Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Memorial Rik van Steenbergen

Gepost door lodjan 
lodjan 13 oktober 2019 13:02
Live op Sporza, voor Parijs-Tours.

Info: [www.wielerflits.nl]

Definitieve startlijst: [mobile.twitter.com]
Pyama 13 oktober 2019 16:45
Winst voor De Bondt voor Jansens en Havik.

Is die Havik nou zo’n oen? Maakte zich druk dat Riesenbeek (moe) en Jansens (ploegmaat) niet meereden achter De Bondt.
Slimmerd 13 oktober 2019 16:48
Riesebeek was zo moe dat hij wel eerst het gat op De Bondt en Havik dichtreed...

Riesebeek tekent deze week nog wel bij Corendon
Nelis! 13 oktober 2019 16:48
Corendon speelt het perfect uit. De grootste oen vond ik Riesenbeek. Waarom laat hij zich zo voor het karretje van Corendon spannen. Tenzij... hij probeert nog een ploeg voor volgend seizoen probeert te scoren. In elk geval geen goede tactiek van de Nederlanders.
Pyama 13 oktober 2019 16:51
Ik heb het over dat moment daarna waarbij De Bondt nogmaals weg reed. Havik keek toen naar de andere twee en maakte zich boos
lodjan 13 oktober 2019 16:52
Riesebeek was toch al aangekondigd bij Corendon voor volgend jaar? Het was gewoon drie tegen een.
Slimmerd 13 oktober 2019 16:54
Dat was toen ze net samen kwamen, voor mijn gevoel ging het er nog vooral over dat Riesenbeek het gat dichtreed
Cyclad58 13 oktober 2019 17:33
Jij bent niet echt wakker. Riesebeek heeft getekend voor Corendon en rijdt daar volgend jaar. En geloof me, Riesebeek rijdt vandaag al met zijn hoofd bij Corendon.
Nelis! 13 oktober 2019 18:15
Oh hahaha die jongen heeft er al getekend... ja dan begrijp ik het. Onmogelijk verhaal voor Havik dan.
Pyama 13 oktober 2019 19:35
De Bondt was net weg. Havik was aan het rijden en vanaf kop gebaarde hij boos naar Riesenbeek en Jansens. Zou kunnen hoor, maar dan was het rijkelijk laat. Dat doe je als alles samenkomt.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen