Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Kalender 2020

Gepost door opoeepo 
opoeepo 09 oktober 2019 22:18
Pak de agenda en noteer de onmisbare koersdagen voor volgend jaar.

[sporza.be]
lodjan 09 oktober 2019 22:34
Opvallend: Tour of Hainan is verplaats van (dit) najaar naar de laatste week van februari. Tegelijk met de Tour of Rwanda dus.
arki 09 oktober 2019 23:57
Olympische wegrit gelijk met de classica San Sebastián, zes dagen na de Tour. Lijkt me dat de klassementsmannen van de Tour kansloos zijn. Jammer , want het is echt wel een parcours voor de klimmers.
ton duk 10 oktober 2019 07:37
29/02/2020 Omloop het Volk ( ..., mijn zus is weer jarig)
Wanneer is OS Mountain Bike race ?
gr
lodjan 10 oktober 2019 07:52
Dan krijgen we misschien wel de Muur van Gerardsbergen en de Muur van Kigali op één dag.
tvm 10 oktober 2019 09:44
arki Schreef:
-------------------------------------------------------
> Olympische wegrit gelijk met de classica San
> Sebastián, zes dagen na de Tour. Lijkt me dat de
> klassementsmannen van de Tour kansloos zijn.
> Jammer , want het is echt wel een parcours voor de
> klimmers.

Dat zou een flinke devaluatie van San Sebastián kunnen opleveren.

Een iets andere discussie:
Ik vind dat je geen een UWT-koers tegelijkertijd met een andere UWT-koers gereden mag worden. In theorie zou je alle UWT-koersen in één seizoen moeten kunnen winnen, vind ik.
Blueprint 10 oktober 2019 10:05
Dat lijkt me kalendertechnisch niet mogelijk, tenzij je fors gaat schrappen. Het zou wel fijn zijn als er maximaal twee WT-koersen tegelijk zijn. Met name 16 augustus springt in het oog: Vuelta en twee eendagskoersen voor sprinters op dezelfde dag???
Eindhovuh 10 oktober 2019 10:35
De ZLM Tour heeft promotie gekregen. Leuk
[zlmtour.nl]
Cyclad58 10 oktober 2019 10:47
Ja, viel me ook op. Leuk. De koers wordt nu ook 2 weken eerder verreden, begin juni. Ook de verschuiving van de Ronde van Luxemburg van eind mei naar medio september valt mij op. Luxemburg heeft de laatste jaren ook last van een gedevalueerd deelnemersveld, wellicht helpt de nieuwe plek op de kalender.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen