Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Beat wil vSchip

Gepost door ton duk 
ton duk 21 oktober 2019 15:18
[www.bd.nl]
Wel zo logisch !
gr
Eqquipo 21 oktober 2019 16:46
Het zou bijzonder jammer zijn voor van 't Schip mocht het hierop uitdraaien na 2 jaar profrenner te zijn geweest, niks ten nadele van Beat.
lodjan 21 oktober 2019 17:01
Aanvulling van WF:

Tim Veldt is bij BEAT Cycling Club actief als coach van de baanploeg, die met Theo Bos, Matthijs Büchli, Roy van den Berg, Laurine van Riessen en Nicky Degrendele bestaat uit louter sprinters. Voormalig baanwielrenner Veldt (vroeger zelf actief op duuronderdelen) is ook werkzaam als begeleider van de duurrenners binnen de nationale selectie, waardoor hij de afgelopen periode al nauw samenwerkte met Van Schip. Ook op het aanstaande WK is Veldt de begeleider van Van Schip.

Meer interesse
WielerFlits heeft begrepen dat Van Schip ook kon rekenen op interesse van het ProContinentale Corendon-Circus, maar fietssponsor Canyon zou niet akkoord gaan met het kromme stuur waarmee Van Schip rijdt. Ook het Deense ProContinentale Riwal-Readynez zou volgens onze informatie nog in de race zijn voor de handtekening van de Nederlander.
Cyclad58 21 oktober 2019 17:03
Ik vind er niets mis mee. Beat rijdt een mooi programma, het is nu ook niet zo dat Van Schip op de weg dit seizoen zo uitblonk.
Brieske 21 oktober 2019 20:19
Kromme stuur, smalle stuur?!? Ik heb hem zaterdag live zien fietsen maar heb er niks van meegekregen, weet alleen nog dat het bier fucking lauw was.

Groet
Horsie is back 21 oktober 2019 21:37
Brieske Schreef:
-------------------------------------------------------
> Kromme stuur, smalle stuur?!? Ik heb hem zaterdag
> live zien fietsen maar heb er niks van
> meegekregen, weet alleen nog dat het bier fucking
> lauw was.
>
> Groet

Dat kun jij, Brieske als Horsie zo vrij mag zijn, van die afstand niet zien, tenzij je Arendsoog bent.
Bovenop is het stuur 6 cm smaller dan onderin. Constant onderin de beugels rijden in een heterogene groep is niet bepaald aan te raden, maar van Schip denkt daarom toch qua aerodynamica nog winst te kunnen pakken door bovenop het stuur liggend zich zo smal mogelijk te maken. Dit gebeurt uiteraard ook met een opzetstuur, maar ook hier kan het alleen solo, afgezien van de ploegenachtervolging en ploegentijdrit.

Op de baan zal het inderdaad geen haalbare kaart zijn.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21/10/2019 22:02 door Horsie is back.
lodjan 21 oktober 2019 21:38
Daar rijdt ie mee op de weg.
Sub Culture 21 oktober 2019 22:35
Tenenkrommend, dat gelobby.
Lucho Herrera 21 oktober 2019 22:56
Mijn lobby om de interviews met Kevin Pauwels snachts op Canvas te herhalen, haalde ook al niks uit.
Luijt 21 oktober 2019 23:59
Blueprint 22 oktober 2019 12:11
Zou dat stuur belangrijk genoeg zijn om nee te zeggen tegen Cor en Don?
ton duk 22 oktober 2019 12:13
Tja, inval in Syrie is al voor veel Nederlanders te weinig om nee te zeggen tegen Cor en Don hè
gr
Poggio 22 oktober 2019 13:19
'fietssponsor Canyon zou niet akkoord gaan met het kromme stuur waarmee Van Schip rijdt'

Dat zal toch niet echt waar zijn?
Clavan 22 oktober 2019 18:10
Toen ik mijn kromme stuur aan mijn huidige vrouw liet zien was ze gelijk verkocht.
Clavan 28 oktober 2019 12:10
Vandaag bevestigt.
ton duk 28 oktober 2019 13:12
Luijt 28 oktober 2019 15:44
Van Schip zelf is ook heel blij:

"Ik vind het supergaaf om deel uit te maken van deze ambitieuze club", aldus Van Schip. "De Olympische Spelen van 2020 zijn mijn hoofddoel. Ik wil gewoon laten zien dat ik kneiterhard kan fietsen en dat we ze er allemaal af kunnen boren in de finale."

Kneiterhard gaat ie ze er van af boren.
lodjan 28 oktober 2019 18:26
.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/10/2019 18:26 door lodjan.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen