Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

JW v Schip onzeker over 2020

Gepost door ton duk 
ton duk 10 oktober 2019 07:50
Nog geen zicht op ploeg en dus twijfels bij JW vSCHIP
[nos.nl]

gr
Meneer 60% 10 oktober 2019 10:54
Geef die jongen ergens een contract. Ik zou het zelfs als Jumbo Visma wel aandurven. Nu nog een jaartje de focus op Tokio (geeft meer publiciteit dan dat de gemiddelde knecht krijgt, zeker vanwege zijn karakter). Daarna volledig wegrenner worden. In het beste geval wordt hij dan een leuke klassiekerrenner, in het slechtste geval een nuttige knecht of schakeltje in de sprinttrein.

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat zijn eigenzinnige karakter hem nu tegenwerkt. Wat onterecht en zonde is. Leve de excentriekelingen.
lodjan 10 oktober 2019 11:45
Hup JW!

Geef die jongen ergens een contract!
bakfiets 10 oktober 2019 12:22
Eens asselman ook nog niet onder dak, heeft met ondermeer zijn zege in yorkshire mijninziens toch laten zien profwaardig te zijn. Ook Reinders toonde nog progressie.
veluweracer 10 oktober 2019 12:26
Ik vermoed ook dat Bjarne gelijk heeft dat zijn 'doorgesnoven junkystyle' hem nu tegenwerkt. Misschien zien ze hem ook als mogelijk potentieel onbetrouwbaar. Iemand die te slim is om straks niet aan de doping te gaan.
Luijt 10 oktober 2019 12:34
Je hebt excentriekelingen en excentriekelingen.
Meneer 60% 10 oktober 2019 14:17
Cor&don zou eigenlijk wel logisch zijn, toch? Dan hebben die een duo met medaillekansen in andere wielerdisciplines in Tokio. Is publicitair wel geinig. Ze begrijpen daar bovendien dat er meer in het leven is dan wegwielrennen. En JWvS zou voor MvdP op de weg ook wel echt toegevoegde waarde kunnen hebben.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/10/2019 14:17 door Meneer 60%.
Eindhovuh 10 oktober 2019 14:35
Dat kan toch alleen maar aan twijfels over zijn houding liggen? Die jongen laat als jonge gast prima resultaten zien. Publicitair ook beter dan meer dan de helft van de pelotonvullers. Ze zullen twijfel hebben of hij in een team past. En hij is nu ook weer niet zo goed dat je houding niet uitmaakt.
Tinuz 10 oktober 2019 15:14
Eerlijk gezegd kan ik hem als renner niet erg serieus nemen. Hij is meer een experimentele studentikoos.
Blueprint 10 oktober 2019 15:26
Ik vermoed dat de Olympische baanambities ook een struikelblok kunnen zijn.
opoeepo 10 oktober 2019 17:23
Een excentrieke, studentikoze, experimentele, doorgesnoven junkie met Olympische baanambities.
Dat kan voor het Cor en Don Circus nooit een struikelblok zijn.
Eindhovuh 10 oktober 2019 19:15
Waar komt dat doorgesnoven junkie vandaan? Buiten een opmerking van hem over andere renners in een interview?
Siem 10 oktober 2019 21:39
Dat ging over hemzelf, en hoe je in een waaierkoers op de eerste rij moet zitten.
Museeuw 10 oktober 2019 23:50
Zou jammer zijn als hij nergens meer een contract krijgt. Eel leuk voor el chaba natuurlijk.
veluweracer 11 oktober 2019 06:08
Laat hem wat op zijn woordkeuze letten en je hebt goud in handen. Bij Jumbo is de selectie voor het Vlaamse werk nog wat mager. Groenewegen en Van Aert kunnen best wat versterking gebruiken.
Wanny 11 oktober 2019 08:56
Van Schip is typisch een renner voor een Nederlandse of Vlaamse Pro Conti ploeg. Maar daar zijn er ook niet zoveel van.
Nelis! 11 oktober 2019 09:13
Laat hem zeker niet op zijn woordkeuze letten. Ik vind hem een geweldige gast, maar ik kan wel begrijpen dat niet iedereen zo enthousiast over hem is. Dat hij authentiek is, kan niemand ontkennen. Laat hem lekker zijn zoals hij is.

Deze jongen zal toch wel een contract krijgen? Voor een sponsor interessant, omdat hij relatief veel aandacht krijgt. Succesvol op de baan en op de weg. Attractieve renner. Zou ook als knecht kunnen functioneren in een grotere ploeg. Er rijden kwalitatief mindere renners voor Jumbo. Sowieso, een wereldkampioen op de baan, dat mag geen probleem zijn bij een schaatsploeg ;-) En voor Corendon moet het ook echt een interessante renner zijn.
Curzio 11 oktober 2019 09:56
Ook de Vlamingen zenden z'n interviews graag uit overigens.
Blueprint 11 oktober 2019 10:44
Wel een potentiele Terpstra, ik zou dat risico wel nemen als ploeg.
Sub Culture 11 oktober 2019 13:29
*Karl Vannieuwkerke

Ik vind er zelf niet zo veel aan.
Neigt meer naar karikatuur.

Over zijn fietsprestaties kan ik mij niet uitspreken want ik volg de man niet bepaald.
veluweracer 11 oktober 2019 14:41
Soms kan een heel uitbundig flap-uit interview verfrissend zijn. Maar dat kan ook zonder bepaalde woorden die bij het grote publiek wat typisch kunnen overkomen.
veluweracer 11 oktober 2019 14:43
ton duk 11 oktober 2019 14:48
veluweracer 11 oktober 2019 14:50
Op het weekend die je wist dat zou komen. drinking smiley
Nelis! 11 oktober 2019 15:45
veluweracer Schreef:
-------------------------------------------------------
> Soms kan een heel uitbundig flap-uit interview
> verfrissend zijn. Maar dat kan ook zonder bepaalde
> woorden die bij het grote publiek wat typisch
> kunnen overkomen.

Want we moeten allemaal op dezelfde manier praten?
Clavan 11 oktober 2019 16:09
Doet mij denken aan de periode dat we de vriendin van v/h Schip toezongen vanuit vak M dat er wel 'iets' in moet.
veluweracer 11 oktober 2019 17:24
Nelis! Schreef:
-------------------------------------------------------
> veluweracer Schreef:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Soms kan een heel uitbundig flap-uit interview
> > verfrissend zijn. Maar dat kan ook zonder
> bepaalde
> > woorden die bij het grote publiek wat typisch
> > kunnen overkomen.
>
> Want we moeten allemaal op dezelfde manier praten?

,,Daar gaat wel mijn voorkeur naar uit.": Sprak Zarathustra. ,,I am a law. Only for my kind. I am no law for all.": Riep hij er nog achteraan.
Nelis! 11 oktober 2019 23:07
Mwoah, dat is niet echt de manier waarop ik mij normaliter uitdruk... moet ik mij nu aanpassen? Of jij? :-D
veluweracer 12 oktober 2019 12:50
Niemand hoeft zich aan te passen aan een ander. Zelfs hier niet.
Nelis! 12 oktober 2019 14:00
Mooi, dus ook Van Schip niet smiling smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen