Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Jumbo Visma ploegleiding

Gepost door punt 
punt 16 juli 2019 08:48
Dit is wat George Bennett zei na afloop van de etappe van gisteren:

"The radios were a bit sketchy and we all got our wires crossed. I ended up going back to get bottles, which was really weird. I don't really know why I was going back but I was under the impression I needed to get them, but the boys didn't even need them. The team car was also confused, they said it was a good moment and we turned the corner and it was full gas with a crosswind and the race blew to pieces, and that was it."

Wat daarvan te denken?
MarcoV 16 juli 2019 09:02
Misschien had George hier wel gelezen dat de ploegleiding beter maar in een bidon kan plassen.

Maar raar verhaal inderdaad. Het lijkt alsof ze bij jumbo elke dag verrast zijn dat Bennett zo goed rijdt. Ze keken ook al verbaasd toen hij aan het einde van de ploegentijdrit kopbeurten deed, en de verbazing is gebleven ...
Eindhovuh 16 juli 2019 09:10
Er zijn vaak vele kanten aan zo'n verhaal. Hij begint zijn verhaal te melden dat er veel verwarring was.

Voorlopig krijgt de ploegleiding wel het voordeel van iedere twijfel lijk mij....
Blueprint 16 juli 2019 09:21
Zelf nadenken en instructies verifiëren is natuurlijk niet verboden, zeker wanneer er onduidelijkheid is.
Heisenberg 16 juli 2019 09:27
Maassen komt bij dit interview niet erg overtuigend over: [www.wielerflits.nl]

Ik vraag me af of alle ploegleiders van hetzelfde niveau zijn als de renners.
Cecchini 16 juli 2019 11:50
Als ik Maassen hoor praten, kijken, moet ik altijd aan een persiflage van die andere Maassen (Theo ) denken. Frans heeft een hoog Henk van de Tillaert gehalte. Ik krijg het maar niet voor elkaar hem serieus te nemen.
Orakel 16 juli 2019 13:42
Ik snap het probleem niet zo.
De doelen vooraf tour waren: etappes met Groenewegen en klassement met Kruijswijk.
De rest is bonus.
Er is al héél veel bonus bij gekomen.
Bennett is geen doel, hij is knecht. Wat maakt het tijdsverlies van een knecht nu uit?
Iedere dag dat Bennett energie verbruikt voor zijn eigen positie, gaat ten koste van Kruijswijk - achter de hand houden is daarom geen argument.
Horsie is back 16 juli 2019 20:59
In de avondetappe wordt straks de AD zelf geplugd. Slikken de Jumbo-Visma's ook de legendarische vitaminepil van de schaatsPROF?
Clavan 16 juli 2019 22:50
Ik vraag mij iedere keer weer af hoe het Plugge gelukt is om als hoofdredacteur van een online nieuws jat site de licentie van de Rabo wielerploeg over te nemen en daar al 9 jaar de scepter zwaait.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16/07/2019 22:51 door Clavan.
Horsie is back 16 juli 2019 23:07
Clavan Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik vraag mij iedere keer weer af hoe het Plugge
> gelukt is om als hoofdredacteur van een online
> nieuws jat site de licentie van de Rabo
> wielerploeg over te nemen en daar al 9 jaar de
> scepter zwaait.

Hij heeft 'n pokerface, dat zelfs Rob Harmeling, liefhebber van lichaamstaal, niet kan duiden. Dumoulin, Kittel kwamen langs, alleen mr. Ketonic was onzichtbaar.
Harmeling gooide een balletje op over het gewicht van Steven Kruijswijk (2 kg scherper) en zocht bevestiging bij Plugge. Kostelijk.
Apropos: de computer heeft de mens ook al bij het pokeren verslagen. Ultieme pokerface.
ton duk 16 juli 2019 23:08
door heel veel slachtoffers te maken ………...met uiteindelijk deze week als resultaat
gr
valse trage 17 juli 2019 13:13
Ik snap wat je bedoelt, maar Maassen is de meest relaxte dude aller tijden, geen gefrustreerde mongol zoals het HvdT karakter. Zou hem graag als ploegleider hebben.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen