Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Wie doet er nog mee aan de Vuelta ?

Gepost door Cecchini 
Cecchini 12 augustus 2019 22:05
Geraint Thomas heeft vandaag de Vuelta van zijn programma gehaald.

Potentiele Vuelta "favorieten" die ik nog wel op de voorlopige startlijst van Procycling zie staan (waarbij ik het begrip favoriet erg ruim interpreteer) zijn :

Valverde
Quintana
Carapaz
Roglic
Kruijswijk
Bennett
Lopez Moreno
broertjes Izagirre
Majka
Formolo
Simon Yates
Chaves
De La Cruz
Uran
Martinez
van Garderen
Kelderman (ik probeer het maar weer eens)
Pogacar
Aru
Sergio Henao
and last but nog least .. Jetse Bol

Of heb ik nog ergens een Baskisch talent over het hoofd gezien Pyama ?

Als je het mij vraagt gaat het een duel tussen Movistar en Jumbo Vista worden met eenlingen Lopez Moreno, Martinez en Pogacar Ik kan me niet voorstellen dat Simon Yates in zijn derde grote Ronde van dit jaar met de besten mee kan. Er staat ook nog eens een lange tijdrit op het programma. Maar hij mag me verrassen
Tinuz 12 augustus 2019 22:16
Kelderman. Hopelijk. Weinig over bekend. Communiceert weinig.
lodjan 12 augustus 2019 22:20
Simon Yates start niet in de Vuelta. El Chaba zou zeggen: gebruik deze startlijst: [www.cyclingfever.com]
Slimmerd 12 augustus 2019 22:25
S. Yates gaat toch geen drie grote rondes rijden?
Pyama 12 augustus 2019 22:27
Dat ga ik hier niet verklappen, Cecchini. Moet nog een pooltje invullen ;-)

PCS is de laatste tijd idd weer niet actueel. Stonden heel lang rare namen op.
Cecchini 12 augustus 2019 22:36
Naar aanleiding over je opmerking dat Kelderman weinig communiceert vraag ik me ineens off topic af, hoe is de operatie van Sam Oomen aan zijn vernauwde liesslagader eigenlijk verlopen. Je leest of hoort er niets over. Ik hoop niet dat Sunweb in dat proces ook niet de juiste diagnose heeft gesteld.
Slimmerd 12 augustus 2019 22:38
In één van de podcasts van LtD werd gemeld dat de operatie goed verlopen was, maar dat Oomen zelf.de eerste dagen uiteraard wel veel last had.
diravi 12 augustus 2019 22:41
Benieuwd of Großschartner weer een stapje zet.
opoeepo 12 augustus 2019 22:55
Pozzovivo in ieder geval niet. Die is er (op training) maar weer eens bij gaan liggen en
breekt daarbij een pols en een been.
Tinuz 12 augustus 2019 22:55
En Dumoulin twitterde een paar dagen geleden nog over tourdumoulin zie ik. Maar hoor je verder ook niks meer over.
Kelderman is natuurlijk al voor de zoveelste keer hals over kop aan het herstellen geweest van een blessure.
opoeepo 12 augustus 2019 23:05
Pffff......... Kelderman.........hals over kop..
Blueprint 12 augustus 2019 23:10
Martinez is nu ziek, weet niet of die in de Vuelta voor het podium mee kan doen. Denk eerder dat Uran daar kopman is. Pogacar is nog erg jong, zie hem nog niet direct voor het klassement gaan. Dark horses zijn Aru en Chaves, maar voor het podium lijken Roglic, Carapaz en Lopez de topfavorieten.
jor 13 augustus 2019 00:08
Doet Bernal ook mee? Hij scheen de Tour op halve kracht gewonnen te hebben, dus die kan vast nog wel een 2e ronde rijden.
Cecchini 13 augustus 2019 00:32
Verdorie Slimmerd je hebt een dagtaak aan dat wielrennen. Van minuut tot minuut rechtstreekse koersverslagen, en dan ook nog eens alle podcasts van LTD en Lance afstruinen. Ik geef je het te doen.
Bummetje 13 augustus 2019 08:12
Ik hoop dat Pogacar voor het klassement gaat, gewoon om te kijken waar hij nu staat. In rondjes van een week heeft hij zich al bewezen dit jaar, dus waarom zou 3 weken niet kunnen? Mocht het mislukken dan is dat natuurlijk helemaal geen ramp, maar een mooi leermoment.
Sub Culture 13 augustus 2019 08:52
Omdat een rittenkoersje van een week een enorm verschil is bij een grote ronde van 3 weken.
veluweracer 13 augustus 2019 12:34
MarkV 13 augustus 2019 13:01
Op basis waarvan wordt Martinez nu tot Vuelta favoriet gebombardeerd? Een ritzege in Paris-Nice? Verder ziet zijn seizoen er nu niet heel indrukwekkend uit en in grote rondes ook nog niets bewezen.
Cecchini 13 augustus 2019 13:35
Ja eigenlijk heb je wel gelijk. Ik had beter Uran voor hem in de plaats moeten zetten, maar mijn herinneringen doet veronderstellen, dat hij nooit 2 Grote Rondes op nivo kan rijden.
Slimmerd 13 augustus 2019 15:14
Nu was zijn niveau in de Tour niet echt top, dus wie weet lukt dit wel in de Vuelta
Luijt 13 augustus 2019 17:12
Doet Dumoulin dit jaar niet mee?
Blueprint 13 augustus 2019 18:45
Dumoulin doet dit jaar nergens meer aan mee.
MarkV 13 augustus 2019 18:47
Samuel misschien
Bummetje 13 augustus 2019 20:58
Dat ben ik met je eens, maar dat wil toch niet zeggen dat hij het niet kan proberen? Bernal ging afgelopen tour ook voor het eerst in zijn leven voor een klassement over 3 weken.
ton duk 13 augustus 2019 21:14
idem voor het laatst...
gr
Vlaflip76 19 augustus 2019 11:13
Cecchini Schreef:
-------------------------------------------------------
> Als je het mij vraagt gaat het een duel tussen
> Movistar en Jumbo Vista worden met eenlingen Lopez
> Moreno, Martinez en Pogacar

Aan de opstelling van Astana te zien kan je MAL geen eenling noemen:

MAL
Boara
Cataldo
Fraile
Fuglsang
Izagirre 2x
LL Sanchez
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen