Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Kai Reus wil werelduurrecord aanvallen

Gepost door Erik S. 
Erik S. 13 september 2019 11:28
In verschillende media wordt vermeld dat Kai Reus zich gaat voorbereiden op een aanval op het record van Victor Campenaerts. Hoewel ik Kai het van harte zou gunnen is mijn eerste reactie toch meer verbazing dan overtuiging.
ton duk 13 september 2019 11:34
Ik zou dan wel zo'n bericht uit die verschillende media willen lezen om ook mijn verbazing te kunnen plaatsen ?

aha, hier oa [www.wielerflits.nl]
gr



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/09/2019 11:35 door ton duk.
Eddy Veen 13 september 2019 11:55
Bovengemiddeld is het positiefste wat je over de tijdritten uit zijn loopbaan kunt zeggen. Het zou mij verrassen als hij alleen al in de buurt komt. Hoe zou hij de boel trouwens financieren?

Dit was niet slecht: [www.procyclingstats.com]



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/09/2019 12:40 door Eddy Veen.
Erik S. 13 september 2019 12:10
Hier. En nu.nl refereert hier in een eigen bericht aan.
ton duk 13 september 2019 12:15
Eddy Veen Schreef:
-------------------------------------------------------
>
> Hoe zou hij de boel trouwens financieren?

Dat lees ik nu in het AD-artikel : Degene die met het idee kwam ( De Jong) heeft veel geld
gr
Horsie is back 13 september 2019 12:17
Als 'em dan echt serieus is maar gelijk doorreizen naar Cochabamba (2558m) of anders de vervallen betonnen buitenbaan van La Paz (3417m).
Aguascalientes (1887m) in Mexico is echt old school aan het woorden.

Tenslotte heeft in Cochabamba bij Horsie's weten nog niemand een poging gewaagd, 6 percentpunt zuurstof minder nietwaar, maar ook een geringere luchtdruk van 70 hpa vergeleken met Aguascalientes. Wacht even op een depressie en je hebt zomaar 100 hPa verschil. Succes verzekerd als je geen bezwaar hebt even sterretjes te zien. Wel hebben daar prof Law en Bird of Paradise even met de voeten in het kikkerbadje gezeten, maar vonden het kennelijk toch te heet of te koud wellicht.

Kai Reus moet gewoon het werelduurrecord aanvallen en wel dat van Kai Reus himself, dat nu nog achter dat van Zeno the cycling turtle staat.
Jan en Alleman, met of zonder handdoek, doet tegenwoordig maar een poging het WUR aan te vallen.

Roeimeisje Rosa is nu al haar wereldsnelheidsrecord kwijt. Een zekere Ilona Peltier bracht het op 124,1 km/h over 200m.
Horsie is back 13 september 2019 12:34
Elke zanger is zo goed als zijn jongste riedel is een oude volkswijsheid.
Dit jaar 35. op het NK Tijdrijden met een gemiddelde van 46,073km/h. Annemieke zou hij daarmee niet voor zijn gebleven.
Het is maar de vraag of Kai Reus in dezelfde tijdrit met het gemiddelde virtueel iets boven Frans Slaats, op eenzelfde soort fiets, in een WURp hierboven zou eindigen.

Het wordt tijd, dat Chloe en/of Annemieke een WUR poging gaan doen, zodat Horsie eindelijk een lans kan breken voor d'en Eddy.
Wanny 13 september 2019 13:19
Kai Reus, dat was destijds wat Evenepoel nu is. Kilometers alleen voorop blijven tegen een jagend peloton, dat werk. Totdat 1 kort moment alles veranderde.

Mooi om te lezen dat ie gemotiveerd is om zoiets te gaan doen.
Horsie is back 13 september 2019 14:03
Juist omdat het WUR zo concreet is en in Aguascalientes laat staan in Cochabamba zo'n analytisch huiswerk verlangt, is het gezegde Ik ga het WUR aanvallen net zoiets als de paarden van Sjokkemeule, die wel even het 3 meter hoge staketsel zullen overspringen. Een beetje gechargeerd zou je Victor Campenaerts de eerste leerling van de bovenmeester kunnen noemen, die pas echt een dikke voldoende heeft gekregen. D'en Eddy kreeg weliswaar de prijs voor de meest strijdlustigste WUR houder aller tijden, maar voor de uitvoering kreeg hij geen ongekend van van Zetten.

Dus zegt Horsie tegen Kai Reus: stel een realistisch doel, rijdt bijvoorbeeld eerst maar eens de beste UUR prestatie op een wielerbaan op eigen bodem.
2021 is tenslotte nog ver weg.

Zouden er bijvoorbeeld verspringers zijn, die bij hun aanloop denken: Nu ga ik het WR van John Powell aanvallen.
Eddy Veen 13 september 2019 14:32
Prikdude 13 september 2019 15:47
.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/09/2019 17:12 door Prikdude.
Meneer 60% 13 september 2019 16:06
Horsie is back Schreef:
-------------------------------------------------------

> Zouden er bijvoorbeeld verspringers zijn, die bij
> hun aanloop denken: Nu ga ik het WR van John
> Powell aanvallen.

Het record verspringen van filmmuziekmaker John Powell is echt wel te pakken.
Zijn brother from another mother Mike legde de lat (spreekwoordelijke lat, geen echte lat, ik zeg het er maar even bij) iets hoger (verder dus).
Horsie is back 13 september 2019 17:17
Meneer 60% Schreef:
-------------------------------------------------------
> Horsie is back Schreef:
> --------------------------------------------------
> -----
>
> > Zouden er bijvoorbeeld verspringers zijn, die
> bij
> > hun aanloop denken: Nu ga ik het WR van John
> > Powell aanvallen.
>
> Het record verspringen van filmmuziekmaker John
> Powell is echt wel te pakken.
> Zijn brother from another mother Mike legde de lat
> (spreekwoordelijke lat, geen echte lat, ik zeg het
> er maar even bij) iets hoger (verder dus).

Klöpp. Die Tokyo avond is ook zo lang geleden.
Horsie is back 13 september 2019 17:22
Eddy Veen Schreef:
-------------------------------------------------------
> [nl.wikipedia.org]

Lijkt me niet Eddy. Dat was bijna 25 jaar eerder.
Sub Culture 13 september 2019 18:27
Het lijkt mij zo goed als onmogelijk, vraag is, waarom onderneem je dan zo'n poging?
Of holt er in het zog dan zo'n ploeg mee die er een mellow docu van zal maken, over vallen en opstaan in het leven en wat sad music er doorheen.
Fuck off.
Lucho Herrera 14 september 2019 00:39
1. Omdat je plezier ziet in deze uitdaging! 2. Omdat het financieel kan. Niks mis mee. Maar enige kans van slagen? Lijkt me sterk.
Eddy Veen 14 september 2019 10:08
Je zou Bob Beamon als een soort Maas van Beek moeten zienwinking smiley
Eddy Veen 14 september 2019 10:13
Voor een West-Fries record moet hij 52 kilometer en 221 meter rijden. Dat is ook al een mooi doel.
Horsie is back 14 september 2019 12:32
Eddy Veen Schreef:
-------------------------------------------------------
> Je zou Bob Beamon als een soort Maas van Beek
> moeten zienwinking smiley

Dien je Horsie toch eens uit te leggen.
Eddy Veen 14 september 2019 12:51
Als Bob Beamon een comeback zou maken, zou zijn leeftijd een belangrijk gespreksonderwerp zijn. Je zou ook aan Jeannie Longo kunnen denken, al is die altijd gewoon door blijven fietsen. Kai Reus is misschien wel het best te vergelijken met generatiegenote Kim Clijsters. (Ik snap wel dat Beamon (73) veel te oud is voor een comeback). Is Raymond Ceulemans trouwens al gestopt?k



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14/09/2019 12:59 door Eddy Veen.
Horsie is back 14 september 2019 13:58
Eddy Veen Schreef:
-------------------------------------------------------
> Als Bob Beamon een comeback zou maken, zou zijn
> leeftijd een belangrijk gespreksonderwerp zijn. Je
> zou ook aan Jeannie Longo kunnen denken, al is die
> altijd gewoon door blijven fietsen. Kai Reus is
> misschien wel het best te vergelijken met
> generatiegenote Kim Clijsters. (Ik snap wel dat
> Beamon (73) veel te oud is voor een comeback). Is
> Raymond Ceulemans trouwens al gestopt?k

De link met Maas van Beek was onduidelijk. Maas is namelijk nooit gestopt al heeft ie de laatste 3 WUR pogingen niet afgemaakt of niet eens gestart.
Bovendien is Maas nog redelijk jong.

Bob Beamon heeft denk ik zelden aan een comeback gedacht, want na de Supersprong was hij erna en nog heel lang "uitgeteld".
Horsie is back 14 september 2019 20:38
Sub Culture Schreef:
-------------------------------------------------------
> Het lijkt mij zo goed als onmogelijk, vraag is,
> waarom onderneem je dan zo'n poging?
> Of holt er in het zog dan zo'n ploeg mee die er
> een mellow docu van zal maken, over vallen en
> opstaan in het leven en wat sad music er
> doorheen.
> Fuck off.

Fuck on Sub, maar schat je de kansen van Moeder Teresa aan net en baseline bij haar comeback hoger in of had je liever Singing Soeur Sourire Justine gezien?
Sub Culture 14 september 2019 20:46
Ik denk dat een comeback in de wielersport van een ander plooi is dan eentje in de tennissport.
Volgens mij gaat moeder Teresa in no time weer tot de top horen en dat zal vooral veelzeggend zijn voor het niveau van het vrouwentennis.
Curzio 14 september 2019 22:22
Henin, dat was nog eens mooi tennis bij de vrouwen.
valse trage 14 september 2019 23:12
Ja, die had dan ook een mooie mannenbackhand en niet zo'n woedende mattenklopperslag als al die kreunende ….
Sub Culture 15 september 2019 12:00
Ja, en die keer toen ze een poosje aan de kant stond met een mysterieuze blessure, aka discrete dopingschorsing.
Ook de passage van Serena Williams op de Diamond Games in Antwerpen was legendarisch..
'dopingcontrole? neen dat wil ik niet, anders ben ik hier per direct weg'
'ok dan..'
En andere Sharapova's.

Lange weg te gaan in de tenniswereld..
Horsie is back 15 september 2019 14:06
Sub Culture Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ja, en die keer toen ze een poosje aan de kant
> stond met een mysterieuze blessure, aka discrete
> dopingschorsing.
> Ook de passage van Serena Williams op de Diamond
> Games in Antwerpen was legendarisch..
> 'dopingcontrole? neen dat wil ik niet, anders ben
> ik hier per direct weg'
> 'ok dan..'
> En andere Sharapova's.
>
> Lange weg te gaan in de tenniswereld..

Alle hoop gevestigd op Coco, toch?
Luijt 16 september 2019 11:57
Het werelduurrecord, tssss. Het speeltje voor uitgerangeerde B coureurs en andere lieden die hun sleutelbenen willen afhakken.
Doe het niet Kai.
Horsie is back 16 september 2019 12:10
Luijt Schreef:
-------------------------------------------------------
> Het werelduurrecord, tssss. Het speeltje voor
> uitgerangeerde B coureurs en andere lieden die hun
> sleutelbenen willen afhakken.
> Doe het niet Kai.

Hoe lang kunt U WUR tempo aanhouden? Toch wel wat langer dan de tijd, dat Horsie de adem kan inhouden. cool smiley
Luijt 16 september 2019 14:30
WUR is het geluid van kotsen.
Tjappie2 16 september 2019 15:27
Luijt Schreef:
-------------------------------------------------------
> Het werelduurrecord, tssss. Het speeltje voor
> uitgerangeerde B coureurs en andere lieden die hun
> sleutelbenen willen afhakken.
> Doe het niet Kai.

Voor Reus maakt het niet meer zoveel uit natuurlijk. Maar inderdaad, onbegrijpelijk dat er renners zijn die zich volslagen belachelijk wensen te maken bij wijze van afscheid. Zet dan gewoon in een facebook/instagram-post dat je gestopt bent topsporter te zijn i.p.v.melodramatisch een laatste kunstje te flikken vooraleer achter de coulissen te verdwijnen. Mensonterend.
Horsie is back 16 september 2019 18:00
Tjappie2 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Luijt Schreef:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Het werelduurrecord, tssss. Het speeltje voor uitgerangeerde B coureurs en andere lieden die hun sleutelbenen willen afhakken.
> > Doe het niet Kai.
>
> Voor Reus maakt het niet meer zoveel uit natuurlijk. Maar inderdaad, onbegrijpelijk dat er renners zijn die zich volslagen belachelijk wensen te maken bij wijze van > afscheid. Zet dan gewoon in een facebook/instagram-post dat je gestopt bent topsporter te zijn i.p.v.melodramatisch een laatste kunstje te flikken vooraleer achter de coulissen te verdwijnen. Mensonterend.

Tjappie2, heb jij het niet alleen over Kai Reus dan? Shut Up Legs reed bij wijze van afscheid toch mooi een WUR. Thomas Dekker probeerde juist (mislukte) een WUR te rijden om geen afscheid hoeven te nemen. Reus Dion Beukeboom dacht ook even het WUR te kunnen breken omdat dit volgens de tekentafel mogelijk leek. Daaraan hebben we in elk geval in de zoektocht naar de ultieme wielerprestatie wel Het Maakbare Uur te danken. Voor Horsie een enigermate teleurstellend boek, maar ja, wie kan Horsie op het vlak van wieleranalyse nou bevredigen?! Martin Tuft Madsen niet te verwarren met Der Töff von Ittgen, de wielrenner, die juist weigerde als afscheid een WUR te rijden, is een deskundige op het vlak van de nano wetenschap, geen B wetenschapper dus. Mikkel Bjerg deed het toch ook al alleraardigst. Prof Law met de Nederlands aandoende naam Molly Shaffer wir das van Houweling reed in Aguascalientes als veterane netjes 47 kilometer in het uur. Geen afscheid. Victor Campenaerts als B coureur kan natuurlijk niet ontbreken, omdat naar Horsie's inschatting, deze exoot de enige of één van de weinigen is geweest, die een UUR rijden in den hoogte menselijkerwijs nagenoeg perfect heeft weten af te ronden. Uiteindelijk zou je deze eer toch moeten gunnen aan Brad Wiggo, maar ja, die werd dusdanig tegengewerkt door een legertje luchtmollekullen, dat maar van geen wijken wisten. Chris Boardman reed in 2000 feitelijk ook een WUR als afscheid, de spannendste wielerwedstrijd aller tijden, want het record kwam pas in een plooi te liggen in de laatste dying seconds.

Maar Tjappie2, Horsie snapt jou wel, jij wilt, dat Annemieke van Vleuten d'en Eddy eindelijk eens onttroont, voordat Chloe dat doet.

Kortom, het begrip WUR is een mooi begrip, maar je moet daarbij wel realistisch te werk gaan. Horsie zou bijvoorbeeld ook wel een WUR poging moeten kunnen doen, weliswaar zonder dopingcontrole, want ja maskeringsmiddel Furosemide wordt niet over het hoofd gezien. Maar ja gewend rechtsom te fietsen. grinning smiley
Maar de meest ultieme WUR poging is uiteraard die, waarbij je ook en-route alle WR breekt. Het spreekt, dat je dan je kaders heel nauw moet uittekenen.
Tjappie2 16 september 2019 20:32
Ik vind een aanval op het WUR vergelijkbaar met een recordpoging Paalzitten of een 10-voudige triatlon. Knap, maar meer een freakshow dan een sportprestatie en iets waar ik niet naar ga kijken. Dat Voigt, Dekker en anderen graag in het Record Book willen komen moeten zij weten. V. Vleuten hoeft hier niet besproken te worden, want die haalt het WUR bij lange na nog niet. Geen enkele vrouw overigens. Maar dat is niet erg.
Tjappie2 16 september 2019 20:32
Verder ontging me wat je wilde zeggen. Sorry daarvoor.
Horsie is back 16 september 2019 21:26
Tjappie2 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik vind een aanval op het WUR vergelijkbaar met
> een recordpoging Paalzitten of een 10-voudige
> triatlon. Knap, maar meer een freakshow dan een
> sportprestatie en iets waar ik niet naar ga
> kijken. Dat Voigt, Dekker en anderen graag in het
> Record Book willen komen moeten zij weten. V.
> Vleuten hoeft hier niet besproken te worden, want
> die haalt het WUR bij lange na nog niet. Geen
> enkele vrouw overigens. Maar dat is niet erg.

Maar Tjappie2 dan toch. Horsie denkt, dat Annemieke van Vleuten en Chloe Dygert-Owen, zeer wel in staat zullen zijn op hoogte dan wel te verstaan het aloude WUR (eens een WUR blijft altijd een WUR) van Eddy Merckx uit 1972 te verbeteren. Dat jij een aanval op het WUR meer een freakshow vindt dan een sportprestatie is natuurlijk koeterwaals (als het Horsie tenminste geoorloofd is dit van ook maar een mening te vinden), tenzij je sommige pogingen op het oog hebt, zoals op een houten renfiets, met losse handen fietsen, zonder zadel zo je wilt.

Wat Horsie wou zeggen? Gewoon even een aantal bekende en minder bekende wel/niet geslaagde werelduurecord pogingen voor het voetlicht brengen.

Overigens een compliment van Horsie voor Tjappie2.
Tjappie2 antwoordt bijna altijd, ook zal dat soms ook wel tegen heug en meug (voorzichtig geformuleerd) zijn.
Even goede prikvrienden toch zeker?
Luijt 17 september 2019 11:19
De hele wereld houdt zich bezig met de vraag of een vrouw het uurrecord van Eddy Merckx uit '72 uit de boeken gaat rijden.

Elodie gaat t zeker lukken.
Horsie is back 17 september 2019 12:30
Luijt Schreef:
-------------------------------------------------------
> De hele wereld houdt zich bezig met de vraag of
> een vrouw het uurrecord van Eddy Merckx uit '72
> uit de boeken gaat rijden.
>
> Elodie gaat t zeker lukken.

Gratuite is het handelsmerk van Luijt.
Goeddoeme, maar wie was dan Elodie?
Gelukkig weet Genie G. altijd raad (Horsie heeft tenslotte een aller tijden contract en niet zo maar drie lousy wishes*).
En waar komt Genie mee; Knak, de ronde miss Roundabout 2017 en kijk daar de heetste wielerchick van de Lage Landen. Is Doutzen dat dan niet?
Dan maar procycling voor wat concretere resultaten. Mis, niet bereikbaar, Luijt is voor de deur gaan liggen.

Even on topic: het constante verschil in fysieke prestatie tussen mannen en vrouwen ligt nog altijd tussen de 10% en 12%, maar in Horsie's ogen zou het volstrekt uniek zijn als een vrouw het ultieme boegbeeld van het wielrennen (baanwielrennen min of meer buitengesloten) door de aero revolutie en de ontwikkeling in het vrouwenwielrennen zelf het legendarische WUR van Eddy Merckx zou overtreffen.

* Disclaimer: before you know it you end up being Luijt.
Tjappie2 17 september 2019 15:17
Horsie is back Schreef:
-------------------------------------------------------
> tenzij je sommige pogingen op het oog
> hebt, zoals op een houten renfiets, met losse
> handen fietsen, zonder zadel zo je wilt.

Wat is het verschil tussen een poging een WUR te rijden met losse handen en bijvoorbeeld een poging van een 105-jarige om een WUR neer te zetten in mate van belachelijkheid?
Of van een vrouw die probeert de poging van een inmiddels bejaarde wielrenner uit de jaren '60 en '70 van de vorige eeuw te verbeteren? Stel nu dat ik in een zeepkist met trappers en een ketting op de baan verschijn, dan zet ik wellicht een WUR. Slaat het ergens op? Volgens mij niet.
Horsie is back 17 september 2019 18:19
Tjappie2 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Horsie is back Schreef:
> --------------------------------------------------
> -----
> > tenzij je sommige pogingen op het oog hebt, zoals op een houten renfiets, met losse handen fietsen, zonder zadel zo je wilt.
>
> Wat is het verschil tussen een poging een WUR te rijden met losse handen en bijvoorbeeld een poging van een 105-jarige om een WUR neer te zetten in
> mate van belachelijkheid?


Afgezien van het feit dat het WUR met losse handen nog een zodanige kwaliteit heeft, dat menig prikker hiero daar nooit aan zou komen met beide handen aan het stuur, wil Horsie het wel met Tjappie2 eens zijn, dat zoiets een behoorlijke mate van belachelijkheid in zich heeft.

Maar waarom de pogingen van Robert Marchand nu belachelijk genoemd kunnen worden, ontgaat Horsie te enenmale.
Zijn allerlaatste poging was zeker een gag, omdat het er niet toe deed wat de afstand zou zijn. Er was immers nog nooit een poging op deze leeftijd gedaan en de poging was ook evident bedoeld als een allerlaatste poging in zijn lange leven. Je moet tenslotte op je hoogtepunt stoppen.

Finishen was het credo, al kreeg Robert de lachers wel op de hand met zijn opmerking, dat hij nog wel harder had gekund, als ze maar op tijd het bordje nog 10 minuten omhoog hadden gehouden, want dan zou hij nog wel eens een eindsprint hebben ingezet. Maar bij zijn tweede geslaagde poging bleek toch hoe hij in de tussenliggende jaren (101 tot 103) prima getraind had en reële progressie had geboekt op het vlak van vermogen en zuurstofopnamevermogen. Wetenschappelijk gerapporteerd. De boodschap is dan toch: je bent nooit te oud om nog goed te kunnen trainen en presteren.

Dat best wel gewezen mag worden naar sommige knakkers met records in een niche, waarvan de absolute kwaliteit die van een 10- tot 12-jarige niet overtreffen, snapt Horsie ook nog wel. Maar voor honderd+ jarigen wil Horsie toch wel graag een uitzondering maken, zelfs als daarvoor de regels opgerekt moeten worden, zoals het mogen rijden op de Côte d'Azur, omdat anders op het hellend vlak enig risico moet worden genomen. Bij de laatste poging zag Horsie de race niet vanaf de start, dus ontstond de gedachte, is de bard nou nog aan het inrijden, maar nee hij was al een tijd bezig.

Het lijkt er warempel op, dat Tjappie alleen maar het allerhoogste aanbid. Een WUR in leeftijdscategorie telt bij hem kennelijk niet.
Wat doen al die profs en ook amateurs eigenlijk op de fiets als ze zelden of misschien wel nooit een wedstrijd hebben gewonnen?
Gelukkig dacht Marta Bastia Marianne Vos 3 uit 3 nelli, laat mij vandaag eens in de Ronde van Ardeche.
Tenslotte: Het enig belachelijke aan Robert Marchand is zijn belachelijk hoge leeftijd, waarop hij nog zijn rondjes draaide.

> Of van een vrouw die probeert de poging van een inmiddels bejaarde wielrenner uit de jaren '60 en '70 van de vorige eeuw te verbeteren? Stel nu dat ik in een >zeepkist met trappers en een ketting op de baan verschijn, dan zet ik wellicht een WUR. Slaat het ergens op? Volgens mij niet.

Horsie heeft hier nooit gepostuleerd, dat een vrouw probeert het record van een inmiddels bejaarde renner uit de jaren '60 en '70 van de vorige eeuw te verbeteren?
Wel is uitgelegd, dat het huidige WUR voor vrouwen duidelijk voor verbetering vatbaar is, zodanig zelfs, dat de grens van 50 km in zicht komt, zodra de usual suspects er zich mee zouden gaan bemoeien en zoals bekend, daar kwam d'en Eddy met zijn Senkrechtstart (Halt, warum denn gleich in die Luft gehen, klonk het van de tribune) bij lange na niet aan.

Trouwens, met je zeepkist ben je al te laat. dan had je naar Battle Mountain moeten gaan. Oh nee, dat is maar voor een paar seconden met een 8km lang voorspel.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/09/2019 13:25 door Horsie is back.
Luijt 18 september 2019 10:34
Ik geloof dat het Kees van Kooten was die eens had becijferd dat zijn klimtijd goed voor een tigste plaats was geweest bij een enkele decennia daarvoor verreden vrouwenkoers.
Tjappie2 18 september 2019 15:06
Horsie is back Schreef:
-------------------------------------------------------

>
> Het lijkt er warempel op, dat Tjappie alleen maar
> het allerhoogste aanbid.

Juist. Spijker op de kop.

> Een WUR in
> leeftijdscategorie telt bij hem kennelijk niet.

Juist. Zie bovenstaande.

> Wat doen al die profs en ook amateurs eigenlijk op
> de fiets als ze zelden of misschien wel nooit een
> wedstrijd hebben gewonnen?

Profs die weinig/niets winnen werken in dienst van hun kopman mag ik hopen.

Wat amateurs op de fiets doen? Plezier hebben denk ik. En dat is een uitstekende reden om een hobby uit te oefenen.
Horsie is back 18 september 2019 18:32
Ten tijde van het posten door Tjappie2 was Horsie aan het trainen, af en toe met veel minder plezier (het hoe en waarom bespaart Horsie iedereen), maar niettemin waren de prestaties uiteindelijk hervorragend. Ook nu bespaart Horsie met name Tjappie2 de details. Tenslotte zou dat overeenkomen met het waden door ondiep water teneinde een wereldrecord paalzitten te gaan verbeteren. No pain, no gain, zegt men in de UK.

Iedereen bepaalt zelf wat hij/zij interesseert, leuk vindt zo U wilt, maar tegelijkertijd een niets aan verbeelding overlatend negatief oordeel hanteren is niet iets wat Horsie graag voorgeschoteld wil worden. Dus daarom kunnen WUR pogingen in leeftijdscategoriëen, laat staan algemene WUR pogingen als zodanig niet zomaar als freakshow worden beschouwd.

Horsie waardeert voetbal ook veel sterker dan voetvolley, niet te verwarren met een volley met de voet, maar daarom zegt Horsie nog niet, dat alle voetvolleyers zich wagen aan belachelijke zaken.

Rest Horsie de vraag: Wie mag hier de spijker zijn en wie de hamer, allebei tegelijk, een superpositie mag natuurlijk niet.
Over en uit. grinning smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen