Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Davide Formolo voor twee jaar naar Emirates

Gepost door Blueprint 
Blueprint 12 augustus 2019 13:50
De Italiaans kampioen gaat zich vooral op eendagskoersen richten.

Quote
Joxean Matxin
He will have the full support of the team for his objectives in the Ardennes Classics and beyond

Dan Martin mag dus vrijwel zeker weg, benieuwd wat Costa en Henao gaan doen.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/08/2019 14:28 door Blueprint.
Eindhovuh 12 augustus 2019 14:08
Lijkt dit jaar toch weer een stap gezet te hebben. Zijn goede jaren komen er wellicht nu aan.
Goede aankoop!
Luijt 12 augustus 2019 14:27
Martin en Costa. Die kunnen beter stoppen. Het schiet niet meer op.
Blueprint 12 augustus 2019 17:56
Die presteren soms nog wat. Henao daarentegen...
MarkV 12 augustus 2019 18:23
Dan Martin rijdt een prima seizoen, maar hij werd ziek voor de Waalse klassiekers en was niet goed in de Tour. Te vroeg om hem af te schrijven.
Slimmerd 12 augustus 2019 18:24
Niet goed in de Tour en ziek bij zijn klassiekers, dan kan je toch niet spreken van een goed seizoen?

Of is het seizoen van Froome in jouw ogen ook best sterk?
MarkV 12 augustus 2019 18:28
Martin werd 2e in Baskenland en verspeelde in de slotrit in Catalunya een top 5 klassering. Laat ik het zo zeggen, zijn niveau was gewoon prima. Ziekte op een cruciaal moment is overmacht en de reden voor zijn slechte Tour weet ik niet, maar één slechte Tour (vorig jaar nog top 10) is geen reden om te stoppen.

Froome heeft niets gepresteerd dit jaar, ook voor zijn val niet, maar ik ga niet zeggen dat hij beter kan stoppen.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/08/2019 18:29 door MarkV.
Slimmerd 12 augustus 2019 18:39
D. Martin hoeft van mij ook niet te stoppen, maar ik vind hem dit jaar geen prima seizoen hebben
MarkV 12 augustus 2019 18:43
Hij heeft in elke ronde die hij heeft gereden top 10 gereden, behalve in de Tour dus en in Catalunya waar hij wel goed genoeg was op top 5 te rijden. Ziek worden kan gebeuren, een slechte Tour rijden kan gebeuren, maar hij is geen slechtere renner dan hij vorig jaar was en er is geen reden om geen vertrouwen in volgend jaar te hebben. Daar reageer ik op.
Curzio 12 augustus 2019 19:00
Eens dat het veel te vroeg is om hem af te schrijven.
Luijt 13 augustus 2019 17:17
Wordt niks meer. Ze zijn net NEC, Hillemuil NECS!
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen