Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Kämna van Sunweb naar Bora

Gepost door lodjan 
lodjan 21 augustus 2019 10:28
Verrassende move: [www.wielerflits.nl]

Sunweb trekt veel goede veelbelovende jonge renners aan, investeert in ze en leidt ze op, maar als ze vertrekken wanneer ze gaan leveren dan heb je daar niet veel aan. Een opleidingsvergoeding bestaat niet in het wielrennen.

(edit: Sunweb ipv Sunweg)



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21/08/2019 10:37 door lodjan.
Sub Culture 21 augustus 2019 10:34
Bora is stiekem bezig met een uitstekende ploeg met jonge Duitse renners samen te stellen.
Vraag me zelfs af hoe lang een Sagan daar nog zal blijven.
Siem 21 augustus 2019 10:42
Sagan nog een keer naar The Wolfpack, dat zou een feestje worden.

Sunweb is een bizarre ploeg, alles met kwaliteit en ambitie loopt daar uiteindelijk weg, Roy Curvers als uitzondering die de regel bevestigt. Sprekenbrink slaat door in zijn ambitie om continuiteit te waarborgen en om eerlijk te zijn vind ik het een belediging van de wielerliefhebber. Sprekenbrink runt gewoon een bedrijf, alle passie en emotie snijdt hij eruit. Dit is al jaren gaande (Kittel, Barguil, Degenkolb), maar lijkt nu wel op z'n dieptepunt te geraken.

Hij mag het zelf weten, het is zijn bedrijf immers. Maar ik ben blij dat het journaille inmiddels ook inziet dat dit met topsport niets te maken heeft.
Pyama 21 augustus 2019 10:49
Zat er wel aan te komen toch in die laatste interviews met Kamna.
De eerste kritiek op Sunweb las je hier, toen het nog bon ton was om de ploeg met hand en tand te verdedigen.
Clavan 21 augustus 2019 10:56
Sunweb is toch al een duitse ploegdrinking smiley
Slimmerd 21 augustus 2019 11:43
Geef eens waar dan...
Tjappie2 21 augustus 2019 14:07
Ik geloof dat ik me wel eens minder positief over Sunweb heb uitgelaten grinning smiley
opoeepo 21 augustus 2019 17:18
Davide Ballerini verhuist van Astana naar DeCeuninck QS.
Curzio 21 augustus 2019 17:39
Het is wel heel jammer voor Sunweb. Een ploeg met veelbelovende jonge honden volgend jaar die voor eigen kans kunnen gaan had best mooi kunnen zijn. Bora heeft al aardig wat renners die een beetje in dezelfde vijver vissen zou ik zeggen.
Sub Culture 21 augustus 2019 18:55
Ze hebben bij Sunweb nog wel veelbelovende 'honden' genoeg hoor.
Fcdh 21 augustus 2019 19:25
Heb hier wel een beetje stank voor dank gevoel bij.
Sunweb heeft die jongen alle ruimte gegeven toen hij in een mentale dip / depressie zat en net nu dat allemaal achter de rug is en hij op het punt staat om door te breken neemt die snel de kuie latten. Gelukkig hebben ze op Evenepoel na het grootste talent in hun gelederen waar ze vol op zullen gaan inzetten.
ton duk 21 augustus 2019 19:44
Pyama Schreef:
-------------------------------------------------------

> De eerste kritiek op Sunweb las je hier, toen het
> nog bon ton was om de ploeg met hand en tand te
> verdedigen.

Die andere Ton deed dat al in begin Maart : Sunweb-puzzle
gr
El Chaba 21 augustus 2019 20:03
Precies, zie o.a. Hindley en Hamilton in Polen..
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen