Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Superprestige Zonhoven zondag 8-12

Gepost door veluweracer 
veluweracer 08 december 2019 02:27
Aerts en Sweeck gaan aan kop in het klassement met 45 punten. Van der Poel is niet van de partij. Hij is op trainingstage in Benicassim en was wel eerst van plan om voor Essen en Zonhoven terug te komen maar Essen vond zijn startpremie bij voorbaat al te hoog en schijnen hem daarom maar niet te hebben gevraagd te hebben. Voor één cross terugkomen was niet de moeite.

Te zien op Een bij Sporza.
13u40: Dames
15u00: Heren
lodjan 08 december 2019 14:52
Helaas niet (live) op Sporza.
ton duk 08 december 2019 18:28
Wel live op Ziggo 406 maar dat noemen we mosterd na de maaltijd
gr
Tinuz 08 december 2019 20:51
Van der Haar rijdt ook al een tijdje achter de ijscowagen. Dat vinnige van een paar jaar geleden heeft ie niet meer. De excuses zijn ook op.
ton duk 09 december 2019 07:17
Een excuus zoeken om te verklaren dat ie niet meer nr3 maar nr 5 à 6 is van de veldritwereld ?
Tja....ik hoor het 'm eigenlijk nooit doen ?
gr
Wanny 09 december 2019 08:49
Van der Haar is op het moment niet veel minder dan Iserbyt, Aerts, Sweeck, Van Kessel en Hermans. Alleen liggen de parcoursen van de laatste weken hem wat minder.
Vorige week zat er een loopstuk in van 500 meter door de blubber. En vandaag moest ie met zijn korte pootjes die zandhelling op. Bovendien had ie bij de start een momentje waardoor ie van achteren kwam te zitten. De energie die hij gebruikte om terug te komen, miste hij om Iserbyt bij te benen voor plek 3.
Tinuz 09 december 2019 12:04
Nou, vorig seizoen, of was het alweer het seizoen daarvoor?, had hij het over een blessure die hem steeds parten zou spelen terwijl hij wel actief bleef. Maar de resultaten waren toen nog wat beter zelfs dan momenteel als ik me niet vergis. Renners als Sweeck, Iserbyt en ook Aerts moet hij toch minimaal partij kunnen geven?
Tinuz 09 december 2019 12:07
Misschien heb je gelijk, en kunnen we hem op 'zijn' parkoersen wel op het podium verwelkomen.
Verachteren bij de start is ook vrij structureel bij Van der Haar, is mijn indruk. Of dat met pech te maken heeft betwijfel ik.
ton duk 09 december 2019 13:12
Dat is idd wel apart aangezien hij te boek staat/stond als snelste starter...
Nu is zijn 2e deel vd koers het betere deel...na altijd een inhaalrace...om dan in de laatste ronde net wat tekort te komen

Ik heb hier eigenlijk nog geen verklaring/excuus/smoes over gelezen ?
gr
Clavan 09 december 2019 13:38
Hij is dit jaar getrouwd. Daarna wordt alles minder.
opoeepo 09 december 2019 14:29
Met uitzondering van de laatste ronde.
veluweracer 10 december 2019 00:33
In het veldrijden valt het direct op als de prestaties af nemen. Van der Haar zijn leeftijd zal ook wel wat tegen hem beginnen te werken.
opoeepo 10 december 2019 02:13
Hij staat momenteel 6e, 3e en 4e in resp. SP, DVV en WB. Is niets minder dan vorig seizoen.
El Chaba 13 december 2019 01:30
Ja, omdat Van Aert en Van der Poel daar dit jaar niet aan deelnemen.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/12/2019 01:30 door El Chaba.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen