Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Prikmavera topic - 16 november 2019

Gepost door Prikdude 
Prikdude 12 november 2019 17:15


Prikmavera 2019 (13e editie)

Start: 13:13 - 13:30
(Begin-)kroeg: Café Vulling (Grote Markt; 2e etage)
(aanvang)Wielerquiz: 15:00-1600
(eventueel) Kanen: 20:00
Finish: als Kenny van Hummel over de streep struint


Nuchter perspectief op beginkot

Wees op 16 november allen welkom bij alweer de 13e ontmoeting van het Prikgajes. 13? Jezus. Als je in de buurt woont van Breda (of Ruinerwolde) ontsnap dan uit de huiselijke sfeer om in een gemoedelijke(r) setting te genieten van een pint (of 17) en oeverloos geouwehoer over de koers zoals je het hier bekend bent.

Om de Prik weer een beetje nieuw leven in te blazen waren Michael Boogerd en Bas Tietema uitgenodigd. Beiden hadden goesting maar de eerste gaat die avond naar de Golden Earring (niet uitsluitend of hij de band of Jan Ullrich bedoelde), maar Bas komt waarschijnlijk wel (zonder camera). Andere aanwezigen zijn Cyclad, Poulidor, Lucho Herrera, Kardinaal Simonis, Brieske, Leon, Blueprint, MarcoV, El Chaba, Goozzer, Tjappie2, merijntje mortirolo en meerdere 'enkel-nog-meelezenden'.



Als je graag meedoet aan de quiz zou het tof zijn als je iets mee neemt voor op de prijzentafel (al is dit verre van verplicht), maar wees sowieso rond drieën aanwezig.

Rond etenstijd wordt er wellicht verkast naar een andere locatie. Mocht je na die tijd komen laat het hier dan even weten of stuur een PB voor mijn nummer.



3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/11/2019 11:41 door Prikdude.
Cyclad58 12 november 2019 18:39
Wellicht een goede reden om toch te gaan: Cyclad komt niet, heeft andere verplichtingen!
Brieske 12 november 2019 20:41
Ik ben er, ff en nuchter. Kutleven!


Niks groet, sterf allen!
Eindhovuh 12 november 2019 21:11
Zonde! In de leukste en mooiste stad van Nederland. Maar ik heb een feest waar ik heen moet.
Veel plezier allen.
Koppizoektwachtwoord 12 november 2019 21:17
Op de tweede etage? Hoe komen jullie ooit weer heelhuids beneden? eye popping smiley
Lucho Herrera 13 november 2019 11:22
Leon 13 november 2019 22:17
nou Kaasploeg, da's wel een heel uitbundige manier om te zeggen dat je niet durft te komen...
Clavan 14 november 2019 10:39
Zoals al in het vorige topic vermeld ben ik niet aanwezig. Daniel en ik zitten in een kasteel in de Ardennen te kijken hoe het groeit en groeit.
merijntje mortirolo 16 november 2019 18:12
-
Ist gezellig?

Geestelijk ben ik erb

Oh nee, helemaal niet.

#kusjes
Prikdude 17 november 2019 10:45
Ondanks de grootste sinterklaashysterie ooit (om en nabij 235 pikzwarte roetmoppen, een seniele goedheiligman en onaflatende teringherrie) best een guitige Prikmavera.

Interessante inside nieuwtjes gehoord (Dumoulin komt waarschijnlijk nooit meer op niveau, Boom heeft nooit kunnen omgaan met de omschakeling naar dopingloze koers, Mathieu gebruikt geen ketonen en Rohan Dennis gaat naar NTT) en vooral heel veel pinten bijgezet in het
mausoleum der gestorven herinneringen.
Slimmerd 17 november 2019 12:25
Benieuwd naar die nieuwtjes, want alles wat hier genoemd wordt, valt niet direct tot inside -news toch?
Hoentie 17 november 2019 20:42
Om alle misverstanden uit de weg te gaan: de geruchten over mijn aanwezigheid bij de Prikmavera zijn allemaal fake nieuws. Ik was er niet. Ik herhaal: ik ben niet geweest.
Koppizoektwachtwoord 18 november 2019 09:47
Waar rook is, is vuur. Gelijk prins Andrew ontken je iets te heftig. Ik heb van drie, vier (min of meer anonieme) bronnen gehoord dat je er was. Dus.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen