Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

98th Giro d'Italia (2.UWT) etappe 11 Forlì › Imola (153k)

Gepost door Cecchini 
Cecchini 19 mei 2015 21:33







1 Nicola Boem Bardiani - CSF 4:26:16
2 Matteo Busato Southeast z.t.
3 Alessandro Malaguti Nippo-Vini Fantini +2
4 Alan Marangoni Cannondale +4
5 Giacomo Nizzolo Trek Factory Racing +18
6 Sacha Modolo Lampre Merida +18
7 André Greipel Lotto Soudal +18
8 Luka Mezgec Team Giant-Alpecin +18
9 Nicola Ruffoni Bardiani - CSF +18
10 Davide Appollonio Androni-Sidermec +18


Algemeen Klassement

1 Alberto Contador Tinkoff - Saxo 42:58:09
2 Fabio Aru Astana +3
3 Mikel Landa Astana +46
4 Dario Cataldo Astana +1:16
5 Roman Kreuziger Tinkoff - Saxo +1:46
6 Rigoberto Urán Etixx - Quick Step +2:10
7 Giovanni Visconti Movistar Team +2:12
8 Damiano Caruso BMC Racing +2:20
9 Andrey Amador Movistar Team +2:24
10 Leopold König Team Sky +2:30
Cecchini 19 mei 2015 21:39
In de soap hoe krijgen we Aru (al dan niet gedopeerd) in het Roze hebben de Italianen vandaag Porte in het pak genaaid, nadat ze eerder al een fotograaf langs de kant van de weg hadden geposteerd om dat frêle Spanjaardje omver te kegelen.

De Italianen zo leert de geschiedenis staan voor niets. Want diep in mijn herinneringen zit nog de Giro zege van Francesco Moser . Ik hoefde niet lang te zoeken of ik vond in "Het is Koers" het volgende verhaal.

"Het wilde maar niet lukken met een eindzege van Moser in de Giro. In 1983 stapte hij na twee weken volledig gedesillusioneerd van zijn fiets. En dat terwijl de koersleiding er al jarenlang alles aan deed om Moser te helpen: het parcours werd speciaal voor hem uitgestippeld en omdat Moser geen fantastische klimmer was, waren er minder hoge bergtoppen dan anders.

Moser werd uiteindelijk uit het dal getrokken door een voedselfabrikant die met hem een werelduurrecordpoging wilde aangaan. Voor het eerst raakte de wetenschap betrokken bij het wielrennen: er werd gesleuteld aan voeding, training, medische begeleiding (zeg maar bloeddoping) en techniek. Eind januari 1984 verpulverde Moser het record van Eddy Merckx en in het voorjaar won hij Milaan-San Remo..




Ook in de Giro zat het Moser mee. De Stelviopas werd uit het parcours gehaald omdat hij was ondergesneeuwd. En boze tongen beweren dat de helikopter in de afsluitende tijdrit naar Verona zorgde voor wind mee, waardoor Moser een voorsprong van ruim een minuut kon pakken op rozetruidrager Laurent Fignon. Eindelijk won hij zijn Giro".


Ook ben ik niet vergeten, dat ze ook een Giro hebben gemaakt met zoveel vlakke etappes, dat Saronni alleen al door bonificaties een paar minuten "cadeau" kreeg. Het slachtoffer was echter een andere Italiaan Roberto Visentini, zodat de Italianen dit vergeven is.

Snorfietser 19 mei 2015 21:48
Dit is wel een echte Weening etappe. Hup Pieter!
Olano 19 mei 2015 22:09
Ik vind het ook wel wat voor Clement!
Snorfietser 19 mei 2015 22:16
Die is er inderdaad ook sterk en sluw genoeg voor.
JW 19 mei 2015 22:20
Tsja, de Italianen hebben op dat vlak geen geweldige naam.
Ik herinner me nog veel discussies over de parkoersen, toegesneden op hun favoriet, of parkoerswijzigingen, uit het verleden.

Maar dat "de Italianen" vandaag Porte in het pak hebben genaaid is te veel eer voor ze. Dat kon Porte zelf heel goed.
Eindhovuh 19 mei 2015 22:24
Zouden de sprinters zich weer misrekenen?
Zelden zoveel ontsnappingen die lukken gezien. Zonde dat de op zich goed rijdende Nederlanders nog niet scoorden.
Hup Clement, Slagter en Weening dus morgen.
JW 19 mei 2015 22:25
Clement rijdt een stabiele Giro, en lijkt zijn krachten te sparen. Voor die lange tijdrit ? Ik denk toch wel dat hij ook èèn of meer keren meegaat in de vluchtgroep van de dag. En dan wordt het inderdaad tijd. Dit lijkt een aardig parkoers voor hem.
Het zal alleen niet meevallen om in de vluchtgroep te komen want de belangstelling daarvoor zal enorm zijn.

Opnieuw een parkoers waar van alles kan gebeuren.
Voor wie niet rechtstreeks kan kijken toch maar het advies de etappe voor de zekerheid op te nemen.
Cecchini 19 mei 2015 22:26
Op jouw advies inmiddels standaard ingesteld JW. Het werkt.
JW 19 mei 2015 22:31
smileys with beer



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19/05/2015 22:31 door JW.
shake 19 mei 2015 22:38
Dat 3e ongeklassificeerde heuveltje (2,7 km à circa 10%) direct gevolgd door nog een klim lijkt me een prefect moment voor Astana om alles weer eens te laten voelen wie er de baas is.
Ben 19 mei 2015 23:37
Contador en Aru zouden helden zijn als ze morgen van voorwiel ruilen.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19/05/2015 23:38 door Ben.
Jasper 19 mei 2015 23:54
4 keer wordt Tre Monti beklommen, terwijl de heuvel slechts 1 keer als klim geclassificeerd is. Iemand enig idee wat hiervan de logica is?
Cecchini 20 mei 2015 00:19
Arsimo 20 mei 2015 00:28
Creatief! Ook al vind ik de jurybeslissing an sich terecht (straf had stuk minder zwaar gemogen, dat wel)

Maar als Contadot en Aru dat doen dan hebben we Landa in het roze. Zitten we daar op te wachten?
Carlos Danger 20 mei 2015 00:45
Landa geeft dan zijn gehele fiets aan Kruiswijk, die net even zonder zit, die hem op zijn beurt weer laat aan VDB, zodat Jurgen ook eens het roze kan voelen.
El Mik 20 mei 2015 00:50
Goed plan, maar dan mag Porte ook even vrijwillig op zijn schouder vallen..
Tinuz 20 mei 2015 02:23
Nederlanders weer op de aanval, lijkt me. Slagter, Weening, Kruijswijk.... Clement. Hup, hup, hup.... hup.
Blueprint 20 mei 2015 09:19
Alsof Sky en Orica zoiets zouden doen... rijden vaak het hardst door bij tegenslag van concurrenten.
Slimmerd 20 mei 2015 10:30
Nog even naar aanleiding van de etappe van gisteren:

Sporza: huilie-huilie Lotto Soudal

Een heerlijk stukje zelfbevlekking: Greipel is te goed dat de andere ons niet willen helpen. Volgens mij zag ik toch echt Trek en Giant ook renners inzetten in de achtervolging. Misschien zouden ze bij die Belgische Lotto ook kunnen inzien dat Armee en Vervaecke duidelijk niet de jongens zijn voor een gedegen achtervolging.
Walnoot 20 mei 2015 10:51
Als Trek, Giant en Jumbo in de laatste 20km een extra mannetje bij hadden gezet, hadden ze de aanvallers gewoon teruggehaald, zo is het ook. Denk dat het willen uitroken van Bak en Hansen wel degelijk een rol heeft gespeeld in de beslissing dat niet te doen.

Kan me niet voorstellen dat vooral de lui van Trek vrolijk aan het diner hebben gezeten. Ze rijden een geen bijzondere Giro tot nu toe, en gisteren gewoon een redelijke kans op succes weggegooid. Nizzolo en Felline zijn duidelijk hun enige speerpunten, dus ze moeten gewoon rijden met die hap. Als ze aan het eind met lege handen blijven staan, zullen ze nog wel terugdenken aan gisteren.
Sub Culture 20 mei 2015 11:07
Terecht van de Lotto's (de echte).
Doe je duit in het zakje in zo'n achtervolging, maar blijf niet laf niksen om dan op het allerlaatste vooraan te verschijnen.

Daar maak je geen vrienden mee en in het geval van de Jumbo's is alle vriendschap welkom.
Slimmerd 20 mei 2015 11:12
Volgens mij is de gele brigade nooit vooraan verschenen, inderdaad nooit om te achtervolgen, maar ook niet in de laatste paar km om Hofland vooraan af te zetten (die was ook nergens te bekennen in de sprint).

Het is makkelijk wijzen als Lotto Soudal zijnde, maar in de Tour wil ook nooit iemand Giant helpen (afgelopen twee jaar) of Quicktep (met de onverslaanbare Cavendish toen). Het hoort een beetje bij de status van de sterkste sprinter en als je die dan knechten meegeeft die het niet kunnen oplossen, dan moet je geen Calimero-gedrag gaan vertonen.
Walnoot 20 mei 2015 11:18
Leg eens uit, waar ligt het Calimero-gehalte van de uitspraak dat je de beste sprinter hebt? Ik vind dat de naam van Calimero, onder aanvoering van onze minderwaardigheids-sub, een beetje door het slijk gehaald wordt de laatste tijd.
Slimmerd 20 mei 2015 11:23
Ik vind dat als jij de sterkste/beste sprinter van het veld tot je beschikking hebt, en die hebben ze met Greipel in mijn ogen, je niet moet gaan verlangen dat andere je gaan helpen (je moet je niet gaan opstellen als één van de vee sprintersploegen, je klein houden). In mijn ogen moet je dan laten zien dat je ook de sterkste bent, zelf die ontsnapping terughalen en het dan glorieus door Greipel laten afmaken.

Bovendien als je de doorkomsten van de tussensprints terughaalt: de 1e was op 41km van de streep, het peloton wordt daar aangevoerd door Stamsnijder (Giant), Vervaecke (Lotto Soudal) en Beppu (Trek) en bij de 2e op 22 km van de streep zijn het Armee (Lotto Soudal), Vandewalle (Trek) en Broeckx (Lotto Soudal); overduidelijk dat de andere ploegen hier gewoon aan het helpen waren.
Walnoot 20 mei 2015 11:33
Heb alleen de laatste 15 km gezien, nauwelijks iemand anders dan de Lotto's op kop geweest. Over daarvoor kan ik het niet zeggen, maar het was tot op 30km duidelijk onder controle, maar ook niet meer dan dat. Bij het terugrijden (het echte werk) heeft niemand geholpen.

Maar goed, de redenering om Lotto zich dood te laten beuken zodat je meer kans hebt in de sprint is natuurlijk niet verkeerd, alleen gisteren hebben de andere sprinters zich duidelijk overbluft en daarmee de eigen glazen ingegooid. Zij weten ook best dat Lotto maar vijf mannetjes heeft om te rijden (inclusief Bak en Hansen, waarvan je weet dat ze tot 10km niets gaan doen), en dat het geen kanjers zijn. Verder is wat je nu ziet gewoon een verbaal oorlogje om de verhoudingen voor de volgende sprint weer even op scherp te zetten.
Goozzer 20 mei 2015 11:47
Dat gaat natuurlijk niet werken. Het beste dat Contador en Aru kunnen doen is zorgen dat die twee minuten aan het eind van het verhaal niet relevant zijn...
Slimmerd 20 mei 2015 11:47
Ik ben het wel met je eens dat andere ploegen (en dan met name Trek, Giant en Lampre, die geheel afzijdig bleven gisteren) een dikke kans hebben laten liggen en te lang vertrouwden op goed werk van Lotto Soudal. Ik vind alleen de reactie uit het Belgische kamp erg overtrokken en flauw, net als gisteren in het commentaar gisteren ook door De Cauwer.
sijbriskie 20 mei 2015 12:05
Is het niet een ijzeren en ook volstrekt logische wielerwet dat degene met de meeste winstkansen de meeste verantwoordelijkheid krijgt toegeschoven? Als Lotto die achtervolging niet alleen wilde of kon dragen, hadden ze op een gegeven moment zélf de benen stil moeten houden ('Wij niet winnen? Dan jullie ook niet!') en de concurrentie daarmee minimaal tot nadenken gestemd over de juistheid van de gevolgde tactiek. Nu vonden de andere sprintersteams het allemaal best en bleef de situatie zoals ie was.



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/05/2015 12:07 door sijbriskie.
Kuiperinho 20 mei 2015 12:58
Roche vs Visentini zit nog veel dieper in mijn herinnering. Roche met Eddy Schepens tegen de rest vd ploeg, de giro directie en alle Italianen die langs de kant stonden. Roche werd bespuugd, uitgescholden en weet ik veel wat nog meer, maar hij won wel.
El Chaba 20 mei 2015 13:02
Het klimmetje op het laatste circuit, de Tre Monti is een categorie 4 klim, 4,4 km lang, 4,1% gem. en een max. van 10%.
Quarantanove 20 mei 2015 13:06
Dus vergelijkbaar met de Rosier
Slimmerd 20 mei 2015 13:15
De ontsnapping van de dag zal vast moeten wachten tot na de 1e tussensprint
Walnoot 20 mei 2015 13:27
Niet bepaald dus.
Jasper 20 mei 2015 13:39
Op dit moment 4 koplopers, Kruijswijk, Zakarin, Intxausti en Rosa die vlak voor het peloton rijden.
Kruijswijk voor de bergtrui en de etappe?
Quarantanove 20 mei 2015 13:42
Dat zal dan eerder aan Zakarin zijn.
Eindhovuh 20 mei 2015 13:45
Die gaan niet wegblijven met zijn 4-en denk ik. Rosa is wel interessant trouwens.
Cecchini 20 mei 2015 13:50
Wordt jij niet een keer ontzettend moe van jouw cynische bloedzuigerige gezeik ?
D. Marrage 20 mei 2015 13:53
Quote
Cecchini
Word jij niet een keer ontzettend moe van jouw cynische bloedzuigerige gezeik ?
+1
Quarantanove 20 mei 2015 14:06
De cijfers van de Rosier (vanuit Ruy) komen aardig in de buurt maar vallen wel iets hoger uit: lengte 3.9 km , gem. 6.1% , max. 11.9%
Quarantanove 20 mei 2015 14:08
Jasper 20 mei 2015 14:22
Ondertussen een kopgroep van 10 man, met meer dan 2 minuten voorsprong. De namen:

Hesjedal, Kruijswijk, Betancur, Intxausti, Zakarin, Rosa, Montaguti, Pellizotti, Rutkiewicz en Fernandez.
Inigo 20 mei 2015 14:22
Veel dezelfde namen in de ontsnappingen laatste tijd..
ton duk 20 mei 2015 14:31
Tis (voor mij) duidelijk dat Paterski (gelukkig) over zijn hoogvorm heen is.....
gr
JW 20 mei 2015 15:12
Doet me vaak denken aan de bard uit Asterix.
Zèlf vond hij dat hij prachtig kon zingen... winking smiley
JW 20 mei 2015 15:13
Gilbert denkt weer es dat hij kan winnenIk denk niet dat de ontsnapping doorgaat sad smiley

Peloton in twee stukken !
ton duk 20 mei 2015 15:23
Voorsprong kopgroep is nu...???
gr
Lauwerszz 20 mei 2015 15:31
Voorsprong 2.20 BMC nog steeds op kop van het peloton. Samen met Sky.
Casa Lua 20 mei 2015 15:33
Tip voor onze Belgische vrienden --> Agree, to disagree --> en ga verslag doen van de wedstrijd! Een uur lang discussie over Porte is lang genoeg winking smiley
Rudy t. 20 mei 2015 15:33
Porte wordt anders in het tweede deel gemeld... Lijkt me sterk dat sky dan gaan rijden. Of heeft orica gewacht?
Lauwerszz 20 mei 2015 15:37
55km nog te gaan. Voorsprong 1.43. BMC samen met Sky voorop in het peloton. Volgens mij nog twee mannen van Team Lotto Jumbo in het peloton
JW 20 mei 2015 15:40
Mooie kopgroep.
Maar met die combine SKY - BMC lijken ze kansloos vooraan.
OGE verstopt zich vandaag.
Lucho Herrera 20 mei 2015 15:57
Lauwerszz 20 mei 2015 16:03
7 renners vooraan: Betancur, Pellizotti, Hesjedal, Rosa, Zakarin, Inxtausti en Kruijswijk
Het eerste peloton volgt op 1'41", Montaguti en Rutkiewicz hangen er ergens tussen.

Verschil is even 40 seconden geweest maar het peloton lijkt het weer wat rustiger aan te doen.
Nog 36km te gaan.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/05/2015 16:05 door Lauwerszz.
Lauwerszz 20 mei 2015 16:14
28km nog. 7 leiders nog steeds vooruit.

BMC lijkt zich te hebben opgerookt en stuurt Kung vooruit, die volgt op 1.08

Peloton onder leiding van Orica volgt op 1.35
Lauwerszz 20 mei 2015 16:34
Op 15km van de streep Zakarin alleen vooruit.
De 6 waaronder Kruijswijk volgen al op 40 seconden
Peloton onder leiding van Orica volgt op 1.21

Uran is gevallen en moet achtervolgen, 30 seconden achterstand



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/05/2015 16:35 door Lauwerszz.
PVW 20 mei 2015 16:35
Edit: ik zie het al.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/05/2015 16:40 door PVW.
Walnoot 20 mei 2015 16:37
verkeerde plek



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/05/2015 16:37 door Walnoot.
Walnoot 20 mei 2015 16:38
En de Orica's rijden door terwijl Uran valt - sympathetic guys, aren't they?
Inigo 20 mei 2015 16:38
Ben ik de enige die overigens geen belgische stream meer kan krijgen via procyclinglive?
Walnoot 20 mei 2015 16:40
Zie Lauwerszz hierboven.
Lauwerszz 20 mei 2015 16:40
Op 10km Zakarin nog altijd alleen vooruit
Groep achtervolgers op 56 seconden
Peleton waar Uran weer is aangesloten op 1.26 van de leider



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/05/2015 16:41 door Lauwerszz.
zumsteg 20 mei 2015 16:44
Mij lukt het ook niet. Hij is 'geo-restricted'.
Adrie2 20 mei 2015 16:45
Tsja...en waar kijken we nu naar....Zakarin? Kruijswijk probeer voor de zekerheid maar weer tweede te worden. Niet normaal.
Lauwerszz 20 mei 2015 16:47
Peloton laat begaan. Zakarin lijkt de rit te gaan winnen. Op 7km nog altijd meer dan 1 minuut voorsprong op de achtervolgers. Peloton volgt op 1.35 waar Contador net een bommetje lost op de klim
Walnoot 20 mei 2015 16:48
Dit is even andere koek dan Tiralongo, die had nooit meer dan 40 seconden op het groepje achter hem. En dit achter Zakarin zijn geen koekebakkers.
Arsimo 20 mei 2015 16:52
Mooi fietsen doet-ie Zakarin niet, maar hard wel.
Lauwerszz 20 mei 2015 16:53
Laatste km. Zakarin heeft de buit binnen. Peloton met alle favorieten nog altijd op meer dan 1 minuut
Lauwerszz 20 mei 2015 16:55
1. Zakarin
2. Betancur op 53 seconden
3. Pellizotti
4. Intxausti
5. Rosa
6. Kruijswijk
7. Hesjedal
8. Paterski op 58 seconden
9. Gilbert
10 Lobato en de rest van het peloton op 1.02



3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/05/2015 17:04 door Lauwerszz.
Cyclad 20 mei 2015 17:08
Ik moet zeggen, je hebt er abslouut kijk op! thumbs up
Cyclad 20 mei 2015 17:11
Knappe zege van Zakarin. Eén versnelling was genoeg. Toppertje!

Leuk ook, al die ususal suspects alweer in de ontsnapping.
Kruijswijk, Betancur, Intxausti, Hesjedal (nu wel actief) en Pellizotti.
Mijn bewondering voor Steven Kruijswijk begint overigens zo ongeveer per etappe toe te nemen, knappe Giro tot nu toe.
De wijze waarop hij zich heeft herpakt na die ene desastreuze rit is formidabel.
sijbriskie 20 mei 2015 17:11
Inderdaad een lelijke stoempersstijl, met die benen zo naar buiten harkend...maar wel sterk ja. Maar zal toch niet snel fan worden van iemand met zo'n stijl.
Carlos Danger 20 mei 2015 17:15
Lauwerszz 20 mei 2015 17:18
Inderdaad knap herstel van Kruijswijk al denk ik dat ie beter voor de dag kan komen in een ontsnapping in het hoog gebergte. Deze korte klimmetjes zijn iets te explosief voor hem denk ik.
Arsimo 20 mei 2015 17:31
Heb het (nog) niet gechecked maar hebben ze in deze Giro zo'n aantal-kms-in-ontsnappingen-klassement en zo ja, staat Kruiswijk daar dan langzamerhand bovenaan in?
Goozzer 20 mei 2015 18:09
De Cauwer viel het ook al op: heeft veel weg van Froome. Een slecht weer-Froome...
Walnoot 20 mei 2015 18:16
Niet bepaald dus.
Quarantanove 20 mei 2015 19:29
Gaan we beledigende taal gebruiken op een reactie waarbij ik gewoon gelijk blijk te hebben.
MarcoV 20 mei 2015 19:34
hoppa, Sporza heeft weer een bijzondere kop in het journaal: 'niet onbesproken Rus wint in Giro'. Hoe lang moet hij dat nog horen? Tot z'n pensioen? eye rolling smiley
Carlos Danger 20 mei 2015 19:44
Tot de volgende onvermijdelijke positieve dopingtest.
Nelis! 20 mei 2015 19:44
Dat heeft hij toch zelf veroorzaakt? Of moet ik medelijden met hem hebben? Dat heb ik eerder met zijn collega's die het eerlijke(r) proberen.
Slimmerd 20 mei 2015 19:48
Dat klassement hebben ze zeker, gisteren nam Boem de leiding hierin over van Bandiera in ieder geval. Kruijswijk zal inderdaad neit ver weg zijn.

Hier het klassement



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/05/2015 19:49 door Slimmerd.
JW 20 mei 2015 19:58
Kruijswijk laat opnieuw zien dat zijn vorm goed is, zoals hij voor de Giro al beweerde.
Opnieuw een erg sterke kopgroep, en daarvan kan er helaas maar 'één winnen.
Normaal gesproken zou hij met drie geslaagde ontsnappingen stevig in het klassement gestegen moeten zijn.
Maar in dat opzicht schiet hij er steeds weinig mee op, net als Hesjedal.

In elk geval heeft hij zich in deze Giro goed laten zien.
Brieske 20 mei 2015 20:53
Juist!
Accepteer dat valsspelers voor altijd die naam zullen houden, hebben ze het zelf na gemaakt.
Ook compleet begrijpelijk dat valsspelers voor altijd (door een grote groep) terecht gewezen worden, en dat openlijk naar buiten brengen.

Het ontneemt mij mijn kijkplezier, de laatste WT koersen gewonnen door zondaars (die hun leven lang profijt hebben van hun vroegere doping gebruik).
Ik ben niet echt aan het genieten de laatste tijd, zeker niet nu ik een ontzettend Gewiss/US Postel gevoel heb bij de huidige perikelen in het peloton.

Wielrennen is rot, zal het altijd blijven, aan mij om daar mee om te leren gaan.
Prachtige kutsport!

Groet
Pyama 20 mei 2015 20:54
Nog al logisch dat er over hem besproken wordt. Hij is de winnaar van de dag. Of bedoelen ze iets anders? winking smiley
Walnoot 20 mei 2015 21:45
Nog een tijdje elke keer, daarna alleen nog van journalisten uit NL, USA, UK. En na over vijf jaar zelfs van die niet meer. Moet hij alleen wel eerst even wat langer laten zien dat dit zijn daadwerkelijke niveau is zonder dope.
zumsteg 20 mei 2015 22:13
Volgens mij telt niet elke kilometer voor het peloton hiervoor mee. Ik dacht gisteren gehoord te hebben op Eurosport dat de groep kleiner dan 10 man moet zijn en je minimaal 10 km lang een voorsprong op het peloton hebben gehad.
malheur 20 mei 2015 22:24
malheur 20 mei 2015 22:26
Niet juist. Dan kun je bij 50% vd overwinningen die duffe disclaimer we neerzetten.
zumsteg 20 mei 2015 22:34
Hohoho! Zij heeft gelijk hè?
merijntje mortirolo 21 mei 2015 12:07
Ach, al dat gezeik over die Zakarin. Die Russen en Kazakken lopen 'gewoon' voor in de sportieve begeleiding van de renners in hun ploegen.

Je ziet toch aan zijn prachtige, vloeiende stijl dat het een natuurlijk geboren-op-de-fiets-zit-talent in de categorie VDB, Bartoli en Peter Schep (qua stijl de nummer één) is? Man, wat zit die Zakarin ultiem sereen op zijn fiets! Kost hem geen enkele moeite. Alsof het vanzelf gaat. Je kunt zo een fles wijn op zijn schouders zetten. Zonder dattie eraf valt!

Of zou je zeggen: "Zijn stijl lijkt op die van Bobrik, dus..."

Hee, nu ik erover nadenk.

(Bijdewee: ik reageer op niemand specifiek hoor, ik praat enkel in mijzelf).

Vooralsnog blijft Cataldo voor mij de winnaar als het gaat om de gedachte "Hee, opvallend."
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen