Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Afvakoersl Tour 2019, etappe 5

Gepost door El Chaba 
El Chaba 10 juli 2019 17:46
Prikdude 79
El Chaba 65
Orakel 65
shake 63
Sjorsoll 63
Niekveen 59
Eindhovuh 57
Eddy Veen 49
lodjan 44
tvm 40
Bergvlakte 38
Yannick 30
Tjappie 2 27
Fashionisto 27
nhou 27
D.R.E. 26
Slimmerd 19
Koppizoekt 18

Koppi valt weg, zo op het eerste gezicht. Maar koppi, check je punten voor alle zekerheid..



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/07/2019 17:46 door El Chaba.
lodjan 10 juli 2019 17:57
Ai, de (vooral door zichzelf?) gedoodverfde winnaar. Het zal toch niet waar zijn?



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/07/2019 20:04 door lodjan.
Koppizoektwachtwoord 10 juli 2019 19:21
Het lijkt toch waarsad smiley
Maar ik heb nooit gezegd dat ik zou gaan winnen, ik ben itt Prikdude een bescheiden jongen. Zonder er conclusies uit te trekken wees ik slechts op resultaten uit het verleden. Die bieden ook hier geen garanties, zo blijkt. En ik kopte een voorzet van Nhou in ('ben ik nu zo slim...') maar met een vette knipoog.
Mijn puntenaantal klopt. Alleen Matthews en Gaudu scoorden punten. De selectie van Schachmann was mogelijk niet zo'n goed idee, die moet tot op heden voorrang aan Sagan geven.
Nu kan ik nog hopen op een diskwalificatie of een telfout bij de concurrenten, maar ik ga toch maar in een hoekje met Sub zitten huilen. Wat een drama.
Orakel 10 juli 2019 19:26
Niet treuren. Voor zo’n slechte selectie heb je het toch heel goed gedaan? winking smiley
Koppizoektwachtwoord 10 juli 2019 19:29
Godver! Ook jij kunt te ver gaan! Ik wens iedereen verder veel succes behalve Orakelwinking smiley
nhou 10 juli 2019 20:49
Beste Koppi, het inkoppen van de voorzet van gisteren maakt het uitvallen vandaag idd wel pijnlijker. Maar had net zo goed mij kunnen overkomen met alleen Trentin en Barguil in de top20.

Vraag me wel nog steeds af wat Eddy gisteren misdaan heeft waardoor Prikdude zeker weet dat hij niet wint. Iemand?
Eddy Veen 10 juli 2019 21:06
1. tvm, Yannick, Prikdude, lodjan, Sjorsoll, D.R.R. en vooruit; Orakel. Een van die 7 gaat winnen, maar een van die 7 er morgen dus ook uitvliegen.
2. Dat een van die 7 er morgen uit vliegt niet, dat een van de 7 wint wel (jij viel overigens net af, weet je waarom?).

Dit schreef Prikdude. In elk geval heeft hij terecht de voorspelling dat één van de zeven genoemden er morgen (= vandaag) uit zou vliegen teruggenomen. Verder begrijp ik niet helemaal wat hij wilde zeggen. Bedoelde hij 'niet' waar 'net' staat?



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/07/2019 21:06 door Eddy Veen.
merijntje mortirolo 10 juli 2019 21:12
-
Ik heb ongeveer het antwoord, al blijft het een vraag.

Let op: "Vraag me wel nog steeds af welke klungel Eddy dan gekozen heeft waardoor Prikdude zeker weet dat hij niet wint."

Of wie juist niet, bijvoorbeeld.

Volgens mij zit er niets persoonlijks achter.

Daarbij is Prikdude al enkele weken 'naar de kloten,' de schat, dus praattie nog net even iets meer in raadsels dan anders. Al snap ik hem doorgaans wel een beetje, maar goed, ik spoor dan ook niet geheel. Of geheel niet, zoals El Chaba zou zeggen.

Waarom zing ik nu "Maar je weet niet wat is nhou, wat is nhou, wat is nhou?"
Koppizoektwachtwoord 10 juli 2019 21:12
Ach, onze Prikboy probeert wel vaker interessant te doen.
lodjan 10 juli 2019 21:13
Nee, jij hoorde net niet bij de 7. Je zou dus nummer 8 zijn.
Sjorsoll 10 juli 2019 22:28
Jammer Koppi! Je minste resultaat, maar dat komt vooral door je consistentie in de andere rondes.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen