Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Tre Valli Varesine - 1.HC

Gepost door Prikdude 
Prikdude 08 oktober 2019 01:05
O.a. Roglic, Pedersen, Swift, Valverde, Woods, Nibali, Fuglsang, Mollema, Gesink, Kruijswijk, Buchmann, Moscon, Carapaz, Formolo, Majka, Schachmann, Colbrellu, Teuns, Garcia Cortina, Luis Leon, Dan Martin, Ulissi, Latour, Benoot, Wellens, Kelderman, Gaudu, Higuita, Valgren, Kreuziger, Clarke, Cattaneo, Visconti en Clément Champoussin gaan van start in dit derde hoofdstuk van de Italiaanse slotweek.

Vorig jaar won Skujins voor Pinot en de voor het laatst opgeleefde Kennaugh. Vandaag nog een kleine kans voor de iets minder begaafde klimmers deze week, want woensdag eindigen ze op de Superga en Piemonte kiest dit jaar voor een finish naar Santurio di Oropa (waar Dumoulin in 2017 Zakarin klopte op weg naar zijn Giro zege), waarna in Lombardije de Pedersens van de wereld waarschijnlijk ook niet veel te zoeken hebben tenzij het 10 graden gaat vriezen.
Blueprint 08 oktober 2019 09:23
Lekker deelnemersveld weer.
merijntje mortirolo 08 oktober 2019 10:14
-
Behoorlijk. Van de echte toppers mis ik enkel François Bidard.
lodjan 08 oktober 2019 13:02
Kopgroep:

@MichaelGogl (@TrekSegafredo)
@AgnoliValerio (@Bahrain_Merida)
@ballero_94 (@AstanaTeam )
@joherradalopez (@TeamCOFIDIS)
@FrapportiMattia (@AndroniGiocatto)
@UmbertoMarengo (@NeriSelleItalia)
Prikdude 08 oktober 2019 13:21
Alaphilippe heeft z'n fiets op stal gezet. Jammer, want het had in Lombardije mogelijk een kek titanenduel kunnen worden tussen de drie beste renners van dit wielerjaar. De Fransman had daar dan wel moeten winnen om echt aanspraak te maken op de Velo d'Or, nu gaat het tussen Bernal en Roglic. Een eventuele zege van een van beiden zal de doorslag geven.

[Andere Peter]Op dit moment lijkt het een race too close to call. Roglic heeft hier vast de popular vote, maar wordt daarmee de staat (van de) Tour de France niet teveel veronachtzaamd?[/Andere Peter]
Clavan 08 oktober 2019 15:44
Nou is er in hef schnabbel circuit een Hazes impressionator actief die Andere Hazes heet. Nu vraag ik mij af .....
Prikdude 08 oktober 2019 16:24
Hilariteit alom. Terugkijk tip!
Prikdude 08 oktober 2019 16:25
LL reed voor een 14-tal kleppers die verkeerd reden / werden gestuurd en daarna was het chaos troef.
Prikdude 08 oktober 2019 16:35
Lombardije hoeft niet meer te beslissen. Roglic is de beste renner ter wereld momenteel.
Prikdude 08 oktober 2019 16:36
Valverde en Froome gecombineerd.
Tinuz 08 oktober 2019 17:20
Prikdude Schreef:
-------------------------------------------------------
> Lombardije hoeft niet meer te beslissen. Roglic is
> de beste renner ter wereld momenteel.


Denk het ook. Al had Roglic vandaag geluk dat die groep met Mollema verkeerd reed. Anders had Bartje Mollema meer dan waarschijnlijk gewonnen vandaag.
Cecchini 08 oktober 2019 20:00
Weinig reacties hier voor deze wel heel bijzondere finale.
Aerts 08 oktober 2019 21:25
Jammer dat ze de verkeerde kant op gingen. Ik was wel benieuwd wie de grote concurrenten zijn van Roglic komende zaterdag.
Luijt 08 oktober 2019 21:26
Mollema had geheid gewonnen.
Blueprint 08 oktober 2019 21:55
Valverde, Fuglsang, Woods, Higuita en Moscon.
Heisenberg 08 oktober 2019 22:26
Niets van gezien. Maar ik zie Mollema en Bennett op ruim 7 minuten finishen. Hoe ver zijn ze de verkeerde kant op gereden?
Slimmerd 08 oktober 2019 22:37
Was op 15km van de meer, zaten toen op 30" van LLSG, toen ze terugkeerden op parkoers was de groep Roglic al voorbij en zaten de meesten direct op 1'30
Bummetje 08 oktober 2019 22:42
Maar als er iets verkeerd loopt, krijgt toch altijd iedereen dezelfde tijd als Mollema?
Prikdude 08 oktober 2019 22:46
Nibali, Mas, Formolo > Higuita, Moscon, Valverde
Luijt 08 oktober 2019 23:42
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen