Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

UCI-onderzoek naar de aantrekkelijkheid van de koers

Gepost door Blueprint 
Blueprint 10 juli 2019 12:54
De UCI is op zoek naar onze mening:
[www.uci.org]
veluweracer 10 juli 2019 13:31
Oh nee, Flanders Classics zal wel contact gezocht hebben met ze. Koersvergaller Houtekiet wil meer rondjes zodat hij meer viptenten kan vullen.
Sub Culture 10 juli 2019 13:47
Ik neem aan dat je verwijst naar Vandenhaute..

Ben ook geen fan van alles Flanders Classics beslissingen, maar ik juich het wel toe dat ze in het conservatieve wielerwereldje dingen durven te veranderen.
veluweracer 10 juli 2019 14:44
Inderdaad. Die koershervormer. Die verwoester van de RvV. Ik zou niet weten waar je blij mee zou moeten zijn. Blij omdat ze 'dingen durven te veranderen'? Het zijn toch onwenselijke veranderingen die de meeste mensen verafschuwen. Ik zie ook geen enkele reden om te veranderen. Dat wordt vooral gedaan omdat die griezel de macht gegeven is om dat te doen. Het is ordinair machtsmisbruik.
Sub Culture 10 juli 2019 14:53
Ik was geen fan van de hervormde Ronde van Vlaanderen, maar het is uiteindelijk wel een succesverhaal gebleken.

Voorts zie ik geen enkele reden om die man/organisatie te betichten van ordinair machtsmisbruik.
veluweracer 10 juli 2019 15:08
'Het is uiteindelijk wel een succes gebleken'. Want de RvV was voor de veranderingen maar een oninteressante koers? Het draaide echt wel alleen om meer viptenten en meer rondjes. En natuurlijk is het machtsmisbruik. Want je weet toch nog wel hoeveel weerstand deze knakker opriep bij de Vlamingen met zijn hervormingsdrang. Daar had hij compleet lak aan. Hij wilde gewoon zijn zin doordrijven.
Eindhovuh 10 juli 2019 15:24
Waarom zijn meer VIP tenten een probleem?
merijntje mortirolo 10 juli 2019 20:07
-
Inderdaad, zolang ze die niet óp het parcours zetten niet zo veel, toch?

kDenk echter dat veluweracer bedoelt dat dat resulteert in minder (mooie) plekken voor het plebs, de échte liefhebbers!
veluweracer 10 juli 2019 22:26
Er worden inderdaad hele stroken geclaimd langs de hellingen of er bovenop. Maar het is meer dat ik grote en drastische wijzigingen of toevoegingen aan een klassieker een vorm van ontheiliging vind. Na al die jaren zou je het parcours zoals het is kunnen respecteren.
Sub Culture 10 juli 2019 22:34
Welke plekken worden geclaimd.
Het is nog altijd mogelijk om op eender welke significante plaats van het parcours te gaan kijken (maar dan moet je er wel vroeg zijn).
merijntje mortirolo 10 juli 2019 22:54
-
Over claimen gesproken: ik reed vandaag mijn wekelijkse rondje Nijmegen en dacht bij de eerste sofa in de middenberm van de Sint Annastraat: "Hee, dat is best een mooi ding om zomaar weg te flikkeren," maar duizenden stoelen, banken, hele tribunes verder bedacht ik dat er blijkbaar randdebielen bestaan die plekjes langs het parcours claimen voor de fucking WANDELVierdaagse die VOLGENDE WEEK dinsdag begint. WTF? Achteraf meen ik dat ik zelfs in fucking Malden al mensen stukjes berm heb zien afbakenen.

Dat wordt een lang ritje voor merijntje volgende week woensdag, temeer daar dat de 'dag van Wychen' is en ik daar na Nijmegen ook nog heen moet.

Ik vind claimen wel typisch Hollands. Met koningsdag/nacht doen 'we' dat ook al. Om onze ouwe zooi te verkopen. Dan heb ik het nog niet over handdoekjes op strandstoelen.

Toch is Nijmegen wel een mooie stad, al haten ze daar auto's.
Curzio 11 juli 2019 07:01
Toch is Nijmegen wel een mooie stad, ze haten er immers auto's.
Vlaflip76 11 juli 2019 08:45
Leuk zo'n hypothetische discussie, maar het is duidelijk dat niemand er ook maar naar heeft gekeken. Gewoon even invullen. Veel eerdere opmerkingen van prikkers komen aan bod.
Blueprint 11 juli 2019 09:37
Of ze vullen het niet in en mopperen dan dat er niet geluisterd wordt spinning smiley sticking its tongue out
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen