Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Rohan Dennis

Gepost door opoeepo 
opoeepo 09 december 2019 12:46
Het is officieel.
Rohan Dennis vindt onderdak bij Ineos.

[sporza.be]
Ridder Kale Knikker 09 december 2019 13:27
Spannende transfer, kan uiteraard zomaar heel goed uitpakken maar kan tevens voor veel onrust zorgen bij de ploeg. Het is een bijzonder jong, ik denk dat hij veel gebaat is bij een warme omgeving en dat is nu juist wat ik niet zo zie bij team Ineos. Maar allez, ik mag me graag vergissen.
Eindhovuh 09 december 2019 13:51
Ik denk dat ze een soort Wiggins in hem zien.
Horsie is back 09 december 2019 15:14
Eindhovuh Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik denk dat ze een soort Wiggins in hem zien.

Rohan Dennis (29, 72 kg) mag dan soms herinneringen oproepen aan een brat, om een Brad Wiggins te worden is wat meer nodig.
Maar wellicht kan hij ingezet worden voor het terugpakken van het afgepakte WUR.
Dan moeten ze wel opschieten voordat Filippo dit record weg kaapt.
Anony 09 december 2019 19:14
Ik ben wel benieuwd of ze hem gaan willen omtunen naar een echte ronderenner, en of ze daar ook in zullen slagen.
tvm 09 december 2019 21:03
Ridder Kale Knikker Schreef:
-------------------------------------------------------
> Spannende transfer, kan uiteraard zomaar heel goed
> uitpakken maar kan tevens voor veel onrust zorgen
> bij de ploeg. Het is een bijzonder jong, ik denk
> dat hij veel gebaat is bij een warme omgeving en
> dat is nu juist wat ik niet zo zie bij team Ineos.
> Maar allez, ik mag me graag vergissen.

Ineos lijkt me de beste ploeg voor Dennis: het beste materiaal en een duidelijke taakverdeling. Vermoedelijk knechten in een grote ronde en voor eigen succes in Down Under en het WK tijdrijden oid
Bummetje 10 december 2019 07:44
Ik ook! Verwacht dat ze hem eerst in rondes van een week willen testen (Zwitserland?). Zoals ze destijds ook met Porte deden.
Curzio 10 december 2019 08:48
Dat hoef je niet meer te testen, heeft hij afgelopen jaar al bewezen. Ik geloof nooit dat Dennis een constante ronderenner wordt, maar dat hij een keer een uitschieter zou kunnen hebben en in de top-5 meedraait over drie weken, ja, dat zou best kunnen. En als het ergens kan, dan bij Ineos.
Slimmerd 10 december 2019 08:49
Je vergeet de OS, zijn zelf benoemde grootste doel voor het komende seizoen
Meneer 60% 10 december 2019 10:35
Ben benieuwd wie er, als er nog een WK in de ploegentijdrit zou bestaan en iedereen beschikbaar en in vorm was, een sterker team zou hebben.

Jumbo Visma: Dumoulin, Roglic, Van Aert, Martin, Van Emden en dan (afhankelijk van het parcours) Kruijswijk of Teunisse (of De Plus).
Ineos: Dennis, Froome, Thomas, Ganna, Castroviejo en dan Van Baarle of Kwiatkowski.

(Ongetwijfeld vergeet ik iemand, maar het zijn sowieso twee indrukwekkende treintjes, in potentie)
Eindhovuh 10 december 2019 10:41
Ik zie daar in potentie inderdaad niemand bijkomen. Deceuninck wordt dan 3de met Evenepoel, Lampaert, Jungels, Asgreen, Alaphilipe en Cavagna.
Tussen de eerste 2 teams zou het om de vorm van de dag gaan.
Luijt 10 december 2019 12:36
Ik denk inderdaad dat ze m voor terugpakken WUR hebben gehaald.
valse trage 10 december 2019 14:18
Twee monstertreinen inderdaad. Was er maar een WK tijdrijden voor landenploegen. 4 renners.

De Belgaerts: Campenaerts, Van Aert, Lampaert, Evenepoel.
De Blinkende Tanden: Dumoulin, van der Poel, van Emden, van Baarle. Ik denk zjuust te min om de Belgaerts klop te geven.
Eindhovuh 10 december 2019 14:30
Zal ook van parcours afhangen. Maar ik denk dat de belgen net beter zijn ja.
Nelis! 10 december 2019 19:12
Je vergeet Langeveld en Terpstra. Zijn natuurlijk ook erg goed in dit onderdeel.
opoeepo 10 december 2019 21:46
Met de ideale ploeg aan de start en de rest is kansloos;

Pijnen, Zoetemelk, Den Hertog, Krekels.
Horsie is back 11 december 2019 00:47
Luijt Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik denk inderdaad dat ze m voor terugpakken WUR
> hebben gehaald.

Zoals zo vaak: Diamonds and Rust, zoals Joan nu voor Horsie zingt. cool smiley
Frederik D. 11 december 2019 08:16
lodjan 11 december 2019 09:01
Frederik D. 11 december 2019 09:14
Bedankt. Ik had het even niet op een rijtje. De OS was indertijd nog voor amateurs alleen. Toch?
lodjan 11 december 2019 09:44
Orakel 11 december 2019 16:52
Je hebt het dan over de Tour, of heel misschien de Giro. Alleen is de kans dat Ineos een wisselvallige renner kopman maakt bijzonder klein. En ben je knecht dan 'moet' je tijdig lossen. Even los van de Vuelta dan, waar Dennis ook niet echt voor gebouwd is.
Curzio 12 december 2019 09:46
Ook renners die geen kopman waren hebben in het verleden bij Sky meegedraaid in de top van het Tour-klassement (met name Landa en Thomas).
Luijt 16 december 2019 13:22
Joan Rivers, ja dat is me er eentje. Veel beter nog dan Jett.
Nomath 23 december 2019 13:08
In Watts Occurring vertelt Dennis wat meer over zijn vertrek bij Bahrein. Het was niet alleen het materiaal waardoor hij de deur achter zich dichtgooide, al krijgen we geen verdere details.
Gelukkig is het Australische accent goed te onderscheiden van de twee Welshmen.
Wel bijzonder om van zijn getallen-manie te horen!
Behalve het Wereldkampioenschap en Olympische Spelen staat ook het WUR voor dit jaar op de rol.
De zwarte trui 04 januari 2020 16:23
Met de kennis over zijn OCD betreffende het getal 5 moet je als concurrent toch wat kunnen doen in Tokio? De weg vol verven met 1 2 3 4 6 7 8 9 0. Al zit ie dan waarschijnlijk z'n pedaalslagen te tellen en valt het hem niet op.

430Watt voor 55.5 (jawel)

Met Hitler, Gates en Gervais aan de pizza, kroketten en tiramisu.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen