Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Kruijswijk over Dumoulin

Gepost door Eddy Veen 
Eddy Veen 22 augustus 2019 21:09
De chemie moet nog ontstaan: [nos.nl]
Kuiperberg 22 augustus 2019 21:29
Voor mij niet vreemd. Kruijswijk is volgens mij helemaal niet zo gelukkig met de komst van Dumoulin. Hun karakters zijn totaal verschillend, moet nog zien of er een klik ontstaat.
MarkV 22 augustus 2019 21:41
Die gaat volgend jaar een alternatief programma rijden gok ik zo. Vraag me ook af wat Roglic hier van vindt, is daar al een interview mee ergens?
Ridder Kale Knikker 22 augustus 2019 22:02
Eerlijke reactie van Steven, gelukkig geen sociaal wenselijk gelul. Goed voor de ploeg, voor zichzelf betekend het meer concurrentie.
Koppizoektwachtwoord 22 augustus 2019 22:04
Ach, het zal in een grote ronde vanzelf duidelijk worden. Starten met twee kopmannen die zich tot dan toe het best hebben getoond, maar wel taferelen als met Wiggins/Froome en Froome/Thomas zien te vermijden. May the best man win.
Tinuz 22 augustus 2019 22:15
Kruijswijk weer fijn voor de Giro laten gaan. In de Tour heeft hij het maximale nu bereikt. Daarbij wint hij nooit wat, dus staat hij logischerwijs achter Rog en Dumo in de rangorde.
Lucho Herrera 22 augustus 2019 23:39
Andere Peter 23 augustus 2019 03:16
Hij staat niet te juichen maar hij is ook geen moment negatief. Beschaafd en eerlijk, maar kat uit de boom kijkend\.

De gedeelde kopmanschappen zijn voor Sky nooit een probleem geweest..Ik geloof niet dat Kruijswijks (Roglic') kans op een rondezege kleiner wordt met Dumoulin in zijn ploeg tov Dumoulin als tegenstander.
Andere Peter 23 augustus 2019 03:17
Nee hoor. Evenveel concurrentie. Iets meer concurrentie binnen de ploeg en iets minder concurrentie erbuiten. Maar per saldo exact evenveel.
Wim De Craene 23 augustus 2019 06:49
Jij gelooft niet in de prestatiebevorderende werking van ketonen?
Wim De Craene 23 augustus 2019 06:50
Goede zaak want een oud spreekwoord luidt als volgt: Als twee Nederlanders vechten om een been dan fietst Laurentius ermee heen.
Fcdh 23 augustus 2019 06:53
Inderdaad mooie reactie van Kruijswijk en niet dat media training correcte gelul met cliche's.
Zet ze allebei in dat hotel op die vulkaan (El Teide) voor 2 weken en het is koek en ei tussen die 2.
Heb het idee dat ze beide veel van elkaar kunnen leren totaal verschillende karakters, benadering etc.
Inigo 23 augustus 2019 09:55
Denk dat het om die reden ook top is dat Kruijswijk podium Tour heeft gehaald dit jaar.
Luijt 23 augustus 2019 10:27
Zelfs dat "kat uit de boom kijkend" klinkt negatiever dan ik Kruijswijk vond overkomen.
En inderdaad, kansen op winst in een grote ronde worden niet kleiner voor Kruijswijk; wel de kans op winst in de Tour. Ook gelet op z'n leeftijd was afgelopen jaar Steven's finest hour in de Tour lijkt me.
In de Tour zullen volgend jaar Dumoulin en/of Roglic worden uitgespeeld (blessures en ander onheil daargelaten).
Koppizoektwachtwoord 23 augustus 2019 12:38
Totaal verschillend karakter? Dat valt wel mee toch? Beiden zijn rustig, intelligent, beschaafd en houden eigenlijk niet van de spotlights. Die kunnen best samen door een deur.
MarkV 23 augustus 2019 13:35
Hij zal natuurlijk meer last hebben van iemand in zijn eigen ploeg die beter is waarvoor hij eventueel moet gaan knechten, dan van iemand in een andere ploeg die beter is waardoor hij misschien 4e i.p.v. 3e wordt.
Sub Culture 23 augustus 2019 15:56
Die druivensapoplichter is volgens mij homoseksueel.
Tjappie2 23 augustus 2019 16:13
Volgens mij kan Kruijswijk beter met stress omgaan dan Dumoulin. De kans dat TD gaat schelden op wie er toevallig maar in z'n buurt is (ploegmaten mechaniekers e.d.) lijkt me vele malen groter dan dat Kruijswijk dat doet. Vermoed ook dat veel knechten liever voor Kruijswijk werken dan voor Dumoulin. En dan bedoel ik op persoonlijk vlak, niet op vlak van prestaties.

Hierbij dient uiteraard wel in aanmerking te worden genomen dat Dumoulin met veel hogere verwachtingen en dito situaties te maken heeft (gehad) dan Kruijswijk. Hij heeft dus te maken met meer druk en dat is vaak lastig. Maar goed, dat is wel het lot van een kampioen.
merijntje mortirolo 24 augustus 2019 09:12
-
Waar haal je dat nou weer vandaan?

Ik zeg niet dat het niet zo is, maar moet dat in dit prachtige HOL-georiƫnteerde topic? Voel me een beetje ontheemd zo.
gr
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen