Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Toekomst Jumbo Visma

Gepost door Heisenberg 
Heisenberg 16 juli 2019 09:16
Leuk, nog een topic over Jumbo. Maar er is ook genoeg te melden:




1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16/07/2019 09:34 door Heisenberg.
Blueprint 16 juli 2019 09:33
Mogen de Dumoulin-geruchten daarmee de prullenbak in of wordt Jumbo het nieuwe Ineos?
Lion 16 juli 2019 09:34
Heisenberg 16 juli 2019 11:14
Na het vertrek van Olivier heeft Jumbo 26 renners onder contract. 19 hebben een doorlopend contract en daar komen Foss en waarschijnlijk Harper dus bij.

De volgende renners hebben nog geen nieuw contract voor volgende jaar: Van Poppel, Powless, De Tier, Wynants, Leezer, Lindeman en Martens. Als de ambitie daadwerkelijk is om het niveau van Ineos (en DQS en Astana) te benaderen, denk ik dat er voor al deze renners weinig hoop is op een nieuw contract. Van Poppel en Powless kan je er goed bij hebben, maar ik denk dat zij zelf wel naar een ploeg willen waar ze hoger in de pikorde staan.
Blueprint 16 juli 2019 11:31
Ik denk dat ze Van Poppel er prima bij kunnen hebben als sprinter voor de Giro, alsmede koersen als Hamburg, Frankfurt en Sanremo. Wynants, Leezer en Martens zijn gewaardeerde knechten en brengen de nodige ervaring mee. Voor De Tier, Lindeman en Powless zou het wel eens einde verhaal kunnen zijn bij Jumbo, heb niet de indruk dat die echt veel bijdragen en aan de verwachtingen voldoen.
MarkV 16 juli 2019 11:35
Wat heb je aan Van Poppel als sprinter in die koersen, zodat hij er 7e of 11e kan worden?

De afweging moet eerder zijn of de knecht van Poppel van waarde kan zijn voor bijvoorbeeld van Aert in zijn koersen.



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16/07/2019 11:38 door MarkV.
Sub Culture 16 juli 2019 11:42
Van Poppel had dit voorjaar een patent op af en toe een sterk staaltje laten zien voor de eigenlijke finale om dan gewoon weg te deemsteren.

Lijkt me prima alternatief voor een Timothy Dupont bij Wanty.
ton duk 16 juli 2019 11:55
met 2 goede uitslagen (5e en 7e) in G-W en Dwars door...
Of TJV.NL het project Klassieke vPoppel doorzet (hij wordt deze maand pas/al 26) is een goede vraag...
gr
Wanny 16 juli 2019 12:41
Van Poppel kampt toch met onbekende fysieke problemen?
Blueprint 16 juli 2019 13:01
Daar heb je een goed punt, al zou het nog steeds niet verkeerd zijn om een sprinter te hebben voor bijvoorbeeld Tour Down Under, Frankfurt, Giro, Polen en Vuelta.
Slimmerd 16 juli 2019 13:51
Je bedoelt Kittel
Blueprint 16 juli 2019 14:55
Die heeft een trein nodig en is waardeloos als knecht, dat lijkt me dan weer wat teveel van het goede.
Ron de Renner 17 juli 2019 13:13
Daar lijkt wel een verklaring voor te zijn: [Artikel]

Als ze er nu eens achter komen wat er precies aan de hand is, denk ik dat er echt nog veel meer in van Poppel zit.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen