Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

52nd Tour du Limousin - Stage 2 » Base départementale de Rouffiac › Trélissac (182.9km)

Gepost door Sub Culture 
Sub Culture 22 augustus 2019 08:07
Vandaag de 2de rit met een licht hellende aankomst.
En laat ons eerlijk zijn, who the fuck cares?



AK:
1 CALMEJANE Lilian Team Total Direct Energie 4:33:42
2 ARISTI Mikel Euskadi Basque Country - Murias 0:13
3 COSNEFROY Benoît AG2R La Mondiale 0:14
4 SBARAGLI Kristian Israel Cycling Academy 0:19
5 ROTA Lorenzo Bardiani - CSF ,,
6 PACHER Quentin Vital Concept - B&B Hotels ,,
7 VINHAS Rui W52 / FC Porto ,,
8 REICHENBACH Sébastien Groupama - FDJ ,,
9 TERPSTRA Niki Team Total Direct Energie ,,
10 MARTIN Guillaume Wanty - Gobert Cycling Team ,,
Clavan 22 augustus 2019 08:18
De zon schijnt buiten, de borstjes hangen los in de tas, de broekjes worden korter en korter. Nee, ik ga niet binnen zitten om een Frans koersje te volgen.
merijntje mortirolo 22 augustus 2019 09:01
-
Tel daar nog eens bij op dat er in jouw regio legio lekkere wijven wonen en ik geef je groot gelijk. Maandag ben ikkur weer, hoop ik. Afgelopen maandag was ik in Wageningen, Ede, Veenendaal: werkelijk waar geen enkel lekker wijf gezien. Wel ander natuurschoon als water, bomen en licht glooiende (geen venus)heuveltjes, herten en zelfs een eekhoorn. Eigenlijk twee, ook nog een platgereden exemplaar, doch echt natuurschoon wastie niet meer. Maar dit uiteraard geheel terzijde.

HUP Franse kutkoers!
Clavan 22 augustus 2019 09:29
Het stikt hier van de lekkere wijven. Het is bijna een plaag. Alhoewel je hier in de regio ook dorpen hebt waar vrouwen wiens vader ook de broer of oom kunnen zijn. Het is net de Belgische kuststreek.
Zwaai je maandag even. Ik ben er niet.
Kusjes
lodjan 22 augustus 2019 13:46
Giovanni CARBONI (Bardiani-CSF) , Tom DERNIES(Natura4Ever-Roubaix Lille Métropole) et Morne VAN NIEKERK (St-Michel-Auber 93) précèdent le peloton de 5'30''.
Sub Culture 22 augustus 2019 17:28
Mikel Aristi heeft gewonnen en dat zijn de enige woorden die ik er vuil aan wens te maken.
merijntje mortirolo 22 augustus 2019 17:32
-
Maar morgen/straks wel weer een openingstopic toch?
gr
Sub Culture 22 augustus 2019 17:51
Vermoedelijk wel.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen