath: wat een zelfingenomenheid toon jij hier, als een alwetende kenner en volleerd psycholoog trek jij je conclusies. Bah, stuitend.
Nomath 05 juli 2019 12:11
De komende twee maanden zal wel blijken of ik ongelijk heb.
Nomath 06 juli 2019 09:36
Ik psychologiseer nog maar even door na het zien van De Machinekamer van Tom Dumoulin. Het was duidelijk dat de camera achter de.schermen een loden last was, misschien wel de druppel die de emmer deed overlopen. Opvallend de boude uitspraken die de ploegdokter over de knie deed.
ton duk 06 juli 2019 12:13
Nomath Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik psychologiseer nog maar even door na het zien
> van De Machinekamer van Tom Dumoulin. Het was
> duidelijk dat de camera achter de.schermen een
> loden last was, misschien wel de druppel die de
> emmer deed overlopen.

Zeker als je dat combineert met de uitspraken LtD over Dumoulin en zijn verplichte aanwezigheid Hammer Series
gr
Horsie is back 06 juli 2019 14:29
Nomath Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik psychologiseer nog maar even door na het zien
> van De Machinekamer van Tom Dumoulin. Het was
> duidelijk dat de camera achter de.schermen een
> loden last was, misschien wel de druppel die de
> emmer deed overlopen. Opvallend de boude
> uitspraken die de ploegdokter over de knie deed.

Zeker wel eens naar de Powned overvaltactiek op het Binnenhof gekeken. En dan was dit alleen nog maar Dominique, de minst brutale.
Horsie denkt, dat als wij allemaal live mee zouden gluren als Nomath weer eens de S op het toetsenbord niet kan vinden er een stress dingetje zou ontstaan. grinning smiley
Just kidding.

Maar laten we niet vergeten, dat Tom emotioneel en passioneel kan zijn, dus ook geïrriteerd als een diva, wanneer niet alles naar wens gaat,
"Ik wil eerst uitrijden", zei Tom geïrriteerd tegen de begeleider op de toon van Lieke, die in de stromende regen niet wil stoppen, want zo lekker bezig.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06/07/2019 15:02 door Horsie is back.
Horsie is back 06 juli 2019 15:09
Tom Dumoulin liet op één moment zien hoe hij zaken gevoelsmatig benadert. Hij dacht na de tijdrit in de DL toch echt te hebben gewonnen, terwijl hij aan de andere kant aangaf niet gelijkmatig te hebben kunnen rondtrappen als gevolg van de knieblessure. Zijn verstand had hem moeten zeggen, dat kan gewoon niet.
Zijn gevoel zei hem echter 'Ich war sehr gut darauf, wenn nur das Knie". Je kunt echter nog zo goed zijn, bij tegenwind ga je niet harder dan met rugwind.
Eddy Veen 08 juli 2019 19:49
Als zelfs Bakelants openlijk rekening houdt met een overstap en dat niet eens lijkt te betreuren, is er wel wat aan de hand: [www.indeleiderstrui.nl]
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen