Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Verhoeven weg bij TJV

Gepost door PVW 
PVW 16 oktober 2019 07:03
Lees ik net op teletekst (ja, echt ik lees nog teletekst smileys with beer )

Komt voor mij als een verrassing. Had dan eerder verwacht dat het plas incident in de giro tot wijzigingen in de ploegleiding zou leiden. Mogelijk komt het dan vanuit de renners? Geen klik met de persoon?
Lucho Herrera 16 oktober 2019 08:46
Best een verrassend bericht. Naast de wat emotionelere Zeeman leek de rust en de wielerervaring van Verhoeven altijd een welkome aanvulling. Maar blijkbaar liggen de interne verhoudingen binnen Jumbo anders dan ik dacht.
opoeepo 16 oktober 2019 09:19
Vijftig overwinningen slechts, dus da's logisch.
jonglins 16 oktober 2019 16:15
Snap het wel. Heb zelf ook niet bepaald een klik met Verhoeven.
opoeepo 16 oktober 2019 18:30
Zal die Maastrichtenaar wel achter zitten.
Yannick 16 oktober 2019 19:18
Visbeek naar jumbo?



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16/10/2019 19:18 door Yannick.
Ridder Kale Knikker 16 oktober 2019 21:05
Ik ben benieuwd wat er speelt op de achtergrond, want dit is toch wel een verrassing. De officiƫle mededeling op de site van Jumbo Visma is behalve politiek correct ook uiterst vaag.

Maar allez, ik hoop voor Nico dat hij ergens anders nog een rol kan spelen in het wielrennen.
Nomath 16 oktober 2019 23:11
Al in 2016 kreeg Verhoeven van het management van toen LottoNL-Jumbo een tik op de vingers. Hoewel hij de ploegleider was mocht hij niet meer aan de pers commentaar geven over wedstrijdtechnische zaken. Die rol ging naar Merijn Zeeman. Toch had hij vorig jaar na de Tour-etappe die Roglic won en Dumoulin pisnijdig was over de motoren die Roglic geholpen zouden hebben, het schampere commentaar dat Dumoulin maar harder had moeten trappen. Ik vermoed dat voor Jumbo-Visma het oppoetsen van de buitenkant nog belangrijker geworden is.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16/10/2019 23:26 door Nomath.
Slimmerd 22 oktober 2019 16:33
Niet Visbeek, wel Van Dongen
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen