Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Koers in Saoedi-Arabie

Gepost door ton duk 
ton duk 29 oktober 2019 07:52
Tja, die zat er aan te komen....jippie...
[www.bd.nl]
gr



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/10/2019 07:52 door ton duk.
tvm 29 oktober 2019 08:48
,,Deze nieuwe ronde is niet alleen een spannende organisatorische uitdaging, maar ook een mooie wedstrijd voor een grote groep renners én voor de tv-kijkers, die nieuwe landschappen kunnen ontdekken", zegt directeur Yann Le Moenner van de ASO. ,,Voor ons is dit ook een mooie gelegenheid om bij te dragen aan de ontwikkeling van het wielrennen in het koninkrijk."

hahaha
MarkV 29 oktober 2019 09:42
Slotrit naar Mekka waar alleen Bouhanni mag finishen?
Slimmerd 29 oktober 2019 09:54
Zal wel geen vrouwenkoers bij zitten...
Blueprint 29 oktober 2019 10:53
"De Arabieren hebben ons een grote zak geld gegeven, dus gaan we daar een koers organiseren" klinkt zo banaal.
opoeepo 29 oktober 2019 11:39
Trots op de foto met 'Bonesaw Salman".
Eindhovuh 29 oktober 2019 12:32
Logisch.
Heel goed om de sport te willen verbreden buiten de traditionele wielerlanden.
Waarom weet ik niet maar dat hoor ik vaak.

Er hoeft in ieder geval geen stadion gebouwd te worden, dat scheelt i.i.g. wat doden.
Horsie is back 29 oktober 2019 13:15
ton duk Schreef:
-------------------------------------------------------
> Tja, die zat er aan te komen....jippie...
> [www.bd.nl]
> -saoedi-arabie-mooi-voor-renners-en-tv-kijkers~a3c
> d7528/
> gr

Link even aangeklikt. Daar was toch ook een deprimerend geluid te vinden. Wout van Aert, die onzeker is geworden over de kans dat hij ooit weer top wordt.
Luijt 29 oktober 2019 14:18
Met overal airco's langs de weg.
Ik heb nog nooit een sportevenement in die contreien gezien dat me heeft kunnen bekoren. En ik ben best gauw tevreden wat dat betreft.
JW 29 oktober 2019 15:17
Saoedi-Arabie... Bah !
Koppizoektwachtwoord 29 oktober 2019 19:58
Ja, dat is deze link: [www.bd.nl] Tragisch.
(Sommige) Franse ziekenhuizen, breek me de bek niet open.
Blueprint 29 oktober 2019 20:48
Van Aert heeft gewoon wat twijfels, die hij, in tegenstelling tot vele andere sporters, publiekelijk uitspreekt.
Sub Culture 31 oktober 2019 09:49
Ja, krapuulregime zonder meer, je kan er over zagen en redetwisten.
Maar als een of andere sjeik uit een krapuleuze staat morgen met een cheque staat te zwaaien naar mij dan zegt de manhoer in mij per direct ja.
El Chaba 01 november 2019 18:47
Goede zaak, hoe meer koersen, hoe beter, bovendien lijkt mij dit een mooie vervanging voor de Tour of Qatar.
Je kan zeggen wat je wilt, maar dat was toch altijd een mooie waaierkoers, dus een goede voorbereiding voor het Vlaamse voorjaar.
Luijt 04 november 2019 15:05
Van Aert heeft z'n eerste kilometers op een veldritfiets alweer gemaakt (zie alle Belgische kranten van een paar dagen geleden). Misschien wel een apart topic waard gelet op de eerdere Jobstijdingen over de toekomst van Wout. Maar sowieso goed om te lezen.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen