Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Prikmavera 2019 op 16 november in.... (vooraankondiging)

Gepost door Prikdude 
Prikdude 15 september 2019 04:57
Na tig keren in de metropool Holten, een 'Utrecht' hier en daar, Duk Bosch, gereformeerd Veenendaal, Mortirolo Gouda en afgelopen jaar Tjappie Nijmegen, is er ook dit jaar weer een gemeente bereid gevonden om de Prikmavera (de naam dankend aan Founding Father Kaasploeg, die het basseerde op de Klasika - waarover u voor meer informatie vast terecht kunt bij Pyama) te huisvesten.

Er is door de Prikmavera Commissie (een gemêleerd gezelschap van een heel wijs man) en enkele van zijn raadsheren besloten dat we dit jaar naar Breda gaan. De stad van Edwig van Hooydonck en thuishonk der bijverdiensten van Gert Jacobs.

We fietsen dit jaar wederom niet (op de Prik), doch zullen rond een uur of twee langzaam binnen stromen in een zuipkot - dat tot nader order z'n gelijke zal kennen. Elk jaar weer is het een beetje eng: wat voor mensen ga je treffen, is m'n koerskennis genoeg en vooral; zitten Sub Culture, Andere Peter, Bromertá (als Albertooo), nhou, Slimmerd en Horsie is back toch niet stiekem ergens in hoekje ons gade te slaan terwijl ik het met Tinuz heb over Area 51?

Er zal een wielerquiz zijn, wat bier, een surplus aan specifiek-gestoorde wielernerds en wellicht is de Michael der Michaels, Boogerd onder de Boogerds, er ook bij om je een stevige neut te laten atten als je voor de derde vraagt waarom hij zijn eerste kind niet Melchior genoemd heeft. Puur onder voorbehoud.

Aangezien dit de 14e Prikmavera is (wajoo?) eren we Jopie Cruijff en wordt dus iedere gast op aanvraag met kanker geïnjecteerd: de commissie doet geen beloften.

Tl:dr: kek zuipen en lullen over koers met andere nerds die zich doorgaans ook graag scharen op een anoniem forum, maar nu ze elkaar in het echt zien, ook direct open staan voor fistfucken.



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15/09/2019 05:12 door Prikdude.
Prikdude 15 september 2019 05:25
De commissie heeft met deze meest Zuidelijke plaats ooit, ook (/vooral) stil gestaan bij de wens van onze zuiderburen (gelijk Sub en Anony) om eens bij dit legendarische spektakel aanwezig te kunnen zijn.

Fun fact: beginplek Holten (eerste 4 edities) is nog altijd de meest Noordelijke én Oostelijke plek waar de Prik plaats heeft getriomfeerd.
Sub Culture 15 september 2019 11:55
Ik heb het eens nagekeken op 15 november zit ik ergens op het zuidelijk halfrond ter hoogte van Chivay.
Anders uiteraard sowieso aanwezig, geen excuses voor deze mooiboy.
merijntje mortirolo 15 september 2019 12:15
-
Qua land in Zuid-Amerika een (de enige) goede keuze: zo ongeveer het enige land 'daaro' waar ik naar toe zou durven. Al zijn er hier vast genoeg mensen die jou de sloppenwijken van Caracas aanraden.

Ik blijf uiteraard 'gewoon' in Europa, de rest van mijn bestaan. De enige apenlanden die ik bezoek zijn België en Italië.
Lucho Herrera 15 september 2019 13:02
Schroom niet om te komen! Neem de gok, kom langs en drink een pilsje. Als je het leuk vindt blijf je lekker hangen. Als je het niet leuk vindt dan ga je gewoon naar huis.
lodjan 15 september 2019 13:05
Helaas geen Schiedam. Meeste stemmen gelden dus niet.
merijntje mortirolo 15 september 2019 13:12
-
Flauw hè?

Breda is overigens goed te doen vanaf Schiedam-Centrum, dus ik overweeg een komst. Die elf minuten 'bussen' (<-werkwoord) vanaf deze schijtstad neem ik voor lief.

(tIs maar goed dat mijn wijf niet meeleest. De haringbitch).
Luijt 16 september 2019 11:50
Kaasploeg zat in de organisatie van de 1e Prikmavera en won 'm ook, maar bedenker van de naam.....
Clavan 04 oktober 2019 16:41
Het weekend van 16 november zit ik met een hele groep in Chateau de Blier. Dus ik ben er niet bij
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen