Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Neilson Powless naar EF

Gepost door Ridder Kale Knikker 
Ridder Kale Knikker 13 september 2019 20:55
Net gelezen op Twitter. EF maakt de komst van Powless bekend. Hij rijdt vanaf 1 januari aanstaande niet meer voor Jumbo Visma. Vind ik toch wel een verrassing, had verwacht dat hij zou blijven.
Slimmerd 13 september 2019 20:57
Afscheid nemen met een winnende kopman in La Vuelta, verder jammer voor Jumbo-Visma, leuke versterking voor EF
Cyclad58 13 september 2019 20:57
Jumbo-Visma verliest in hem een zeer bruikbaar renner. Ik snap de keuze van Powless wel. Hij is nog jong, heeft progressiemarge en zal bij EF meer dan waarschijnlijk de mogelijkheid krijgen om eens voor zichzelf te rijden. Bij Jumbo-Visma zal hij nooit kopman zijn.



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/09/2019 20:58 door Cyclad58.
Blueprint 13 september 2019 21:42
Logische transfer, Powless zou bij Jumbo hooguit een luxeknecht worden.
Heisenberg 13 september 2019 23:12
Jammer voor Jumbo. Hij is goed bezig deze Vuelta.

Maar voor de VS wel fijn dat deze mogelijke topper meer voor eigen kans mag gaan. Op de CQ-ranking van 2019 staat de VS op plaats 20. Met de 130e plaats is Van Garderen dit seizoen de beste Amerikaan (https://cqranking.com/men/asp/gen/cqRankingRider.asp?year=2019&country=Usa&bestof=1).
Fcdh 14 september 2019 06:31
Net nu hij eindelijk een klein beetje zien potentie laat, wat wel even geduurt heeft, vertrekt hij. Misschien jammer maar vanuit beide oogpunten wel te begrijpen. Powless kan veel meer voor eigen kansen rijden en als je ziet wat Jumbo weer voor rondetalent heeft aangetrokken zijn de stoeltjes duur bij de ploeg.
Siem 14 september 2019 13:53
Ik denk dat Jumbo, in tegenstelling tot SkIneos minder geld over heeft voor de “2e rang”. Astana lijkt dat ook goed te doen, het afkopen van ambitie.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen